Petetyksi joutuminen…

Petetyksi joutuminen...

Käyttäjä Teary69 aloittanut aikaan 23.10.2013 klo 10:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Teary69 kirjoittanut 23.10.2013 klo 10:10

Viikolopulla karahti todellisuus avoimeksi, olen petetty, mieheni haki seksiä toisen luota.
Tunteet vellovat jatkuvalla pahalla ololla. Puhuttu on ja halua jatkaa on…. mutta luottamus poissa, odotan vain seuraavaa kertaa? Olen pyytänyt miestäni kertomaan kaiken ,missä ja miten tapahtui, oliko suunniteltua,mitä hän tunsi silloin ja sen jälkeen. Keskustelu sujui rauhallisesti enkä painostanut häntä siihen. Minun on vaan pakko saada tietää.
Uskoin rakkauteen ja avioliiton sanoihin. Enään en tiedä mihin uskoa ja luottaa .
Haluaisin kovasti ottaa yhteyttä myös tuohon toiseen naiseen, haluaisin kysyä ihan samaa kuin mieheltäni. Olisko se väärin? Ja oletteko te petetyt tehneet niin? Ja jos niin koetteko että siitä olis hyötyä?
Oman arvon tunnostaminen on kadonnut tyystin ja syylistän itseäni. En kykene syömään ja arjen askareet hoidan sumussa… ei vaan jaksa.😞

Käyttäjä Teary2 kirjoittanut 29.10.2014 klo 07:51

Eilen annoin tunteeni viedä ja laittelin miehelleni txt:n rakkaudesta, haluamiseta, tunteistani. Hän vastasi minulle txt jossa ilmaisi taloudellisia asioita eikä mitään lähettämääni txt. Pyh, olin pettynyt. Laitoin Jep, niin minäkin sinua. surullisena, sillä odotin oikeasti hellää kommentia ensimmäiseen txt. Ei sitten, tätähän on tapahtunut aikaisemmin, olen virittänyt suhdetta laittamalla tunteellisia txt hänelle. Ja jostain kumman syystä vastaukset ovat jonkun laskun maksamiseen tai lastemme tilanteeseen liittyvää.Miksi? No, otin selvää illalla kysyin miksi näin on että hän jättää huomiomatta tunteellisia ilmaisujani? Mieheni kertoi ettei ollut huomannut lähettämääni vaan sattumoisin muutaman minuutin kuluttua laitoin minulle laskuun koskevan txt. Höh. Kerroin että olihan tehnyt sitä aiemminkin ja hän oli siihen reakoinut samalla tapaa ja haluan parempaa selitystä. Eipä sitä kuulunut,jatkoin kertomalla että ei sitten spontaania tunteilua vaan harkitusti suunniteltua jatkossa, sillä en halua enään pettyä siinäkään. Miksi minä edes yritän?😞 Mieheni suuttui minulle ja loppu ilta olimme omissa touhuissa eikä puhuttu mitään. Ei ole totta, mihin minä olen itseni laittanut? Koti, jossa jokaisella pitäisi olla avoimuutta ja turvaa kertoa tunteistaan ilmaisten niitä pelotta, ennalta suunnittelematta. Tämä aamu on vaikea. Mieheni lähti töihin, pyysi anteeksi txt keskustelua, sanoi rakastavansa silti minua. Minä vaan olen niin epävarma -kaikesta.😭