Sick & tired.

Sick & tired.

Käyttäjä BLÅBÄR aloittanut aikaan 27.10.2010 klo 21:45 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä BLÅBÄR kirjoittanut 27.10.2010 klo 21:45

Löysin sivuston vasta äskettäin ja luin muiden ongelmista ja nyt tuntuu että omat ongelmani tuntuvat todella pieniltä, mutta tiedän etten ole ainoa ja tahtoisin samanlaisia elämäntarinoita ja/tai vertaistukea. Olen nyt hiljalleen sairastanut bulimiaa viimeiset 2 vuotta, joskus tiiviimmin tullut oksenneltua joskus harvemmin. Olen käynyt jaksoittain psykiatrilla, mutten tunne sen auttaneen itseäni mitenkään. Olen hyvin sulkeutuva ihminen, vaikka minulla on hyviä ystäviä. Siltikin pidän suurimmat tunteet aina itselläni ja niin pääsinkin psykiatri käynneistäkin eroon. Hymyilin kauniisti ja sanoin että kaikki on hyvin. En osaa kertoa oikeita tunteita muille ja sitten onkin kahta kauheampi olo itsellään kun kaikki on oman pään sisällä. Unettomuus, ahdistus, mielialavaihtelut ovat kaikki tuttua. Tahtoisin osata olla avoin ihminen mutten vain osaa. En ole hiljainen omassa tuttavapiirissäni, mutten pysty tuntemattomille puhumaan. Menen täysin lukkoon jos joku tuntematon soittaakin. Puhelimenkin luuri on liian kova pala nostaa jossei numeroa tunne. Myös julkiset paikat ahdistavat, usein tuntuu kuin ihmiset katsoisivat minua pahasti ja arvostelevat. Harvoin poistun nykyään kotoa, paitsi se mitä on aivan pakko. Usein tuttavanikin kutsun tänne etten vain joutuisi lähteä kotoa. Yksinkertaisesti on liian vaikeaa hakea apua itse.