Aikuisen elämää

1 tunti sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4571
Käyttäjä jonna1989 aloittanut aikaan 25.11.2007 klo 17:11 kohteessa Aikuisen elämää

mulle on tapahtunut paljon ikäviä asioita pienessä ajassa.. syön nyt rauhoittavia ja tuntuu et olo on useemmin ja useemmin alakuloinen, voiko olla et mieleni työstää tapahtumia? vai miksen aiemmin reagoinu mihkään tapahtuneeseen? onko varsinainen romahdus vasta tulossa?

Käyttäjä jupe57 aloittanut aikaan 04.11.2007 klo 15:10 kohteessa Aikuisen elämää

Olen ollut päihdekuntoutuksessa pitkään.Nyt ois tarkoitus siirtyä ”siviiliin”.Koska minulla on ollut pääasiassa henkisiä ongelmia niin miten mahdan pärjätä.Olen käynyt terapiassa useita vuosia.Voisko joku kertoa miten masennusta vois pitää poissa.Anteeksi kirjoitan ensimmäistä kertaa tää voi tuntua vähän sekavalta.

Käyttäjä öhkömönkiäinen aloittanut aikaan 21.11.2007 klo 13:14 kohteessa Aikuisen elämää

Kun lueskelin tossa teidän muiden juttuja ni tiiän et mun juttu on niihin nähden ihan mitätön, ja monen tekis ehkä mieli sanoa että älä valita. Toisaalta jonkun tukena toimiessanikin lähden tietenkin siitä ettei sillä ole niinkään merkitystä kuinka suurelta asia tai ongelma muista näyttää tai yhteiskuntaan heijastettuna, vaan miten yksilö…

Käyttäjä Nymphalis Antiopa aloittanut aikaan 19.11.2007 klo 17:32 kohteessa Aikuisen elämää

Tänään tulee telkusta Ykköseltä klo.19.10 Prisma😋akkomielteen vanki. Jos ketä kiinnostaa. Minusta ainakin kuulosti kiinnostavalta kun itsekin hyppään erinäisten ”varmuuskonstien” kanssa melkein päivittäin. En tiedä mitä tuo ohjelma käsittelee mutta aion katsoa. Mulla on jotkut tietyt rituaalit mitkä pitää mennä just samalla lailla kuin aina tai jotain kauheaa tapahtuu. Se on…

Käyttäjä aloittanut aikaan 07.11.2007 klo 15:16 kohteessa Aikuisen elämää

Tästä varmaan kaikki olette jo kuulleet. Minua oksettaa aika tavalla, eikä vielä pysty oikein ees tajuamaan mitä on tapahtunut. Jotenkin vaan tottunut että Amerikassa näin käy, eikä meillä Suomessa. Ehkäpä joku teistä haluaa tästä puhua?

Käyttäjä taraa aloittanut aikaan 13.11.2007 klo 17:40 kohteessa Aikuisen elämää

Onko kellään omakohtaisia kokemuksia ja käytännön neuvoja miten selviäisi henkisesti työkavereista, jotka polkevat kaiken alleen? Olen nuori ja vasta työelämään tutustumassa (ollut nyk paikassa, päiväkodissa, n.2v), alkuun on mennyt hyvin, mutta nyt tämän syksyn aikana tilanne on mennyt takapakkia hurjasti. Mut sysätään syrjään kun puhutaan ”tärkeistä” eikä mulle kerrota asioista…

Käyttäjä Myllynen aloittanut aikaan 06.11.2007 klo 07:44 kohteessa Aikuisen elämää

En enään tiedä mitä tehdä.En ole pystynyt olla elokuun jälkeen töissä.Olen saanut monta työ mahdollisuutta ja pystyn olla siellä vaan aina yhden päivän.Eilen aloitin uudessa työssä taas ja tänään en mennyt taaskaan.On todella avuton olo.pelottaa,ahdistaa.En pysty enään elämään.En saa itseäni hoitoon.Tuntuu että kaikki on menetetty.Joulu on tulossa ja minä pilaan…

Käyttäjä linduska aloittanut aikaan 08.11.2007 klo 14:30 kohteessa Aikuisen elämää

nyt todella tuntuu että maailma kaatuu vain ja ainoastaan mun niskaan…kaikki alkoi kevällä kun minulle todettiin olevan syöpä, sen olen kieltänyt itseltäni edelleen ja sitten muutama viikko sitten sain viestin että paras ystäväni on kuollut. hänet haudattiin viikko sitten ja tilaisuus oli ihana. No nyt sitten menetin vielä sukuaiseni jokelassa!!…

Käyttäjä sasutäti aloittanut aikaan 30.10.2007 klo 15:37 kohteessa Aikuisen elämää

Olen nyt viime aikoina alkanut oksentelemaan. En laskisi itseäni bulimikoksi, sillä oksenteluni ei ole säännöllistä – tunneahmin ja oksennan. Oksennan niin kauan että muuta kuin sappea ei enää tule, ja haluaisin siltikin oksentaa lisää; siitä huolimatta että tiedän etten voi oksentaa ajatuksiani ja tunteitani pois. 😯🗯️ Tiedän, että minun pitäisi…

Käyttäjä sunshine12 aloittanut aikaan 05.10.2007 klo 00:10 kohteessa Aikuisen elämää

olisi kiva keskustella muiden kanssa , jotka ovat kokeneet saman…eli kun sairauden vuoksi joutuu eläkkeelle ja siitä aiheutuvat ongelmat? miten te selviätte, masentaako se enemmän ym?itse olen kokenut, että syrjäytyminen alkoi vähitellen, nyt huomaan että ystävät ovat vain puhelimen tai netin päässä. välillä tuntuu että mitä olen tehnyt väärin, minulla…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: