Aina pitää jaksaa!

Aina pitää jaksaa!

Käyttäjä mamma83 aloittanut aikaan 14.04.2008 klo 08:22 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä mamma83 kirjoittanut 14.04.2008 klo 08:22

Pelkään palaavani loppuun, välillä tunne helpottaa, mutta sitten se tulee takaisin. Minulla on perhe, haluan saavani elämäni kunnolla raiteilleen, ettei tarvitsisi pelätä. Onko jotain tiettyjä merkkejä joista kannattaisi huolestua?

Käyttäjä surusiipi kirjoittanut 14.04.2008 klo 19:17

mamma83,ymmärrän sinua hyvinkin.tuntuu että välillä olen ihan rikki ja huvittaisi vaan olla,mutta silti pitää aina edes jaksaa ja yrittää jaksaa.merkkejä loppuun palamisesta on ihan pitkälti ettei jaksa tehdä mitään yksinkertaisesti 😞 onko ketään kenen kanssa jutella asiasta?toivottavasti löydät elämääsi jaksamisen iloa!

Käyttäjä mamma83 kirjoittanut 20.04.2008 klo 19:22

odotan aikaa uudelle psykologille ja mieheni kanssa olen asioista jutellut, mieheni ei kyllä sanoilla osaa lohduttaa, mutta olkapään osaa tarvittaessa antaa. toivottavasti vaikka kevät antaisi piristyspotkun. en halua joutua sairaalaan, joten ehkä löydän jotain mikä auttaa jaksamaan.

Käyttäjä surusiipi kirjoittanut 21.04.2008 klo 15:40

hyvä että olet varannut ajan psykologille.pienistä asioista onnellisuuden pitäisi lähteä. voimia ja toivottavasti kevät tuo mukanaan iloisempia asioita🙂🌻

Käyttäjä mamma83 kirjoittanut 23.04.2008 klo 11:21

aina kun tänne kirjoittaa ja saa vastauksia kommetteja takasin, kummasti se piristää mieltä. KIITOS Surusiipi ja iloista kevättä🙂🌻