Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Kaipaan hieman vertaistukea ja mielipiteitä miten edetä. Olen siis 39v mies, minulla on 31v vaimo, joka otti avioeron nyt kesäkuussa 2014. Meillä on 4v ja 5v lapset. Minä olisin halunut jatkaa ja selvittää syitä eroon, mutta ex-vaimo ei. Meillä on 10v yhdessä taivallusta. Vaikeampaa alkoi tulla lapsien tulon jälkeen. Vaimo…
Elin 5 vuotta parisuhteessa, joka oli täynnä rakkautta ja läheisyyttä, vaikka olimmekin hyvin erilaisia ihmisiä. Meidän välillämme oli aina jokin hyvin erilainen ja avoin tunneside. Suunnittelimme kihlausta ja lasta. Keväällä huomasin mieheni valehtelevan minulle joistain asioista, liittyen rahaan ja kouluun, suurimmaksi osaksi pieniä asioita. Luottamus kuitenkin horjui ja aiheutti kränää.…
kesästä kirjoiteltiinkin muutaman kanssa täällä tilanteestani, esim. Kurrnau, kiitos ajatuksistasi ja Joonatan. Mieheni petti minua työkaverinsa kanssa, siinä meni monen vuoden avoliitto, ja vankka sitoutumiseni siihen. yritin jatkaa perheenä kesästä, jolloin mies ilmoitti jäävänsä kotiin. no, senkin jälkeen on sattunut ja tapahtunut. itse voin erittäin huonosti tällä hetkellä. varsinkin, kun…
Hei, Meneekö tämä henkisen väkivallan puolelle, vai onko se omaa syytä ja omaa typerää käytöstä? Mun poikaystävä sanoo, että kaikki on mun lapsellisen käytöksen aikaansaannosta. Taustoista kerron sen verran, että hän ei puhu suomea eikä englantia, vaan kommunikoimme espanjaksi. Lisäksi hän on aivan loistava paritanssin opettaja ja opettaa mua. Olen…
Jätetty mies
14Nelikymppisillä yhteistä taivalta takana 14 vuotta, sekä 5 ja 8 vuotiaat lapset. Viimeisen vuoden aikana huomasin vaimoni puolelta kummallista viileyttä parisuhteessamme. Kosketus puuttui. Lähestyminen tapahtui oikeastaan vain minun toimestani. Hetket jolloin lapset eivät olleet läsnä, ja oli vietetty mukava päivä, niin lähestymisestäni (suuteloin, halauksin) sain tulokseksi vetäytymisen. Keskusteluyritykset, jotka olivat…
Nyt on vaikea tilanne. Olen ollut vasta kuukauden parisuhteessa erään naisen kanssa, mutta suhde on edennyt todella nopeasti ja voimalla. Alan olla todella vakuuttunut että tämä on nyt minulle SE suhde, johon kannattaa tiukasti tarttua eikä päästää irti vaikka mikä olisi (taustalla minulla on kaksi pitkää epäonnistunutta suhdetta, toisesta lapsiakin).…
Käykö täällä palstalla ns. Toisia naisia? Haluaisin petettynä ymmärtää toisen naisen heittäytymistä suhteeseen avioliitossa olevan ihmisen kanssa? Minkälaisia kokemuksia teillä on? Olette pystyneet jatkamaan elämäänne ”eteenpäin” salasuhteen loputtua? Loppuiko suhde ns. seinään vai jatkuiko yhteydenpito? Miten silloin kun mies on jäänyt kiinni aviovaimolleen uskottomuudesta? Miten mies ja miten aviovaimo ovat…
Hei! Mulla päättyi suhde eroon kaksi viikkoa sitten miehen kanssa jolla oli diagnosoitu epävakaa persoonallisuus…Suhdetta kesti n.5 kuukautta.Se oli kiihkeä suhde ja lähti jo alussa etenemään hyvin nopeasti jopa kihloihin asti.Olin onneni kukkuloilla koska aikaisemmat miessuhteeni olivat rikkinäisiä ja niistä jäi vaan hyväksikäytetty olo.Kukaan ei koskaan halunnut vakavaa paitsi ex-aviomieheni…
Hei,nyt olisi hyvien neuvojen paikka. olen päälle 30:nen perheen äiti,meillä on kolme lasta. olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 8 vuotta. kuukausi sitten sain mieheni kiinni pettämisestä,miehen kanssa.pariin otteeseen on kuulemma tämän miehen luona ollut.häpesi kovasti kiinni jäämistään ja lupasi maat ja taivaat jos en lähtisi.periaatteessa haluaisin antaa anteeksi ja yrittää…
KAIKKI ALKOI VUOSI SITTEN. MIES RAKASTUI TYÖKAVERIINSA.ALKOI VIESTITTELY. LOPETTIVAT ISE. meni kaksi kuukautta, mies ei tullut kotiinsa työpäivän jälkeen, menivät kahtyville.mikää nkään ei ole loppunut. romahdin. yö oli hirveä. seuraavana pvänä nainen lähti, mutta ei pystynytkään jättämään perhettään. mentiin terapiaan. puskin vihaani, emme päässeet eteenpäin. meillä mies sai jopa syytteen…