Nuorten foorumi

1 kuukausi sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2097
Käyttäjä dualistic aloittanut aikaan 05.04.2006 klo 16:05 kohteessa Nuorten foorumi

En oikein tiedä mitä kirjoittaisin. Puhuin veljeni kanssa, joka kertoi minulle, että haluaa tappaa itsensä. En koe pystyväni auttamaan mitenkään. Itken koko ajan. Osaisiko joku auttaa? Kertoa omista kokemuksistaan samanlaisessa tilanteessa? Kaverini äiti yritti itsemurhaa ja se vaikutti voimakkaasti kaikkiin läheisiin.

Käyttäjä masha aloittanut aikaan 08.04.2006 klo 20:02 kohteessa Nuorten foorumi

Hei! Olen ollut ihastunut erääseen poikaan puoli vuotta ihan oikeesti. Olemme samalla luokalla. En ole kertonu tunteistani mitään, koska olen ujo ja toisaalta en halunnut sotkea luokkakuvioita. Viime aikoina ajattelin että kerronkin tunteistani. Ajattelin et rehellisyys on kuitenkin parempi ja eihän sitä koskaan tiedä toisen tunteista. Oli miussa siis hiukan…

Käyttäjä Insomniac aloittanut aikaan 04.05.2006 klo 01:05 kohteessa Nuorten foorumi

tjoo en nyt kyl yhtään keksis mistä tätä parhaiten lähtis purkamaan mut sanotaan vaikka et jonkin asteista masennusta oon potenu noin about 8 vuotta. alku ajottuu jonnekki kuuennen luokan ajoille ja paheneminen sai yläasteelta hyvän mäkistartin. unettomuuden ekat oireet alko samoihin aikoihin. ammattikoulussa näytti alkuun siltä et uus ympäristö ja…

Käyttäjä ronny aloittanut aikaan 27.04.2006 klo 02:22 kohteessa Nuorten foorumi

Oon täysin ahdistunut, masentunut ja itsetuhoisuuta, kaikki johtuu yksinäisyydestä ei oo kavereitakaan ja pahasti koulukiusattu eli fyysisesti ja henkisesti.Tarvitsisin pikaista apuu ja en saa sitä kun psykiatri yrittää selvittää mulle sitä pikaista apuu, saan vasta sen tiedon kuukauden päästä.Käyn myös neuropsykologilla se sanoi että tartten pikaista esim. psykoterpiaa ja useimmiten…

Käyttäjä sanko aloittanut aikaan 27.04.2006 klo 15:12 kohteessa Nuorten foorumi

Hei Swii! Samassa veneessä keikutaan.. On avomies, kaksi lasta, yksi ammatti jo hankittuna, omakotitalo -kaikki kunnossa ulkopuolisen silmin.. 🙂👍 niinpä niin. nimenomaan ulkopuolisen silmin. Sisällä kiehuu, tuntuu että pää ei vaan kohta enää kestä. 😟 Aloitin syksyllä painonpudotuksen (Olin ja olen edelleen huomattavan ylipainoinen) ja alkuvuodesta jotenkin luisin sisään syömishäiriöön..…

Käyttäjä Jeanne_ aloittanut aikaan 25.04.2006 klo 19:03 kohteessa Nuorten foorumi

Pakko purkaa johonkin asioita päästään. En enää ymmärrä itseäni. Periaatteessa minulla pitäisi olla kaikki hyvin. On katto pään päällä, hyvä perhe, ruokaa ja syksyllä saan lakin päähän jos hyvin käy. Tapasin jopa mitä mukavimman ihmisenkin tässä taannoin ja ihastus on molemminpuolinen. Tämä ihminen tosin asuu jonkinmatkan päässä enkä siis näe…

Käyttäjä Swii aloittanut aikaan 02.03.2006 klo 10:37 kohteessa Nuorten foorumi

Olen parikymppinen terveysalanopiskelija ja elämäni on päällisin puolin kunnossa. Opiskelut sujuu hyvin, minulla on rakastava avopuoliso ja maailman ihanin koira. Ongelmani alkoi reilu vuosi sitten, olin täysin normaalipainoinen ja söin, kun oli nälkä ja herkuttelin, kun siltä tuntui. Olin todella itsevarma ja tyytyväinen itseeni. Pituudeltani olen 170 cm ja painoin…

Käyttäjä Nuuni aloittanut aikaan 05.01.2006 klo 00:20 kohteessa Nuorten foorumi

Synnyin 16 vuotta sitten tytöksi tähän kylmään maailmaan, joka vuoristoradan lailla jokaista joskus kuljettaa. Perheeseeni kuului tuolloin 3 isoveljeä ja isosisko, sekä vanhemmat. Jälkeenpäin perheeseeni ovat ilmestyneet isäpuoli ja kaksi puolsiskoa. Muistan lapsuudestani hyvin vähän, ja sen vähän minkä muistan, muistan painajaismaisesti. Aloin näkemään näitä painajaisia jatkuvasti lapsuudestani oikeastaan sen…

Käyttäjä miima82 aloittanut aikaan 11.04.2006 klo 17:19 kohteessa Nuorten foorumi

hmm…jos elämäni tarinan kertoisin niin ei riittäis ihan muutama rivi, joten kerrotaan jotain… olen 23-vuotias hoitoalalla oleva nainen (niinpä, oon itse ihan rikki ja sitten pitäs jaksaa muita hoitaa…) ja olen kärsinyt toistuvasti masennuksesta.välillä mennyt hyvin (ja lujaa) ja on ollut vähän liiankin hauskaa.sitten mennään alas.2002 kävin pohjalla ja otin…

Moikka

1
Käyttäjä Daniel aloittanut aikaan 18.04.2006 klo 18:28 kohteessa Nuorten foorumi

joo, Elämä on, mut minulla off. Ajattelin töissä ollessani jos mä tästä työpaikasta pääsen eteenpäin niin mua odottaa loistava tulevaisuus. Mutta kohtalo päätti toisin. Nyt olen eläkkeellä ja takana loistava tulevaisuus, sorry jos tää kuulostaa masentavalta mut en ole masentunut. Olen ihan oikeesti positiivinen ihminen vaikka teksti kertoo ihan muuta.…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: