Aikuisen elämää

10 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4573
Käyttäjä kristelMaria aloittanut aikaan 12.12.2007 klo 20:39 kohteessa Aikuisen elämää

Moi ! Mistä aloittaisin kertomisen?! Lyhyesti vielä.🤔 Olen yksinhuoltaja äiti ja opiskelen ja yritän vielä jaksaa työtä tehdä. Lapseni isä kuoli reilut neljä vuotta sitten auto onnettomuudessa ja olen itse tähän asti työstänyt tunteitani. Tähän asti hyvällä menestyksellä?Olisikohan minun sittenkin pitänyt ottaa vastaan kriisi apu ja tuki. Päätin onnettomuuden jälkeen…

Käyttäjä Nymphalis Antiopa aloittanut aikaan 10.12.2007 klo 17:25 kohteessa Aikuisen elämää

Tuli tässä mieleeni kuinka tärkeää on kertoa läheisilleen että pitää heistä tai peräti rakastaa. Kuinka tärkeää on kertoa vaikkapa ystävälleen että hän on tärkeä, jos sellaisen sattuu joku onnellinen ”omistamaan”, vaikka eipä ketään voi omistaa mutta kuitenkin useimmilla on sentään ystävä, eipä silti että sille olisi aina luontevaa sitä edes…

Käyttäjä Elise aloittanut aikaan 03.12.2007 klo 22:31 kohteessa Aikuisen elämää

Otan osaa teidän molempien menetyksiin. ☹️ Syyllisyyden taakka on todellakin murskaava. Tiedän tunteen. Asuin ulkomailla kun äitini sairastui vakavasti.Oli kaikista vaikeinta kun en ainoana tyttärenä voinut mitenkään häntä auttaa kun olin kaukana, eikä äidillä ollut kuin sairaalan henkilökunta tukena ja muutama ystävä. Syyllisyys oli erittäin kokonaisvaltainen tunne. Se ei helpottanut…

Käyttäjä Ritza aloittanut aikaan 03.12.2007 klo 11:12 kohteessa Aikuisen elämää

Äitini kuoli yllättäen kolme viikkoa sitten 12.11. Juttelin hänen kanssaan puhelimessa viikonloppuna, sekä lauantaina että sunnuntaina. Huomasin hänen olevan masentunut, hän valitti yksinäisyyttään. Ei kuitenkaan pyytänyt minua perheineen sinne ja minulla oli ”kiireinen” viikonloppu enkä tarjoutunut hänen seurakseen. Yritin piristää puhelimitse. Tuloksena äidin kuolema maanantaina, alkoholin yliannostukseen. Nyt tunnen suurta…

Käyttäjä tuhoutunut2 aloittanut aikaan 08.12.2007 klo 06:45 kohteessa Aikuisen elämää

Elämä tuntuu suoraan sanottuna jonninjoutavalta. Vedän pakolliset kuviot läpi ja pitäisi olla kiitollinen niistäkin, mutta ei vain tunnu miltään. Joka aamu melkein itkua puskee töihin lähtiessä. Väsyttää koko ajan, harrastan liikuntaa mutta sepä siinä, muun ajan nukun, torkun, en tee mitään. En osaa selittää.

Käyttäjä hipsukka aloittanut aikaan 03.12.2007 klo 17:48 kohteessa Aikuisen elämää

Joulukin alkaa lähestyä pikkuhiljaa ja minua alkaa stressaamaan vaan enemmän, varsinkin kun ei ole rahaa. Olen vuoden ollut työttömänä ja sairastuin masennukseen…nyt ei millään löydä pääsyä pois tästä ahdigosta. Mulla on kaksi ylä-aste ikäistä lasta, yritän heille olla äiti joka tukee ja kasvattaa parhaansa mukaan. Suurin huoleni on raha ja…

Käyttäjä jonna1989 aloittanut aikaan 01.12.2007 klo 16:55 kohteessa Aikuisen elämää

mulla on ongelma. tai se on aika ristiriitanen.. mulla on mielenterveys ongelmia ja syön lääkkeitä ja tarviisin terapiaa..mutta toisaalta välillä tulee semmonen olo että auttajat on idiootteja lähden suutuspäissäni pois terapiasta ja uhkaan olla tulematta enää koskaan.. mut sitten kun lähden, niin parin päivän päästä olo ihan hirvee… tiedän et…

yksin

2
Käyttäjä puhi aloittanut aikaan 21.11.2007 klo 22:34 kohteessa Aikuisen elämää

haluaisin tutustua ihmisiin ja liikkua luonnossa.mutta pelkään että joku raiskaaja tai tappaja vaanii minua.olen eristäytynyt muista ihmisistä.tapaan ainoastaan työssä työkavereitani.olisiko muita samanlaisesti tuntevia ihmisiä?

Käyttäjä aloittanut aikaan 02.11.2007 klo 12:04 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla on hyvä terapia vaikka en paljon puhukaan siellä. se siitä. Mutta haluaisinkin puhua siitä tunnista mikä on terapian jälkeen. Minulla on todella paha olo, välillä oksennankin ja tunnen oloni sairaaksi. Kuten kävi eilenkin ja tuntui, että kuolen ja olin vielä yksin. Jos vanhempani ovat kotona, yleensä he hakevat minut…

Käyttäjä papayak aloittanut aikaan 09.11.2007 klo 12:40 kohteessa Aikuisen elämää

Etsin siis vähän informaatiota, miten lähteä hoitamaan sairaslomalta käsin käytännön asioita, kun tuntuu että sairasloman varsinaista tarkoitusta; olon paranemista häiritsee käytännön järjestelyt, jotka kasaantuvat ja lisäävät ahdistusta. Olen sairauslomalla tällä hetkellä, nykyiseen työpaikkaan ei ole aikeita palata monista eri tarkkaan harkituista syistä, keskustelu sairauslomaa määränneen lääkärin kanssa jäi häiritsemään, sillä…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: