Pettäminen olikin totuus

Pettäminen olikin totuus

Käyttäjä Surumielellä aloittanut aikaan 21.10.2014 klo 19:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Surumielellä kirjoittanut 21.10.2014 klo 19:54

Hei, haluaisin kertoa oman surullisen tarinani petetyksi tulemisesta. Olemme olleet mieheni kanssa naimisissa kohta 20 vuotta. Mielestäni meillä on ollut onnellinen, tasapainoinen ka toista kunnioittava parisuhde. 2 lastakin olemme yhdessä melkein jo aikuisiksi saakka kasvattaneet. Olen nyt saanut selville että hänellä on ollut toukokuusta lähtien suhde työkaverinsa kanssa. Epäilin tuota suhdetta jo aikaisemmin kesällä muutaman yhteensattuman vuoksi, valokuva kännyssä, Facebook viestittelyä yms. Kysyin suoraan mieheltäni että onko hänellä suhde tämän työkaverin kanssa? Kielsi kaiken ja haukkui minut vainoharhaisesti hulluksi. Vannoi rakastavansa vain minua ja että riitän hänelle eikä hän tarvitse muita. Nyt kuitenkin selvisi että suhde on alkanut keväällä ja viestien sisältö paljastaa tämän olleen seksisuhde. Mieheni oli myös kertonut naiselle että epäilen ja nainen oli ollut peloissaan että kostonhimossani saan selville hänen miehensä ja olen häneen yhteydessä. Olen niin järkyttynyt kaikesta tästä ja siitä että mieheni on koko tämän ajan esittänyt rakastavaa aviomiestä, miten voi joku jaksaa tällaista kaksoiselämää.. Nyt en tiedä miten tästä eteenpäin, en edes uskalla ajatella mitä seuraa jos menen esittämään nämä asiat suoraan? itsetuntoni on niin mollissa ja mieleni on niin surullinen…

Käyttäjä Betunia kirjoittanut 22.10.2014 klo 10:07

Hei
Olen todella pahoilla puolestasi ja valitettavasti toivotan sinut tervetulleeksi petettyjen joukkoon. Meitä on valitettavasti monia ja tie tästä eteenpäin ei tule olemaan helppo ☹️ Me muut täällä tuemme sinua tässä tilanteessa ja se on asia mitä tarvitset eniten. Eli vertaistukea asian tiimoilta löytyy runsaasti 🤔
Jos rakastat miestäsi, niin tästä tulee tunteiden osalta kauheaa, toivottavasti miehesi osaa suhtautua asiaan oikein ja haluaa auttaa sinua selviämään tilanteesta (osa meistä joutuu tekemään sen yksin ja läheisiin tukeutuen).
Itse mieheni jäi kiinni pettämisestä reilu 2kk sitten ja olen edelleen aivan maassa. Toki parempiakin hetkiä on aika ajoin.
Nyt kerää itsellesi tukiverkko ympärillesi, joiden kanssa pystyt puhumaan asiasta (itse olen kokenut että puhuminen auttaa parhaiten) ja omien ajatuksien kirjoittaminen on ainakin auttanut minua selvittämään tilannetta ja omia ajatuksia. Nyt sinun on laitettava itsesi etusijalle (vaikka sekään ei ole aina helppoa) ja olla itsekäs.
VOIMIA SINULLE 🙂🌻