Nuorten foorumi

3 päivää sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2097
Käyttäjä fruit aloittanut aikaan 14.03.2006 klo 14:41 kohteessa Nuorten foorumi

Vaikka on sanonta rumuus ei ole ilo kenellekään mutta kyllä se välillä naurattaa, ei pidä kohdallani ainakaan paikkaasa lopun osalta. Se ei naurata ollenkaan. Koen yleisillä paikoilla häpeätä omasta naamastani joka ei ole hääppöisen näköinen. Muuten olen ihan tyytyväinen kroppaani ja painooni, ei ole ylipainoa tms. mutta kasvot ovat rumat.…

Käyttäjä elämä kaatuu päälle aloittanut aikaan 15.04.2006 klo 19:03 kohteessa Nuorten foorumi

Mä oon 18v nuori tyttö ja oon tosi masentunut, kukaan ei huomaa sitä,koska en halua..mä en nuku öitäni enää kunnolla ja saan raivareita. tekis mieli päättää päivänsä, mutta oon kihloissa ja rakastan miestäni niin paljon, että sen avulla jaksan, mutta jos vaan tilaisuus joskus tulisi kohdalle saattaisin tehdäkkin jotain. Mä…

Käyttäjä Daniel aloittanut aikaan 18.04.2006 klo 18:11 kohteessa Nuorten foorumi

Tuntuu olo aika tyhjältä mut yritän kirjoittaa jotakin… Mulla todettiin tää maanis-depressiivisyys 3 vuotta sitten. Yx tärkee juttu on et elämässä täytyy olla rutiineja ja selkeä vuorokausirytmi, siis yöllä nukutaan ja päivällä ollaan ylhäällä. Sitten lääkitys pitää olla kunnossa, mä en voi kuvitella eläväni ilman lääkitystä. Kolmanneksi pitää olla toimiva…

Käyttäjä Ethera aloittanut aikaan 18.04.2006 klo 15:05 kohteessa Nuorten foorumi

Hei kaikille! Olen aivan sataprosenttisen varma sairastuneeni kyseiseen maanis-depressiivisyyteen. Se on kuulemma periytyvää ja ilmenee usein varhaisessa aikuisiässä stressaavan elämänvaiheen tai kokemuksen laukaisemana. Kausittaiset mielilalanvaihtelut ovat yleistyneet viimeisen kahden vuoden sisällä ja olen jo tilanteessa, jossa välillä pelkään tekeväni jotain peruuttamatonta. Haluaisinkin kuulla kokemuksia miten sairautta pystyy hoitamaan? Ja eritoten…

Käyttäjä Lilyh aloittanut aikaan 12.01.2006 klo 12:39 kohteessa Nuorten foorumi

Olen nyt lukion tokalla, enkä yksinkertaisesti kykene käymään siellä. Kun tiedän että pitää mennä kouluun, tulee pahoinvointia ynnä muuta. Asun kotona ja olen alaikäinen, joten koulussa pitäisi vielä käydä. Haluaisin tietää, että onko jollakulla muulla, joka on masentunut tai jotain muuta, ongelmia koulunkäynnin kanssa. Ja miten olette selvittäneet ne? En…

Käyttäjä masha aloittanut aikaan 11.04.2006 klo 19:37 kohteessa Nuorten foorumi

Hei! Mietittekö koskaan, kun luette tämän palstan viestejä, että miten tällainen pahan olon määrä on ylipäänsä mahdollista? Olisi kiva löytää edes joitain syitä. Itsekin kuulun samaan masentuneiden sakkiin. En silti ymmärrä miksi. Onko elämän tarkoitus olla kärsimystä? Ei kai sentään. Sitä en tahtoisi hyväksyä, mutta onko miun sittenkin pakko? Olen…

Moi

1
Käyttäjä Daniel aloittanut aikaan 12.01.2006 klo 15:15 kohteessa Nuorten foorumi

Mulla oli vastaava tilanne silloin kun olin sinun ikäinen. Mä olin just päässy lähihoitajakoulutuksesta. Sitten mä mietin mitä minä oikein haluan. Tosiasiassa mä en tiedä vieläkään vaikka aikaa on kulunut jo 7 vuotta. Mä käyn töissä maanantaisin ja loput viikosta yritän jotenkin kuluttaa. Illat on tosi pitkiä… Kyllä minä uskon…

Käyttäjä Nikitaah aloittanut aikaan 07.03.2006 klo 20:16 kohteessa Nuorten foorumi

Kuinka paljon se sattui? Miten siitä selvisi? Mikä on tilanne nyt? Vähiten ihminen haluaa menettää omia perheenjäseniään. Eiköhän niin ole melkeinpä jokaisessa perheessä! Entä sitten kun tietää koko elämänsä ajan, että niin tulee tapahtumaan.. Ajatelkaa tämä minun osalta: Saat aikaa olla isosiskosi kanssa n. 14 vuotta. Ette pysty kommunikoimaan normaalilla…

Käyttäjä Blackrockgirl aloittanut aikaan 06.04.2006 klo 20:00 kohteessa Nuorten foorumi

Mietin vain, että eikö aika monenkin ihmisen on vaikea hyväksyä omat kasvonsa, Muotonsa ja muut kehon piirteet? Kliseinen lausahdus: ”kauneus on katsojan silmissä” pitää mielestäni paikkansa. Kyllä aina löytyy joku joka välittää. Toisilla se löytyy helpommin. En kyllä suosittele sitä plastiikkagirurgiaa, koska se muuttaa sua ihmisenä. Myös tuntemagttomiin on vaikea…

Käyttäjä lonelyrider aloittanut aikaan 06.04.2006 klo 09:46 kohteessa Nuorten foorumi

itselläni todettiin paniikkihäiriö noin puolitoistavuotta sitten, pienestä asti olen ollut todella arka ja hiljainen, mutta viimeaikoina on ollut jo helpompaa. välillä kaikki menee ihan jees, välillä kaikki on tosi vaikeeta.. lääkitys on ollu varmaan sen puoltoista vuotta ja terapiassakin käyty, tiedä sitten onko siitä mitään hyötyä. mulle on tosi vaikeeta…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: