Parisuhde, koti ja perhe

1 viikko sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3750
Käyttäjä Luutu aloittanut aikaan 08.02.2007 klo 14:25 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

tässä on nyt tullut vähän kylmää vettä niskaan viime aikoina ihmissuhteissa.Olen tehnyt vääriä valintoja ja kärsinyt sitten niistä. Suurin syy ehkä on itsessäni se,että olen erittäin huomionkipeä ja hellyydenkipeä, joka ajaa sitten helposti siihen että olen hypännyt liian nopeaa seuraavaan suhteeseen edellisen päätyttyä. miehiä on ollut seuraavanlaisia ensimmäinen joka joi…

Käyttäjä looseri aloittanut aikaan 01.03.2007 klo 09:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En tiedä miten edes selittäisin tämän, mutta minä olen hidas ja aikaansaamaton. Olen melkein neljäkymmentä vuotta kuvitellut olevani normaali, kunnes eräänä päivänä kuulin pomoltani, aviomieheltäni ja äidiltäni olevani hidas. Siis minun tekemisistäni ei tule mitään. En tiedä onko tämä ihan tyhmä selitys, mutta mun koko elämältäni putos pohja sinä päivänä.…

Käyttäjä vompatti aloittanut aikaan 01.03.2007 klo 17:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme avomieheni kanssa olleet yhdessä pari vuotta, ostimme suhteeseemme luottaen yhteisen asunnon viime kesänä. Ongelmia on ollut alusta asti, se täytyy myöntää.. Mieheni on erittäin etäinen, tunteettoman oloinen eikä pysty puhumaan mistään eikä koskaan. Yritetty on, pariterapiassakin. Hän tuntuu pelkäävän minua monellakin tavalla. Pelkää väkivaltaa ja sanallistakin sotaa niin paljon,…

Käyttäjä Ruut_ aloittanut aikaan 21.01.2007 klo 15:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen päälle parikymppinen nainen ja ensimmäistä kertaa elämässäni olen joutunut pahaan tunne-elämän krisiin. Ajattelin kirjoitella tänne kun minulla ei ole juurikaan läheisiä, joille voisin purkaa sydäntäni. Itken kaikki päivät (työt saan hoidettua, mutta siihenpä se sitten jääkin) ja olo on muutenkin niin rikkinäinen ja epätoivoinen. Syynä mielenjärkytykseeni on avomieheni tekemä…

Käyttäjä mymmeli77 aloittanut aikaan 26.02.2007 klo 17:04 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

sain kuulla lisää tietoa tästä hemmetin kolmiodraamasta! eräs miespuolinen kaverimme oli tässä muuoin kovasti ihmetellyt,miksi tämä naispuolinen ystävämme (kehen mieheni on /oli ihastunut) käyttäytyi baarissa erityisen oudosti,hän oli kyhjännyt mieheni kyljessä juuri jatkuvasti ja tämä miespuolinen kaverini oli pitänyt sitä jo sopimattomana,hän oli jopa tokaissut:aikooko toi nainen iskeä täältä miehen,ku…

Käyttäjä mymmeli77 aloittanut aikaan 22.02.2007 klo 14:30 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

lähdettiin miehen kanssa sinne piknik-risteilylle,oli todella mukavaa olla yhdessä juteltiin,olotilani kohentui taas hiukan…mutta nyt kun olen taas kotona,tuntuu,että kaikki seinät kaatuu niskaan,vaikeinta on se,etten tiedä mikä niissä mieheni jutuissa on täyttä totta,koska hän osasi esittää osansa ennen paljastumista erittäin vakuuttavasti,eilen tiesin että haluan jatkaa avioliittoamme,tänään pelkään jäädä..kerroin sen suoraan hänelle,mitä…

Käyttäjä hipsukka aloittanut aikaan 11.02.2007 klo 11:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Erosin avomiehestäni joulukuun tiennoilla, eroon vaikuttu väkivalta ja alkoholi. Pystyimme sopimaan että juttelisimme perheneuvolassa, kaikesta tästä tapahtuneesta. Olimme päivittäin yhteydessä puhelimitse tai nähtiin joskus kahvin äärellä. terapiassa tuli esille ttä hän toivoisi meidän palaavan vielä yhteen, mutta en nähnyt sitä mielestäni hyvänä vaihtoehtona…sovimme että jos voistaisin olla kavereita. Minua ahdisti…

Käyttäjä mymmeli77 aloittanut aikaan 20.02.2007 klo 15:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

kerroin jo aiemmin,pariinkin otteeseen mieheni,minun ja kaverini ns.kolmiodraamasta…niin tossa kahvikuposen ääressä muistui mieleen,että samaan aikaan kun kaikki suhde salailut alkoi,mieheni tahtoi kovasti muuttaa ulkonäköään…kuulostaako tutulta? minä olen monta monen vuotta haaveillut tatuoinnista,mutta mieheni on aina sanonut,ettei hän pitäisi ajatuksesta…nyt viime kuussa hän halusi,että vrjäisin hänen hiuksensa vaaleista tummaksi,hommasi uusia vaatteita…

Käyttäjä Joneka aloittanut aikaan 21.02.2007 klo 10:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Nyt on seinä edessä enkä tiedä mitä teen? Olemme uusperhe jossa minulla aikaisemmasta suhteesta 1 poika ja nykyisen kanssa 2 lasta. Olen kotiäiti ja mies käy töissä. Ongelmaksi on tullut seuraavat asiat: Miehen tullessa töistä lapset eivät saisi riidellä, ei ”kitistä” eikä oikein muutakaan.. Kaikki pitää tehdä heti ja jos…

Käyttäjä Misery_ aloittanut aikaan 19.02.2007 klo 18:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikille! En itseasiassa tiedä saisinko edes tähän ryhmään kirjoittaa, koska otsikko on ”Parisuhde, koti ja perhe”. Jo nuo sanat saavat minut katkeraksi. Nuo kolme sanaa ovat oikeasti tällä hetkellä sellaisia asioita, joita haluaisin, mutta niitä on niin vaikea saada. Olen katkera jopa täällä näille ihmisille, jotka kertovat parisuhdeongelmistaan, koska…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: