Aikuisen elämää

13 minuuttia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4573
Käyttäjä ella aloittanut aikaan 05.01.2008 klo 21:58 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Noin kuusi vuotta sitten minua kohtasi elämäni suurin ”onnettomuus” ja siitä lähtien itsetuntoni on kadonnut vähitellen olemattomiin…. Olen elänyt lapsuuteni ja nuoruuteni erittäin rakastavassa ja hyvässä perheessä. Koin paljon onnistumisia; olin hyvä koulussa, pärjäsin urheilulajissa kuin lajissa, minulla on aina ollut paljon ystäviä ja olen ollut aina koulussa ”suosittu”…

Käyttäjä poropeukalo aloittanut aikaan 21.01.2008 klo 19:23 kohteessa Aikuisen elämää

En ole itse päihderiippuvuudesta kärsinyt, mutta jos todella apua kaipaat niin AA-kerhoja on useita. Netistä löytyy varmasti sinua lähinnä oleva. Puhelinapu on niin kallista, että sinne ei kannata soittaa, jos on taloudellisia ongelmia. Jaksaminen on ihan omasta päästä kiinni. Tunteiden purkaminen näille sivuille on hyvä askel. Täällä ei moralisoida! Sulje…

Käyttäjä aloittanut aikaan 04.01.2008 klo 12:24 kohteessa Aikuisen elämää

Minä olen aivan täynnä terapiassa käyntjä, olen jo käynyt lähes viisi vuotta. Ensi viikolla minun pitäisi lähteä kahdeksi viikoksi kuntoutuspaikkaan, koska olen liian paljon yksin ja minun pitää oppia sosiaaliseksi. Koskaan en saa varmaa tietoa milloin minä olen sopvia ihminen, ilman mitään kuntoutusta ja ilman lääkitystä. Minä en mielestäni en…

yksin

12
Käyttäjä muska100 aloittanut aikaan 21.11.2007 klo 14:00 kohteessa Aikuisen elämää

olen 35-vuotias mt potilas pitkä sairaala jakso takana. kotona oleminen on vaikeaa miten saate ajan kulumaan?

Käyttäjä viivi-45 aloittanut aikaan 08.01.2008 klo 13:26 kohteessa Aikuisen elämää

koko ajan joka puolelta tulee seinä päin naamaa? en tiedä miten jaksan kohta enään. minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö ja nyt on masennusvaihe menossa, yritän keksiä hyviä juttuja mutta kun koiran ulos vieminenkin tuntuu tosi vaikealta. lääkkeeni vaihdettiin TAAS. ensin oli deprakine, sitten lamictal, sitten taas deprakine ja nyt absenor? aina…

Käyttäjä alma83 aloittanut aikaan 01.01.2008 klo 19:45 kohteessa Aikuisen elämää

Mitähän pitäisi tehdä, kun työssäkäynti ahdistaa? Koen, että olen ehkä juuri ja juuri työkuntoinen. Työyhteisöni on mahtava! Mutta, olen haastavassa työssä ensimmäistä vuotta… ahdistuksen taustalla on keskivaikea masennus, joka puhkesi varmaan opiskelustressin ja yksinäisyyden seurauksena. Koen, että en jaksa tehdä töitä niin tehokkaasti kuin haluaisin. Toisaalta, olen saanut kiitosta monesta…

Käyttäjä tuhoutunut2 aloittanut aikaan 08.12.2007 klo 07:02 kohteessa Aikuisen elämää

En jaksa tätä jonninjoutavaa elämää. Halusin että voisin rakastaa ja että minua rakastettaisiin. Voisin tehdä aika paljon että saisin perheen. No, en tiedä ihan turhaa. Mutta olkaa te muut onnellisia.

Käyttäjä äittä aloittanut aikaan 28.12.2007 klo 11:43 kohteessa Aikuisen elämää

en tiiä mistä alkaa, siitä kun tätini naapuri kävi mieheni päälle vai siitä kun hänen vaimo uhkasi minua ja lapsiani kuokalla? täysin tuntemattomat ihmiset. siitä on nyt melkein puoli vuotta. alkuun pelotti mutta asumme kaukana tädistäni ja hänen naapuristaan,joten ajan kanssa painajaiset helpotti ja asian pystyi jopa päiviksi unohtamaan. mutta…

Käyttäjä Sunflower aloittanut aikaan 25.12.2007 klo 12:45 kohteessa Aikuisen elämää

Varmaan on oma osansa autoritaarisella kasvatuksella, koulukiusatuksi joutumisella, erilaisilla hylkäämiskokemuksilla, – että koen monia kielteisiä tunteita joista aiheutuu syyllisyyttä. ☹️ Äitini on kunnianhimoinen ihminen eikä omaksi harmikseen ole saanut kouluja käydä. Isä on arka ja syrjäänvetäytyvä ihminen ja tästä syystä äidin sukulaisten (ehkä äidinkin) halveksima. Nyt jo nuoruuden ohittaneena koen…

Käyttäjä aloittanut aikaan 19.12.2007 klo 13:10 kohteessa Aikuisen elämää

Tästä piti tulla mun ensimmäinen joulu jonka aivan itse teen omaan kotiini. Nyt sitten olen sairas ollut jo monta päivää enkä saa mitenkään rasittaa itseäni ja päätettiin, että onkin parempi, että minä ja poikaystäväni vietämme joulun minun vanhempieni luona. Tämä on niin karsean iso pettymyt etten taida edes haluta elää…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: