Aikuisen elämää

1 tunti sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4571
Käyttäjä Milla67 aloittanut aikaan 20.02.2008 klo 12:22 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Sanokaapa mitä tehdä kun olen masentunut ja minulla on pelkotiloja ettei uskalla yksin liikkua missään paitsi kotona…… Mikä neuvoksi? Milla67

Käyttäjä Rakastan rakastan aloittanut aikaan 07.03.2008 klo 10:54 kohteessa Aikuisen elämää

Kiitos hyvästä keskustelusta unettomuudesta keskiviikkona. Huomasin, etten ole yksin. Kerrompa, että kävin lääkärissä ja suhtautuminen oli todella ns. nihkeää. Ja tietenkin omalääkäri oli lomalla ja vain tuuraajan kanssa pääsin juttelemaan. Taustana voin kertoa, että minulla on jo pidempään ollut ongelmia lasten kanssa ja olen tuntenut, etten jaksa huolien kanssa. Menen…

Käyttäjä Mousy aloittanut aikaan 25.02.2008 klo 19:17 kohteessa Aikuisen elämää

Olenko kunnianhimoton? Saamaton? Tylsistynyt? Masentunut? Nettiriippuvainen? Nykyään istun kaiket päivät koneella kun mies on töissä tai koulussa jos en itse ole. Nyt minulla on monen monta päivää lomaa, muutama viikko, jonka vahvasti epäilen kuluvan siihen että istun koneella keskustelupalstoilla ja juttelen kavereideni kanssa. Koiraa ei enää ole ulosviejänä ja se…

Käyttäjä Nymphalis Antiopa aloittanut aikaan 25.02.2008 klo 11:58 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Haluaisin tietää kuinka pitkään te muut olette sairastaneet masennusta. Minulla tuntuu että tämä ei lopu koskaan…😭 aina vaan on lääkityksestä huolimatta yhtä vaikeaa pakertaa eteenpäin päivästä toiseen. Taitaa olla ihan tyhmä kysymys koska jokaisella toipuminen etenee omaa vauhtia mutta jotain kokemuksia, olkaa niin kivoja 😑❓

Käyttäjä Oskunen aloittanut aikaan 19.02.2008 klo 00:48 kohteessa Aikuisen elämää

Hmmm… Minulla on hieman outo olo. En oikein tiedä miten aloittaisin tämän tarinan. Kaikki alkoi, kun kihlatun kanssa meni suhde poikki vähän ennen vuoden vaihtumista. Hän sanoi, että haluaisi kokeilla siipiään. En takerru sen syvällisemmin eron syihin. Totean vain, ettei kyseessä ollut kolmatta pyörää. Kertaakaan emme ole huutaneet tai tapelleet.…

Käyttäjä c_line aloittanut aikaan 22.11.2007 klo 20:47 kohteessa Aikuisen elämää

Moikka kaikille! Olen aivan uusi täällä ja olen löytänyt tieni tänne, kun etsin apua itselleni internetistä. Olen hieman yli 2-kymppinen, nuori nainen. Mieltäni painaa monet kenellekään kertomattomat asiat, jotka pyörivät mielessäni ja joiden uskon vaikuttavan liian paljon nykyiseen mielentilaani, joka ei ole paras mahdollinen. Asioita ei pitäisi jättää sisälleen pyörimään,…

Käyttäjä ninni81 aloittanut aikaan 05.12.2007 klo 21:21 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Löysin vasta ihan äsken tämän tukinetin. Ihanaa, että tällainen on olemassa. Joskus auttaa jo se, että lukee toisten viestejä. Yksinäisyys tuntuu silloin väistyvän ainakin vähäksi aikaa, kun huomaa ettei ole yksin ongelmiensa kanssa. Mulla on tuo bipolaarihäiriö. Diagnoosi on vuoden vanha, ja lääkitys ei ihan vieläkään kohdallaan. Mielestäni minulla…

Käyttäjä mamma83 aloittanut aikaan 20.02.2008 klo 08:47 kohteessa Aikuisen elämää

Molemmat olemme masentuneita, minä enemmän. Riitelemme joka asiasta ja syyttelemme toisiamme. Tänään mieheni sitten ilmoitti että ero on tulossa. 2 ja puol vuotta olemme olleet yhdessä, melkein 2 niistä kihloissa ja yksi vuotias lapsi on myös. tuntuu että kaikki menee vaan vaikeammaksi, tiedän että tämä suhde on raskas, olen itsekkin…

Käyttäjä muska100 aloittanut aikaan 22.11.2007 klo 12:08 kohteessa Aikuisen elämää

kärsin yksinäisyydestä apua kaipaan miten pärjäät?

Käyttäjä Minussako Vika? aloittanut aikaan 17.10.2007 klo 02:16 kohteessa Aikuisen elämää

Ex-appiukkoni kuoli kesällä muutaman kuukauden sairastamisen jälkeen. Ex-anoppini on puolestaan aina ollut hyvin riippuvainen miehestään. Nyt anoppini jäi ilman miestään ja tämän tarjoamaa turvaa elämässä. Kuulin lapseltani, että ex-anopistani on tullut kärttyinen ja inhottava, alkoholia liikaa käyttävä ”akka”. Jokainenhan suree omalla tavallaan, mutta miten minä voisin auttaa ex-anoppiani surutyössään? Hän…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: