onko tääl joku jonka tyttö/poika kaveria/puolisoa on raiskattu/käytetty sek. hyväksi?

onko tääl joku jonka tyttö/poika kaveria/puolisoa on raiskattu/käytetty sek. hyväksi?

Käyttäjä red_rose aloittanut aikaan 02.05.2008 klo 09:30 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä red_rose kirjoittanut 02.05.2008 klo 09:30

Itse olen se osapuoli jota on käytetty seksuaalisesti hyväksi, joten haluasin kysyä niiltä jonka rakkaalla on samanlaisia kokemuksia et miten koette tilanteen jos rakas saa muistoja yht äkkiä mieleen ? mitä haluasitte tietää rakkaan tapahtumista ja mitä ette? miten itse jaksatte? yms yms

tahtoisin vaan kuulla muiden kokemuksia just niiden jotka joutuu kestää ne kaikki muistokohtaukset ja muut asiat jotta ymrtäsin rakastani paremmin !🙂

Käyttäjä gisell kirjoittanut 06.05.2008 klo 21:00

red_rose kirjoitti 2.5.2008 9:30

Itse olen se osapuoli jota on käytetty seksuaalisesti hyväksi, joten haluasin kysyä niiltä jonka rakkaalla on samanlaisia kokemuksia et miten koette tilanteen jos rakas saa muistoja yht äkkiä mieleen ? mitä haluasitte tietää rakkaan tapahtumista ja mitä ette? miten itse jaksatte? yms yms

tahtoisin vaan kuulla muiden kokemuksia just niiden jotka joutuu kestää ne kaikki muistokohtaukset ja muut asiat jotta ymrtäsin rakastani paremmin !🙂

vaikka olenkin itse seksuaalisesti hyväksikäytetty osapuoli voin mieheni puolesta puhua sen verran; että hän kyllä kuuntelee kaiken mitä minulla on sanottavaa, vaikka on sanonut että häneen sattuu kuunnella ja pistää vihaksi, mutta jos minun oloani helpottaa puhua niin hän kyllä kuuntelee. olen yrittänyt puhua muille sillä en halua miehelleni niin paljoa mielipahaa puhumalla asiasta ja varsinkin kun kyseessä on sukulainen on vaikeaa mennä sukujuhliin kun ollaan aina siinä "pelossa" että veljeni on sielä ja jos mieheni joskus hänet kohtaa voin sanoa hänen sanoneen että silloin tapahtuu murha.. hän ei halua ikinä tavata kyseistä henkilöä.. hänellä nousee karvat pystyyn jo kun kuulee nimen mainittavan.. toivottavasti saat parempia vastauksia kuin minun ..😉🙂🌻 jaksamisia

Käyttäjä takapajula kirjoittanut 05.11.2010 klo 20:21

Lähinnä vain nostan tätä ketjua, sillä olen myös yksi niistä, jotka saavat ikäviä muistoja mieleensä. Kun vihdoin saan jotakin suustani ulos ja oloni helpottuu, on niiiin raastavaa nähdä ja tuntea kuinka se oma rakas on täynnä raivoa ja turhautuneisuutta, kun ei voi pyyhkiä mennyttä 😭 Itse harkitsen terapiaa,mutta en haluaisi ajaa myös toista terapiaan sen takia, että hän yrittää auttaa ja kuuntelee. Mitä tai miten siis olet käsitellyt oman pahan olon kun puolisosi/ rakkaasi kertoo mitä kauheuksia hänelle on joskus tehty???