Perheväkivalta.

Perheväkivalta.

Käyttäjä Agk aloittanut aikaan 21.04.2016 klo 07:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Agk kirjoittanut 21.04.2016 klo 07:55

Hei. Oon uusi tässä. Voi että tämä aihe jo on täälä mut sivuja niin paljon että….
En tiiä onks täst apu mut voi että tästä löytän sama kohtalo ihmisiä kenenkä puhu.
Olen asunut oma miehenkä 15v yhtessä. Kaksi lasta myös. Mies aina ollurät mustasukkaine..
Mut vuosienka asia vaa pahentu. On ollut myös silmä mulla mustana ja kuristetuki on. Aina mietin että lähten, mut pelko on niin kauhe kun koska ei voi tietä mitä se teke.. voi että etsi mut ja hakka taas. ☹️. Yritan kaiken tehä että hänellä ei olis mitä syytä epäilä mua. Mut se vaa tutki mun puhelinta ja puhelueritelyjä. Aina pitä sille sano missä olen.. syytä mua niin tyhmissä asioissa.. mä varma olen kaikien hänen kavereitenka(mieskavereitenka) ollut… ykspäivä oli semmone tilanne että puhuti pikkutytön läsnä ollessa varamummosta,, en tiiä mitä lapsi kuuli kun sanoi että jotakin ”setä” tänä yöllä sit mua terrorisoiti mies taas. Yks asia oli siis se että mistä setästä lapsi puhu..😭 … hän ei anna nukkua mulla kun se noin ajatele.. se vaa janka ja hauku ja sit kävi välillå tupakilla ja kuulin ne kaksi kerta kun kävi että olupurki aukesi taas. ☹️ se hänen yksi onkelma . Kun juo joka ilta.☹️ tuntu että voimat enä riitä.

Käyttäjä Lilius kirjoittanut 22.04.2016 klo 17:01

Hei Agk! Tilanteesi on todella hankala ja vaikea, mutta Sinä voit saada apua. Hienoa, että olet lähtenyt etsimään ratkaisua elämääsi ja Sinun lapsesi elämään. Miehesi näyttää olevan mustasukkainen. Lisäksi hän kyttää ja kontrolloi Sinua sekä käyttäytyy väkivaltaisesti. Kotinne henkinen ilmapiiri on kireä ja ahdistava. 😭😯🗯️

Ota pian yhteyttä Monika Naisten 24 tuntia/vrk päivystävään numeroon 09 692 2304. Kerro tilanteestasi päivystäjälle, joka osaa auttaa Sinua. Mene mieluummin ulos kävelylle lapsesi kanssa, jos miehesi on kotona. Saat puhua rauhassa! Sano hänelle, että lähdet kauppaan/leikkipuistoon/kirjastoon tms., jotta pääset ulos kodistasi.
Älä kerro hänelle mitään puhelusta! Tsemppiä Sinulle ja lapsellesi!🌻🙂🌻

Käyttäjä Lilius kirjoittanut 22.04.2016 klo 18:06

Hei Agk! Korjaus edelliseen viestiini: Monika-Naiset Liitto ry:n auttava puhelin 09-692 23 04 palvelee arkipäivisin, viitenä päivänä viikossa maanantaista perjantaihin klo 9 - 16. Yhdistyksen Internet-sivuilta http://www.monikanaiset.fi Sinä voit saada tietoa mm. parisuhdeväkivallasta ja Monika-Naisten toiminnasta. Voit soittaa myös Naisten Linjan ilmaiseen tukinumeroon 0800-02400. Naisten Linja päivystää maanantaista perjantaihin klo 16 - 20 sekä lauantaina ja sunnuntaina klo 12 - 16.🙂👍

Käyttäjä taskukisu kirjoittanut 03.05.2016 klo 22:47

En tiedä miten tämä toimii mutta laitan kuitenkin kun olo ihan sekaisin. Elikkä vappujuhlissaa kotonani ilta meni ihan mukavasti kunnes muutama vieraista alkoi käyttäytyä sikamaisesti. Haukkumaan muita jne. Yritin sitten poistaa häiriötekijää joka valitettavasti on tavallaan perhettä.. hän jäi vielä ulko ovellakin haukkumaan ja yritin siirtää häntä pois piha alueelta ja silloin hän tarttui kurkustani kiinni,menin paniikkiin ja aloin työntämää häntä,jolloin kaaduimme molemmat aidan päälle ja siitä pihaan aidan mentyä rikki. Tuloksena tietenkin itselläni mustelmia kipeä jalka ja niskat hartiat. En tahtoisi tehdä rikosilmoitusta kun tosiaa perhettä tavallaan ja kaikki menisi todella hankalaksi. Nyt sairaslomalla järkytyksestä ja särystä. Miten tästä pääsisi yli ja mahdollisesti puhuttua joskus asianomaisen kanssa? Kotona vaan itketty ja mieskin ottanut vapaata töistä jotta voi olla tukenani.. samaistuuko kukaan onko ollut vastaavaa??😞

Käyttäjä kardemumma kirjoittanut 06.05.2016 klo 13:43

Tänään taas tiedostin kun oli hetkeksi aikaa pysähtyä, että niska ja kaula turvoksissa. Molemmat ranteet, ja toinen käsivarsi turvoksissa ja mustelmilla. Pään alue arka jne

Kuinka olen joutunut tällaiseen tilanteeseen? Kuinka tämä kaikki vielä päättyy..? Kaikki on sekavaa..