Ahdistunut

Ahdistunut

Käyttäjä ronny aloittanut aikaan 27.04.2006 klo 02:22 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä ronny kirjoittanut 27.04.2006 klo 02:22

Oon täysin ahdistunut, masentunut ja itsetuhoisuuta, kaikki johtuu yksinäisyydestä ei oo kavereitakaan ja pahasti koulukiusattu eli fyysisesti ja henkisesti.Tarvitsisin pikaista apuu ja en saa sitä kun psykiatri yrittää selvittää mulle sitä pikaista apuu, saan vasta sen tiedon kuukauden päästä.Käyn myös neuropsykologilla se sanoi että tartten pikaista esim. psykoterpiaa ja useimmiten psykiatria kun käyn vain kuukauden välein.☹️

Käyttäjä Vihreäsilmä kirjoittanut 27.04.2006 klo 12:27

Hei!
Halaus sulle, sun teksti kuulosti surulliselta. Mää oon hengessä mukana! Mikä sua ahdistaa eniten? keksitkö mitään mikä helpottas oloa kun on paha olla? Mulla itellä on paha masennus, ja välillä on kans hirveitä päiviä, tuntuu ettei millään selviä, mutta aina on jotenki selvinny... jos jaksat niin, koita keksii jotain tekemistä mikä auttas helpottaan oloo..🙂🌻 Voimia sinulle ja parempia päiviä

Käyttäjä cherry76 kirjoittanut 03.05.2006 klo 16:15

ronny kirjoitti 27.04.2006 klo 02:22:

Oon täysin ahdistunut, masentunut ja itsetuhoisuuta, kaikki johtuu yksinäisyydestä ei oo kavereitakaan ja pahasti koulukiusattu eli fyysisesti ja henkisesti.Tarvitsisin pikaista apuu ja en saa sitä kun psykiatri yrittää selvittää mulle sitä pikaista apuu, saan vasta sen tiedon kuukauden päästä.Käyn myös neuropsykologilla se sanoi että tartten pikaista esim. psykoterpiaa ja useimmiten psykiatria kun käyn vain kuukauden välein.☹️

voimia sulle tosi paljon.itekin oottelen postia yksityiseen psykoterapiaan pääsystä.

Käyttäjä masha kirjoittanut 03.05.2006 klo 20:32

En voi muuta sanoa kuin että voimia. Onhan sinulla jo tukihenkilö täällä (?), että voit edes jotenkin käsitellä jonkun kanssa tuntojasi. Yksinäisyyden tunne on niin yleistä, mikä on paradoksi. Kuinka me yksinäiset emme löydä toistemme luo? Toivottavasti saat pian apua.