Parisuhde, koti ja perhe

12 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä Kalle-Jalmari aloittanut aikaan 01.02.2007 klo 13:44 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mitä jää itsellesi kun puoliso tulee uskoon? Löytyykö vertaistukea?

Käyttäjä vaikee aloittanut aikaan 29.12.2006 klo 08:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tervehdys kaikille teille. Olen uusi täällä, eilen rekisteröitynyt. Kai jonkinlaisen vertaistuen tarpeessa olen. Kerronpa mistä kenkä puristaa. Olen nelikymppinen mies, joka on ollut saman naisen kanssa jo hiukan yli 20 vuotta. Meillä on kaksi teini-ikää kolkuttelevaa lasta ja kaikki on ollut upeaa tähän saakka. Olemme antaneet aina toisillemme vapauden kulkea…

Käyttäjä pippe aloittanut aikaan 17.03.2007 klo 21:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Pakko saada purkaa ulos, edes tekstinä… Onko kellään samanlaista tilannetta tai ollut? En tiedä mitä tehdä. En voi puhua kenelleekkään, asia alkanut vaivaan jostain syystä todella vahavasti. Mutta jos kerron, menee niin monen ihmisen elämä sekaisin ja uusiksi… Oma veljeni on ns. hyväksikäyttänyt minua nuorempana, viimeksi noin 8v sitten kun…

Käyttäjä Rakastan rakastan aloittanut aikaan 20.03.2007 klo 17:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

kuljen kuin elämän aallokossa. Tunteeni ja ajatukseni sekaisin. Kun tietäisin mitä teen. Pari kertaa jo eronneena, siis elämään pettyneenä. Miten voisin oppia uudelleen rakastamaan. Uskomaan että minullakin on mahdollisuus taas onneen. Elämään niin etten pelkää koko ajan toisen menettämistä. Sitä että taas kerran minua sattuu. Puristaa rinnasta, niin etten jaksa…

Käyttäjä rattu aloittanut aikaan 11.03.2007 klo 16:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tältä ainakin tuntuu, kun seuraan äitini suhtautumista minuun. No, täytän tänä vuonna 21 vuotta, asun toistaiseksi kotona ja olen tällä hetkellä työttömänä. Olen hakenut syksyksi opiskelemaan, ja odotan innolla kutsua pääsykokeisiin. Töitä olen myös hakenut, että olisi jotain tekemistä ja tuloja syksyyn asti. Syyt siihen miksi asun äidin luona ovat…

Käyttäjä MOR62 aloittanut aikaan 19.03.2007 klo 12:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, En tiedä mikä minun tänään on, ei vaan mikään huvita ja olen uupunut. Pe-La yön olin töissä, 6v poikani meni tukiperheeseen yöksi, koska näin on nyt päätetty, isän alkohooliongelman takia. Sain vain nukuttua 4 tuntia, kun tulin kotiin. Illalla haettiin poika kotiin, käytiin saunassa, syötiin pitsaa ja kaikki oli…

Käyttäjä Uupumus iskee aloittanut aikaan 17.03.2007 klo 12:50 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mulla on yhtenä ongelmana että en enää kovin helposti luota aviomieheni lupauksiin ja siksi koska hän on monesti pettänyt antamansa lupaukset. Tällä viikolla hän lupasi jättää viikonloppu juomisen mutta kuinkas kävikään hän taas joi itsensä kovaan humalaan ja sain sitten hoitaa tänä aamuna lapsia yksin kun mieheni makasi vaan sängyssä.En…

Käyttäjä tunteet aloittanut aikaan 13.03.2007 klo 21:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

😯🗯️-nyt,jos koskaan, tarvitsen teidän kaikkien apua.lyhyesti,minulla on 6v,avoliitto takana.suhteeseen on kuulunut myös paljon pahaa mutta myös hyvää.siksihän tässä!!alko sotki asiamme viime vuonna tosi pahasti ja erosimme.olimme yhteyksissä mutta erossa n.pari kuukautta. selvittelimme suhdetta,tunteita yhdessä ja erikseen ja huomasimme,että välillämme on niin paljon rakkautta,etttä päätimme antaa sille toisen mahdollisuuden.ero oli minulle…

Käyttäjä LouraMaria aloittanut aikaan 21.12.2006 klo 17:16 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minulla ja avomiehelläni on yksi lapsi. Olemme aika nuoria. Olemme ollut nyt kolme vuotta yhdessä… Muutimme uudelle paikkakunnalle, tai minä olin käynyt yläasteen siellä. Naapurissamme asui yksi tyttö joka on minua kaksi vuotta nuorempi. Yatävystyin tytön kanssa ja hän alkoi käymään meillä aika ahkerasti. Avomieheni on kova poika ryyppäämään ja…

Käyttäjä zofia aloittanut aikaan 15.03.2007 klo 11:09 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minulla on seuraavanlainen tilanne: Avomieheni kotona ei ole totuttu puhumaan asioista. Hänellä on ollut elämässään kovin rankkoja aikoja, joihin kukaan ei ole koskaan kotona puuttunut, oikeastaan edes huomannut. Minulle hän on näistä asioista kertonut, vaikka kuuluvatkin nyt jo vain menneisyyteen. Ongelma on nyt sellainen että avomieheni äiti hyysää poikaansa, tai…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: