Parisuhde, koti ja perhe

3 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä Milla20 aloittanut aikaan 08.03.2016 klo 17:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ahdistaa ihan kamalasti kun mieheni on aina yhteydessä entisiinsä (ovat kuulemma kavereita). Miksi sitten lyö kiilaa minun ja mieheni väliin tekstiviestien avulla mitä kirjoittelee minulle? Yhdessäkin kertoi että mieheni ei kerro/ole avoin minulle joka asiassa ja jättänyt paljon kertomatta minulle. Ovat eksänsä mukaan tapailleet ja jutelleet meidän suhteesta ja kaikesta…

Käyttäjä Agneta aloittanut aikaan 27.03.2016 klo 23:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, en tiedä, miten tätä purkaisin, nyt tuntuu vain niin pahalta, etten voi olla kirjoittamatta.. Elämäni hajosi reilu vuosi sitten, tuli avioero, jonka jälkeen saan olla äiti lapsilleni vain osan ajasta, enkä tiedä vieläkään, miten kestää.. ensin oli viikko/viikko-systeemi, sekin tuntui jo vaikealta, nyt vaihdoimme sen 2 vkoa kerrallaan lasten…

Käyttäjä jekku aloittanut aikaan 14.03.2016 klo 01:50 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mä päätin nyt alkuun kokeilla tänne kirjoittaa, kun en enää jaksa pohtia asioita vain o assa päässäni. Mulla on kyllä ihana ja läheinen perhe. Pari läheistä lapsuudenystävää, joiden kanssa on jaettu paljon sekä hyviä että vaikeitakin asioita. Ja muutama muu hyvä kaveri. Työkaverit on kivoja ja juttua riittää. Oon siis…

Käyttäjä Etelätuuli aloittanut aikaan 23.03.2016 klo 12:25 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, onko kellään kokemusta vastaavasta tilanteesta? Koen olevani loputtoman väsynyt ja mahdollisesti masentunut. Tätä tunnetta on jatkunut jo pitkään, ehkä n.2 vuotta vaihtelevalla vakavuudella. Väsymykseni johtuu kai enimmäkseen vakavasta parisuhdekriisistä, mutta osin taustalla on varmaan muitakin asioita. Jokatapauksessa tämä alkaa häiritsemään yleismalkaisesti elämistä ja ennenkaikkea tässä kriisissä eteenpäin pääsyssä. Tuntuu…

Käyttäjä Nyuu aloittanut aikaan 17.01.2016 klo 17:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei. En tiedä onko täällä kohtalotovereita, mutta ajattelin jakaa kokemukseni kuitenkin. Rakastamani mies kuoli äkillisesti 29.12.15. Hän oli 30-vuotias. Olin olohuoneessa ja mies makuuhuoneessa, ja mies rupesi pitämään ihmeellistä röhkivää ääntä. Menin katsomaan, että mitä se nyt tekee ja siellä hän makasi poikittain tajuttomana, röhisten ja kieltään purren. Kutsuin, tönin…

Käyttäjä greippiananas aloittanut aikaan 26.03.2016 klo 00:09 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Yhteistä elämää elelty kohta 18 vuotta, alakoulululaisia lapsiakin on. Välillä on ollut vaikeampia aikoja, välillä taas vähän parempaa. Nyt viimeinen puoli vuotta on ollut suoraan sanottua helvettiä. Ennenkään miestä ei ole juuri kotielämä kiinnostanut, on käynyt paljon reissutyössä ja kotona lähinnä levännyt. Omat ”miesten kotityönsä” on hoitanut: auton laitot, pikkurempat…

Käyttäjä Foxteri aloittanut aikaan 21.03.2016 klo 15:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen ihan hukassa itseni kanssa. Tein positiivisen raskaustestin syyskuussa -15, vauva oli, on todella odotettu ja tuolloin olin onneni kukkuloilla me saadaan kesävauva. Marraskuussa kuitenkin sain keskenmenon, matto vedettiin jalkojen alta. Ilo muuttui suruksi, viikkoja oli takana vasta 8, neuvola olisi ollut tulevalla viikolla muttei päästy sinne saakka. Olin 2viikkoa…

Käyttäjä LonelyWolf87 aloittanut aikaan 24.03.2016 klo 17:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 28v nainen. Noin viisi vuotta sitten , nuoruuteni rakkaus jätti mut seisomaan yhteiselle ulko-ovellemme lohduttomasti itkiessäni ,Sanoen ”Anna anteeksi, mun mitää nyt mennä….” Enkä ole hänestä sen koommin kuullut. Katosi kuin tuhka tuuleen. Olimme olleet yhdessä kauan ,ja tämä teko jätti sydämeeni pysyvän arven. Olin shokissa, olin murtunut. Minulla…

Käyttäjä aloittanut aikaan 07.03.2016 klo 07:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kun paljon puhutaan yksinäisistä vanhuksista joiden luona ei kukaan perheenjäsen tai sukulainen vieraile. Mietin, että ovatko he olleet sellaisia vanhempia jotka eivät ole välittäneet lapsistaan ja pitäneet heistä huolta silloin, kun heidän olis pitänyt olla äiti ja isä. Ihan mistä syystä tahansa ovat jättäneet lapsensa oman onnensa nojaan. Ja nyt…

Käyttäjä Tervevaan aloittanut aikaan 18.03.2016 klo 17:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ongelmani on seuraavanlainen. Olen noin 30-vuotias nainen. Olin 14-vuotias kun minua käytettiin kunnolla seksuaalisesti hyväksi 19-vuotiaan naisen toimesta. Hän oli jonkun verran alistava, minulla meni vuosia, että tajusin sen olleen todella pahasta minulle. Paljon muutakin elämässä on sattunut. Olen kuitenkin ns.menestynyt ja korkeastikoulutettu nainen. Nyt olen ollut parisuhteessa pitkään, vuosia…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: