Nuorten foorumi

1 kuukausi sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2097
Käyttäjä tiinatu aloittanut aikaan 13.04.2006 klo 22:22 kohteessa Nuorten foorumi

Tuli tarve purkaa jotain, iski isoin ahdistus pitkään aikaan. Oon viime päivinä lueskellut teidän muiden juttuja täältä, ja tunnistin itseni melkein jokaikisestä. Oon vasta 18 täyttänyt tyttö, viillellyt itseäni 12-vuotiaasta lähtien. Aina oon ajatellut, että asiat paranee vielä, kunhan paikka tai ihmiset vaihtuu. Aloitin lukion pari vuotta sitten ja muutin…

Käyttäjä justadream aloittanut aikaan 09.06.2006 klo 20:15 kohteessa Nuorten foorumi

Ei ole kulunut päivääkään jolloin en tuntisi itseäni yksinäiseksi tai erilliseksi muista ihmisistä. Välillä minusta tuntuu, että minut on ”tuomittu” olemaan yksin ja välillä tuntuu etten ole ihminen ollenkaan, pelkkä varjo. Tuntuu, että en kuulu perheeseeni. Kaikki kaverit tuntuvat kadonneen jonnekkin enkä yhtään tiedä mitä haluan elämältä ja nyt olen…

Käyttäjä ciggi aloittanut aikaan 15.06.2006 klo 14:36 kohteessa Nuorten foorumi

Haluaisin kertoa oman tarinani ja haluaisin jutella jonkun sellaisen ihmisen kanssa, jolla on omakohtaista kokemusta. Aloin melkein tasan tarkkaan vuosi sitten seurustella maailman ihanimman pojan kanssa, joka on minusta kolme vuotta vanhempi, nyt 20-vuotias. Alussa kaikki meni hyvin. tätä kesti noin kuukauden ajan. sitten minulle alkoi selvitä, ettei hänellä ole…

Käyttäjä _pilvi_ aloittanut aikaan 24.03.2006 klo 17:38 kohteessa Nuorten foorumi

tunnetteko ketään joka olisi adoptoitu tai oletko kenties sinä adoptiolapsi? kertokaa kokemuksistanne ja tuntemuksistanne…. 🙂

Käyttäjä arie82 aloittanut aikaan 18.06.2006 klo 23:52 kohteessa Nuorten foorumi

Mä oon jo pitkään käynyt lukemassa näitä teidän juttuja täällä ja nyt vasta rohkenin ite kirjottaa tänne. Mä oon ihan tavallinen nuori nainen, mun elämässä on kaikki päällisin puolin hyvin: on työpaikka, asunto, ystäviä, mutta sisälläni mä oon niin tyhjä. Monina päivinä tuntuu ettei millään ole mitään väliä, en tahtoisi…

Käyttäjä K83 aloittanut aikaan 23.05.2006 klo 23:50 kohteessa Nuorten foorumi

Hei kaikille! Vihdoinkin saan yo-lakin päähäni. Monelle se on vain yksi vaihe elämässä, mutta mulle vähän enemmän, sillä lukioni jäi aikanaan kesken sairastumiseni takia (päädyin psykoottisuuden takia sairaalaan, jossa olin kahdesti). Epäiltiin skitsofreniaa ja kaikenlaista. Kun ystäväni painoivat lakin päähänsä, makasin suljetulla harhaisena ja sekavana ilman edes tietoa poispääsystä. Tuosta…

Käyttäjä pygmity aloittanut aikaan 24.05.2006 klo 18:03 kohteessa Nuorten foorumi

Mielenkiinnosta kyselen, onko kukaan ollut masentuneiden ryhmäterapiassa? Muutamat psykiatrit ovat sitä mulle tarjonneet vaihtoehtona, mutta aina olen kieltäytynyt. Ehkä siksi, että olen niin ujo, en usko saavani mitään sanottua ja yksi syy pelkoon varmasti on ennakkoluulo. Itseni tuntien voisin myös kuvitella, että ryhmäterapiassa alistun muiden kohtaloihin ja tunnen syyllisyyttä siitä,…

Käyttäjä rinkeli aloittanut aikaan 08.05.2006 klo 15:24 kohteessa Nuorten foorumi

Kirjoitan nyt ensimmäistä kertaa tänne ja haluaisin löytää kohtalontovereita. Olen -87 syntynyt tyttö ja olen joutunut kokemaan lyhyen elämäni aikana paljon rankkoja asioita. Nyt tuntuu,että olisi tarpeen saada tukea ihmisiltä,joilla on samanlaisia kokemuksia. No,jospa aloitan kertomalla lyhyesti oman tarinani: Kun synnyin kesällä -87,vanhempani olivat menettäneet edellisenä keväänä viisivuotiaan poikansa auto-onnettomuudessa.Synnyin…

Käyttäjä alexi aloittanut aikaan 04.04.2006 klo 01:25 kohteessa Nuorten foorumi

Moi! En tiiä onko aihetta ennen käsitelty, mutta onko muut alkanu kuunteleen paljon musiikkia masennettuaan? Meitsi on, ja monet kappaleet on auennu ihan erilailla…tosin kaikki musiikki mitä kuuntelen nykyään on aika masentavaa, mutta silti kuuntelen niitä. Pahentaakohan melankolinen musiikki olotilaa, vai pitäskö sitä laittaa joku ”don’t worry, be happy” soimaan…

Käyttäjä TiiTu-- aloittanut aikaan 16.05.2006 klo 20:38 kohteessa Nuorten foorumi

Moikka!! Täältä löytyy yks ahmatti lisää!!! alotin tän ahmimisen joskus 7 luokan loppu puolella. Välillä olin syömisestä ”kuivilla” puolisen vuotta mutta aloin ahmia taas kun 2½ kuukautta sitten erosin poika ystävästä… ja siitä en taho päästä yli.. tekisin ihan mitä vaan että se olisi taas tässä mun vieressä.. harmittaa ihan…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: