Masentaa liikaa

Masentaa liikaa

Käyttäjä Tanja91 aloittanut aikaan 08.07.2010 klo 21:24 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Tanja91 kirjoittanut 08.07.2010 klo 21:24

Olen 19-vuotias tyttö ja kärsin masennuksesta. Välillä pyörii mielessä kyllä itsetuhoset ajatuksetkin ja viilelly oon myös mistä nyt tosin oon päässy eroon. Kärsin myös kamalasta väsymyksestä ja mikään ei oikein kiinnosta tällä hetkellä. Syön mielialalääkkeitä mut niistä ei oo mitään apua ja oon lopettamassa ja ehkä vaihan toiseen merkkiin nyt sitten. Oon ollu koko ikäni aika yksinäinen ettei minulla ole paljoa kavereita 😞 Nyt tälläkin hetkellä oon aika masentunu ja sekin vielä että oma psykologi jäi lomalle kolmeks viikoks, tosin ens viikolla pääsen vanhalle terapeutille mut pelkään ettei se riitä. Tulin tänne et jos saisin tukee täältä 🙂

Käyttäjä -jassu- kirjoittanut 11.08.2010 klo 18:11

Hmm.. Koita välttyä viiltelyä ihan oikeesti! Ne arvet ei lähde ja ei jälkeenpäin ole kaunista katsottavaa.. yritän viiltelynsijasta esim. kirjoittaa paperille tai purista vaikka nyrkkiä, mutta älä viiltele! Hyvä, että kerroit pskylogolille. Auttaisiko, jos olisit osastolla kauemmin, mitä sen kun olit viimeksi 5vk? Pyydä vaikka itse päästä sinne, silloin välttyisin viiltelyltä mm.!

Vomia Tanja! 🙂🌻

Käyttäjä Tanja91 kirjoittanut 12.08.2010 klo 15:38

Tässä alkuvuodesta ku pyysin lääkäriä tekee lähetteen sinne osastolle nii sieltä tuli vaan etten mä pääse sinne. sit järjestettiin palaveri vaan missä pohittiin eri asioita..kohtahan siitä tulee vuos ku olin siellä osastolla ja täytyy pyytää taas lähete, jos olo pahenee 😟

Käyttäjä -jassu- kirjoittanut 13.08.2010 klo 21:17

Todellakin sun kannattaa pyytää itse lähete, jos tunnet itses ihan voimattomaksi ja silloin vältyttäis siltä myös, että et vahingoittaisi itseesi. Onko sun psykologi/terapeutti puhunu mitään mikä vois sua auttaa?

Käyttäjä Tanja91 kirjoittanut 14.08.2010 klo 16:30

Eilen psykologi sano et lääkkeitten vaihtoa voi miettiä jos se auttas, noista lääkkeistä ei oo ainakaan ollu mitään apua ja se psykologi oli huolissaan musta eilen, ku viiltely vaan jatkuu.. ja muuten on nii kamalan ahistunu ja paha olo.. Tosin siirryn nyt aikuistenpuolelle..

Käyttäjä Tanja91 kirjoittanut 16.10.2010 klo 19:51

En oo kirjotellu tänne nyt pitkään aikaan, mut nyt menee taas huonommin.. Psykologin kaa en tuu ollenkaan juttuun, ku se on mies.. Semmonen olo on vaan et tahtoisin tappaa itteni 😯🗯️ Tosin käyn nyt joka maanantai toimintaterapiassa ja siellä on vähän samassa tilanteessa olevia mut ei se oo auttanu kuitenkaan.. Tahtoisin vaan kuolla pois.. Ja nyt 21.pv on lääkäri et täytyy miettiä sen kaa vaihtoehtoja nytten..