Moikka

Moikka

Käyttäjä Daniel aloittanut aikaan 18.04.2006 klo 18:28 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Daniel kirjoittanut 18.04.2006 klo 18:28

joo, Elämä on, mut minulla off. Ajattelin töissä ollessani jos mä tästä työpaikasta pääsen eteenpäin niin mua odottaa loistava tulevaisuus. Mutta kohtalo päätti toisin. Nyt olen eläkkeellä ja takana loistava tulevaisuus, sorry jos tää kuulostaa masentavalta mut en ole masentunut. Olen ihan oikeesti positiivinen ihminen vaikka teksti kertoo ihan muuta. Nyt käyn töissä kerran viikossa ja loput viikonpäivät yritän jotenki kuluttaa…

Daniel

Käyttäjä aavaton kirjoittanut 19.04.2006 klo 14:53

Joo, täältä myös. Pienten lasten äitinä ei ihan viitsi sanoa, että elämä on ohi. Mutta siltä tuntuu vaikka kuinka positiivinen yritän olla. Syksyllä aloitin opiskelut intoa täynnä. Olenhan kouluun parina päivänä "ehtinytkin" tältä makaamiseltani.

Päivät kuluvat, huomenna on jo torstai, taas meni yksi viikko. Kohta jo alkaa koulusta kesäloma. Minä vaan makaan päivästä toiseen, oli päivä tai kuukausi mikä tahansa. Tästä suosta eli sängystä, jos vielä joskus pääsen ylös, niin en koskaan enää salli itseni levolle laskeutua. Koska en ymmärrä lepoani ajoissa lopettaa.