Parisuhde, koti ja perhe

2 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä MOR62 aloittanut aikaan 19.03.2007 klo 12:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, En tiedä mikä minun tänään on, ei vaan mikään huvita ja olen uupunut. Pe-La yön olin töissä, 6v poikani meni tukiperheeseen yöksi, koska näin on nyt päätetty, isän alkohooliongelman takia. Sain vain nukuttua 4 tuntia, kun tulin kotiin. Illalla haettiin poika kotiin, käytiin saunassa, syötiin pitsaa ja kaikki oli…

Käyttäjä Uupumus iskee aloittanut aikaan 17.03.2007 klo 12:50 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mulla on yhtenä ongelmana että en enää kovin helposti luota aviomieheni lupauksiin ja siksi koska hän on monesti pettänyt antamansa lupaukset. Tällä viikolla hän lupasi jättää viikonloppu juomisen mutta kuinkas kävikään hän taas joi itsensä kovaan humalaan ja sain sitten hoitaa tänä aamuna lapsia yksin kun mieheni makasi vaan sängyssä.En…

Käyttäjä tunteet aloittanut aikaan 13.03.2007 klo 21:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

😯🗯️-nyt,jos koskaan, tarvitsen teidän kaikkien apua.lyhyesti,minulla on 6v,avoliitto takana.suhteeseen on kuulunut myös paljon pahaa mutta myös hyvää.siksihän tässä!!alko sotki asiamme viime vuonna tosi pahasti ja erosimme.olimme yhteyksissä mutta erossa n.pari kuukautta. selvittelimme suhdetta,tunteita yhdessä ja erikseen ja huomasimme,että välillämme on niin paljon rakkautta,etttä päätimme antaa sille toisen mahdollisuuden.ero oli minulle…

Käyttäjä LouraMaria aloittanut aikaan 21.12.2006 klo 17:16 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minulla ja avomiehelläni on yksi lapsi. Olemme aika nuoria. Olemme ollut nyt kolme vuotta yhdessä… Muutimme uudelle paikkakunnalle, tai minä olin käynyt yläasteen siellä. Naapurissamme asui yksi tyttö joka on minua kaksi vuotta nuorempi. Yatävystyin tytön kanssa ja hän alkoi käymään meillä aika ahkerasti. Avomieheni on kova poika ryyppäämään ja…

Käyttäjä zofia aloittanut aikaan 15.03.2007 klo 11:09 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minulla on seuraavanlainen tilanne: Avomieheni kotona ei ole totuttu puhumaan asioista. Hänellä on ollut elämässään kovin rankkoja aikoja, joihin kukaan ei ole koskaan kotona puuttunut, oikeastaan edes huomannut. Minulle hän on näistä asioista kertonut, vaikka kuuluvatkin nyt jo vain menneisyyteen. Ongelma on nyt sellainen että avomieheni äiti hyysää poikaansa, tai…

Käyttäjä vompatti aloittanut aikaan 14.03.2007 klo 22:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Onko kukaan käynyt parisuhteessaan läpi kriisiä, jossa tunteet ovat tuntuneet hävinneen kokonaan? Mieheni väittää ettei tunne minua kohtaan MITÄÄN, vaikka vielä 5 viikkoa sitten, ennen kriisin alkamista olimme onnellisia ja tyytyväisiä, rakastuneitakin. Olemme olleet yhdessä 2 vuotta. Hän on ollut tarkoituksellisen ilkeä ja välinpitämätön parin viikon ajan. Voivatko tunteet todellakin…

Käyttäjä ahsujne aloittanut aikaan 08.09.2006 klo 08:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En väitä että elämä olisi pelkästää kauheata kaaosta, sirkusta, väkivaltaa ja veren roisketta – vaikka se siltä usein näyttää. Minun ongelmani on etten tunne saavani mahdollisuutta käydä depattia kenenkään kanssa niin, että saisin tyydytystä keskustelusta. En löydä ketään joka ei heti kohta tuntisi tarvetta takertua mihin tahansa lillukanvarteen puheen kääntämiseksi…

Käyttäjä Uupumus iskee aloittanut aikaan 12.03.2007 klo 10:35 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kun olin synnyttänyt tuntui että elämä on aurinkoista mutta nyt tuntuu että se päivänpaiste on hiipunut pois. Mua ahdistaa, väsyttää ja masentaa. Tuntuu että kaikki menee pieleen. Elän vain lapsille.Mulla ei oo ketään ystävää kelle kertoa kaikista huolistani ja ahdistukestani. Eniten mua elämässäni ahdistaa se että en voi olla väleissä…

Käyttäjä Uupumus iskee aloittanut aikaan 08.03.2007 klo 10:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tiedän että elämä ei ole aina kuin ruusuilla tanssimista, mutta minusta väillä tuntuu kun elmä olisi yhtä mustaa vain.Tämä johtunee siitä eetä usein hoidan kotityöt ja lapset ja Mieheni vain kaljoittelee viikonloppuisin kun voisi auttaa minua lasten hoidossa. Monesti on käynyt niin kun toinen lapsi syntyi että mieheni lähti yhelle…

Käyttäjä just away aloittanut aikaan 08.03.2007 klo 20:45 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

en oo hyvä kirjottaa mistään,mut yritänpähän..oon hirmu yksinäinen ihminen,ja varmasti osittain oma vika.elikkästä,oon 23v nainen,mulla on 2 lasta ja ootan kolmatta.eikä mitkään loistavat tulevaisuuden näkymät.oon ollu masentunu 16 vuotiaast asti,ja ystävät jääny matkan varrelle.mun mies on ollu väkivaltanen koko meidän suhteen ajan.pahin sattui viime juhannuksena,kun hän ampui minua kohti,ja multa…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: