Miten vihasta pääsee yli?

Miten vihasta pääsee yli?

Käyttäjä Crazy Girl aloittanut aikaan 02.07.2005 klo 00:33 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Crazy Girl kirjoittanut 02.07.2005 klo 00:33

Eli kuten sanoin, miten vihasta pääsee yli? Poikaystäväni petti ja jätti minut kohta vuosi sitten.. Vihaan häntä edelleen yli kaiken sekä hänen nykyistä tyttöystävää. He menivät yhteen samana päivänä jona hän jätti minut.

Käyttäjä kultatukka kirjoittanut 25.08.2005 klo 18:03

Mä vihaan. Mun kohde on mun serkku. Se raiskasi mut 4 vuotta sitten. Mä haluaisin satuttaa sitä, kattoa et se kituu. En halua et se kuolee, mä haluan et se elää oikein vanhaksi ja kituu ja et siihen sattuu joka päivä sen loppuelämän. Edes hiukan yhtä paljon mitä mä oon kärsinyt sen takia mitä se teki mulle.

Käyttäjä ujom86 kirjoittanut 25.08.2005 klo 18:59

kultatukka kirjoitti 25.08.2005 klo 18:03:

Mä vihaan. Mun kohde on mun serkku. Se raiskasi mut 4 vuotta sitten. Mä haluaisin satuttaa sitä, kattoa et se kituu. En halua et se kuolee, mä haluan et se elää oikein vanhaksi ja kituu ja et siihen sattuu joka päivä sen loppuelämän. Edes hiukan yhtä paljon mitä mä oon kärsinyt sen takia mitä se teki mulle.

😐 miten on mahollista tollane sukulaiselta?! Toihan on jo aika sairasta!!!

Käyttäjä ultimate kirjoittanut 25.08.2005 klo 20:16

Kultatukka minusta tuntuu juuri samalta. Vihani kohde on vaan äitini. Olen koko päivän yrittänyt ymmärtää, sitä miksi äitini on valehdellut, että isäni on kuollut. Vihaan äitiäni niin paljon, että huomenna lähden pois, enkä enää ikinä sitä halua tavata.

Käyttäjä ujom86 kirjoittanut 29.08.2005 klo 20:41

ultimate, mä en tajuu miten sulle ny oma äiti voi tehä noi kerta oot täysikäne. Ja täälläkään ei ketää mua huomaa... ☹️ en tiiä mitä sit pitäis tehä.. ku ei mikään ees enää tunnu miltään, ihan sama mitä teen ei oo mikään enää kivaa.. tai ollu parii kolmee vuotee.. mutta takas asiaa.. mä en tiiä vihaanko äitiä, ehkä enemän halveksun tai sillee.. tekis mieli huutaa päi naamaa kaikenlaista, ku ei se vieläkään mua lohruta vaikka pitäis tai mitään.. aina vaa heittää typerää huumorii.. mä tiiän yhen naikkosen joka on enemmän läheisempi ku oma äiti. sit ku se päivä tulis et se kuolis, nii en tiiä itkisinkö ees. tuskin pystyisin. mä en pysty omistaa minkäänlaisii tunteita sitä ihmistä kohtaan, paitsi ehkä suurta halveksuntaa isolla hoolla.

Käyttäjä ultimate kirjoittanut 30.08.2005 klo 08:57

Olen ollut vasta viikon täysikäinen. Nyt olen pannut välini poikki äitiini, asun turvakodissa, koska äitini mut ajoi kotoa pois. Nyt se lähettelee mulle tappouhkauksia.

Käyttäjä Urpo kirjoittanut 30.08.2005 klo 10:23

ultimate kirjoitti 30.08.2005 klo 08:57:

Nyt se lähettelee mulle tappouhkauksia.

Tuohan kuulostaa kauhealta. Saatko kerrotuksi uhkauksista turvakodin henkilökunnalle? Jos et ole kertonut, kerro ihmeessä. Osaavat varmaan neuvoa Sinua paremmin kuin minä. Luullakseni uhkailu on rikos. Äitisi saattaa olla avun ja hoidon tarpeessa. Sinulla voi olla mahdollisuus hakea äidillesi lähestymiskieltoa.

Toivottavasti muutto turvakotiin on muutos parempaan päin elämässäsi.

Urpo

Käyttäjä ujom86 kirjoittanut 30.08.2005 klo 19:28

toi on todellaki kamalaa.. miten kenenkää oma äiti tollee tekee? en kyllä tajuu.. ☹️ toiv. sun elämä jatkuu parempana

Käyttäjä ultimate kirjoittanut 31.08.2005 klo 14:52

Olen kertonut uhkailuista turvakotiin ja nyt annoin puhelimen heille, saavat itse lukea äidin viestit. En ole teille kertonut, että vein mukanani myös sisarpuoleni. Meille en tehty lääkärintarkastuksia ja nyt nostetaan äitiä ja isäpuolta vastaan syytteitä, on kaikkia seksuaalisia hyväksikäyttöä ja muuta. Pelottaa koko asia mutta en enää peräänny, olen tarpeeksi saannut kärsiä. Muutan toiselle paikkakunnalle, toiset lapset menevät lastenkotiin.
En tiennyt, että nimettömänäkin voi paljon asioita tehdä, soitella apunumeroihin mitä sain tukihenkilöltä. Nyt jo nimen olen sanonut.
Käyn kertomassa muutaman viikon päästä miten selviän.