Nuorten foorumi

2 viikkoa sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä Luuska aloittanut aikaan 06.10.2010 klo 21:31 kohteessa Nuorten foorumi

Kirjoitin tämän joskus myös yhdelle toiselle foorumille ja tukihenkilölleni, mutta haluan vielä jakaa tämän täällä, jos täällä nyt sattuu olemaan kuitenkin joitain jotka ovat selvinneet pahasta masennuksesta. Tuntuu että elämä ei vaan jatku! Aloin olla exäni kanssa joskus 5 vuotta sitten yhdessä. Alku oli ihan jees mutta sitten se oli…

Käyttäjä joku3 aloittanut aikaan 07.11.2010 klo 15:54 kohteessa Nuorten foorumi

Olen tosi masentunut ja kotona on paljon ongelmia. Tuntuu ettei kukaan välitä musta vaan haluaa vain pahentaa oloni. Kun sitten sain tietää että kaverini oli puhunut kaikkea pahaa musta niin en voinut enään luottaa oikeen keneenkää. Kokoajan pelkäs vaan että kaikki puhuu musta jotain pahaa kokoajan. Sitten kun sana levis…

Käyttäjä pilvipeikko aloittanut aikaan 27.10.2010 klo 16:54 kohteessa Nuorten foorumi

Poikaystävälläni on paha olla ja hän purkaa sen minuun. Oli vitutuksen syy mikä hyvänsä, minä olen se, jolle hän päätään aukoo. Haluan tukea ja auttaa häntä, mutta välillä tuntuu, etten vain yksinkertaisesti jaksa jatkuvaa syytösten ja vittuilun kohteena oloa. Välillä annan aihetta suuttua, välillä hän suuttuu aivan mitättömistä asioista. Silloin…

Käyttäjä red_rose aloittanut aikaan 23.04.2008 klo 09:13 kohteessa Nuorten foorumi

Haluasin kuulla onko muilla samanlaisia ”oireita” jotka on joutunut seksuaalisen hyväksikäytön uhreiksi.. 1.Ihme tuntemuksia tietyillä alueilla, siis niillä aluille mihin väkivalta sattui, se tunne tulee yhtä äkkiä. ihanku jouku tekis samat asiat taas uudestaan. en saa sitä tunnettä lähtemään pois!😭 2. Ihme kohtaukset. silloin en pysty olemaan missään ahtaassa tilassa…

Käyttäjä red_rose aloittanut aikaan 02.05.2008 klo 09:30 kohteessa Nuorten foorumi

Itse olen se osapuoli jota on käytetty seksuaalisesti hyväksi, joten haluasin kysyä niiltä jonka rakkaalla on samanlaisia kokemuksia et miten koette tilanteen jos rakas saa muistoja yht äkkiä mieleen ? mitä haluasitte tietää rakkaan tapahtumista ja mitä ette? miten itse jaksatte? yms yms tahtoisin vaan kuulla muiden kokemuksia just niiden…

Käyttäjä Ylläpito (Vapaaehtoinen) (MIELI Suomen Mielenterveys ry) aloittanut aikaan 07.05.2004 klo 09:19 kohteessa Nuorten foorumi

Nuorten foorumin ensimmäisenä teemana on keskustelu nuorten masennukseen liittyvistä asioista. Kokemuksia voi jakaa masentuneiden nuorten ja heidän läheistensä näkökulmasta: masennuksen syistä, avun hakemisesta, selviytymisestä sekä myös läheisten kokemuksista ja tuen merkityksestä. Apua ei ole aina helppoa hakea tai saada. Miten te olette saaneet apua masennukseenne? Millainen apu on auttanut ja…

Käyttäjä BLÅBÄR aloittanut aikaan 27.10.2010 klo 21:45 kohteessa Nuorten foorumi

Löysin sivuston vasta äskettäin ja luin muiden ongelmista ja nyt tuntuu että omat ongelmani tuntuvat todella pieniltä, mutta tiedän etten ole ainoa ja tahtoisin samanlaisia elämäntarinoita ja/tai vertaistukea. Olen nyt hiljalleen sairastanut bulimiaa viimeiset 2 vuotta, joskus tiiviimmin tullut oksenneltua joskus harvemmin. Olen käynyt jaksoittain psykiatrilla, mutten tunne sen auttaneen…

Käyttäjä Keener aloittanut aikaan 19.10.2010 klo 19:40 kohteessa Nuorten foorumi

Tervehdys, olen kirjoittanut tälle palstalle n. 5 vuotta sitten ja päätin palata uuden elämäntilanteeni johdosta. Olen 26-vuotias nainen. Psykiatrinen sairaushistoriani alkoi 15-vuotiaana paniikkihäiriön merkeissä. Siitä lähtien olen on-off suhteessa mielenterveyspalveluihin, diagnooseina milloin mitäkin mm. toistuva masennus, tunne-elämältään epävakaa persoonallisuus sekä edellisen paikkakuntani psykiatri iski minulle vielä määrittelemättömän ahdistushäiriön. Yritin itsemurhaa…

Käyttäjä DestinyBird aloittanut aikaan 14.10.2010 klo 11:42 kohteessa Nuorten foorumi

Olen kohta 17-vuotias nuori nainen, tyttö, miten sen nyt sanookaan. Tiedostin masennukseni vasta 13-vuotiaana, vaikka sitä oli oikeastaa ollut jo ala-asteelta. Ei mitään vakavaa sinänsä, mutta erittäin epämiellyttävää kun voimavarat olivat vähissä siinä iässä, kun pitäisi jaksaa sosialisoida. Minulla on todella paljon muistissa aukkoja menneistä ajoista, joten en ala niitä…

Käyttäjä Tanja91 aloittanut aikaan 08.07.2010 klo 21:24 kohteessa Nuorten foorumi

Olen 19-vuotias tyttö ja kärsin masennuksesta. Välillä pyörii mielessä kyllä itsetuhoset ajatuksetkin ja viilelly oon myös mistä nyt tosin oon päässy eroon. Kärsin myös kamalasta väsymyksestä ja mikään ei oikein kiinnosta tällä hetkellä. Syön mielialalääkkeitä mut niistä ei oo mitään apua ja oon lopettamassa ja ehkä vaihan toiseen merkkiin nyt…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: