Mitä tämä on?

Mitä tämä on?

Käyttäjä Luuriainen aloittanut aikaan 17.03.2005 klo 23:03 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Luuriainen kirjoittanut 17.03.2005 klo 23:03

Mulla on tosi outoja olotiloja ainakin kerran päivässä itkettää, omistuista kyllä huvittaa , ahdistaa, kun minulla oli riitaa ystväni kanssa ja me puhimme asiaa läpi tuntui kuin olisin katsonut pääni sisältä tai jostakin että mitä nuo puhuvat mitä minä sanon?? yhtäkkiä havahdun ja huomaan tuijottavani johonkin mihin ja mitä? en tiedä? olen vihainen asiat joita teen mitä vain nousevat vihaksi päähäni. olen todella todella väsynyt. välillä olen välinpitämätön ”MITÄS SITTEN”.. välillä näyttää kuin katsoinin kaitafilmiä tai jotakin ,valot ovat hienoja outoja zapzapzap.kuvittelen asioita sanon yhtäkkiä outouksia,,,,

Käyttäjä sariM kirjoittanut 06.05.2005 klo 21:25

mulla on kans ihan sama homma. Välillä tuntuu siltä että mä vaan katselen pääni sisältä mitä toikin (siis minä itse) puhuu. Että elämääni katselen filmiltä. Sanon suustani mitä ihmeellisempi juttuja, vääriä sanoja. Esim tänään sanoin maanataina, vaikka piti sanoa tammikuussa. Välillä en saa sanoja suustani, tai ne menee solmuun. Sönkötän jotain outoa. Saan hävetä itseäni tosi paljon.