Aikuisen elämää

50 minuuttia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4571
Käyttäjä yksinäinen mie aloittanut aikaan 22.03.2008 klo 22:26 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikki! olen 5vuotta sitten kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön sairastunut mies. Sairastuessani olin onnellisesti naimisissa ja neljän vilkkaan lapsen isä. Valitettavasti sairastumiseni alkua hoidettiin masennuksena…..niin mentiin vuosi..sitten hoito loppui ja minulle jäi isokasa lääkkeitä ja ohje lopettele varovasti. Minä tein niin ja lopetin sitten lopulta lääkkeet. Pian tulokset näkyivät ….romahdin täysin ja…

Käyttäjä Kimara78 aloittanut aikaan 23.03.2008 klo 15:45 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 29 vuotias ja menetin äitini nopeasti lokakuussa 2007. Hän menehtyi keuhkosyöpään neljässä päivässä sairaalassa.. Tieto syövästä saimme vasta 1 viikko ennen kuolemaa.. olen ollut ahdistunut ja vasta nyt 5 kk kuolemasta joudun todella taistelemaan jokaisesta päivästä aivan uudella tavalla. Olemme olleet äidin kanssa kahden aina siitä asti kun täytin…

Käyttäjä aloittanut aikaan 11.03.2008 klo 12:33 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla sanoi vasta yksi ihminen ettei voi ymmärtää mikä minua myötäänsä ottaa päähän Kun minulla kuulemma on asiat paljon paremmin kuin monella muulla nuorella ihmisellä. Kun kysyin miten niin on asiani. Niin hän sanoi, että minulla on hyvä koti ja hyvät vanhemmat. Eli asia on kai monen mielestä niin, että…

Käyttäjä Nicholo aloittanut aikaan 23.12.2007 klo 19:48 kohteessa Aikuisen elämää

Minä – mies – opiskelija – 25v Viimeinen 3.5kk on ollut elämäni rankinta aikaa. Alkoholin ja tyhmyyteni takia päädyin suojaamattomaan kanssakäymiseen tuntemattoman naisen kanssa. Tästä lähti pyörimään sellainen pelon lumipalloefekti, että luulen joutuvani turvautumaan vielä jossain vaiheessa ammattiapuun. Ensin kävin läpi HIV pelon ja lopulta sain nega tuloksen. Olin tämän…

Käyttäjä Kurjenlento aloittanut aikaan 17.03.2008 klo 22:47 kohteessa Aikuisen elämää

Löysin tämän foorumin ja onneksi edes pystyn kirjoittamaan johonkin. En siis ole ns. ”ihan täysillä matkassa” vaan surun ja shokin keskellä joten tekstimuoto ei varmaankaan ole suoraanäidinkielenkirjasta. Ajatus kun vaan pomppii edes takaisin… Minut jätettiin eilen ja ihmissuhde meni poikki ja jäin yksin velkojeni ja kahden pikkuisen lapsen kanssa. Jotenkin…

Käyttäjä hipsukka aloittanut aikaan 11.03.2008 klo 10:03 kohteessa Aikuisen elämää

Olen vuoden verran ollut pois työelämästä masennuksen vuoksi. Olen tehnyt enimmäkseen määräaikaista työtä,kunnes 2006 kun ex-avomies pahoinpiteli minut en ole pystynyt sen jälkeen tekeen töitä, eikä työsopimusta jatkettukkaan vaikka työntekijöistä oli puute. Asun kahden murkkuikäisten lasten kans omakotitalossa ja saan liitonpäivä rahaa. Välillä tuntuu ettei tiedä itkeäkkö vai nauraa, kun…

Käyttäjä Haahuilija aloittanut aikaan 06.03.2008 klo 10:07 kohteessa Aikuisen elämää

Miten tällainen kirjoitus pitäisi aloittaa? Hävettää jo vietävästi pelkkä ajatuskin omilla murheilla mässäilystä, tulee itserakas olo. Onneksi tuo nimimerkki on jonkinlainen suoja. Tekisi mieli käyttää voimasanoja, mutta yritän olla korrekti ja kertoa analyyttisesti omasta mielentilastani. En voi olla muuta kuin masentunut, mihinkään muuhun oireeni eivät sovi. Se taitaakin olla ainoa…

Käyttäjä Dot.The.I aloittanut aikaan 11.03.2008 klo 18:54 kohteessa Aikuisen elämää

Olen saanut uuden ystävän. Hän on yrittänyt ”pariutumista” toisen ystäväni kanssa puolisen vuotta, huonolla menestyksellä, koska tämä ystävä on varattu toiselle miehelle. Molemmin puolista ihastumista heillä kuitenkin on, ja ovat tapailleet toisiaan, käyneet kahvilla ja yöpyneetkin samassa osoitteessa (ilman seksiä). No kuitenkin, tässä sivussa olen tullut ystävystyneeksi tämän miehen kanssa.…

Käyttäjä tulijavesi aloittanut aikaan 10.03.2008 klo 10:18 kohteessa Aikuisen elämää

Hyvin mennyt talvi näyttää painuvan kevään koittaessa miinukselle…vanhat huolenaiheet palaavat kummittelemaan ja elämäntilanne rassaa jotenkin, vaikka periaatteessa kaiken kai pitäisi olla hyvin; Kutakuinkin normaali perhe, isä, äiti, pari ala-asteikäistä lasta, leipää ja lämmintä on vielä riittänyt. Parina menneenä keväänä olen joutunut nöyrtymään ja puhumaan omalle lääkärille masentuneisuudestani, johon ssri puolivuotiset…

Käyttäjä ellu81 aloittanut aikaan 07.03.2008 klo 15:21 kohteessa Aikuisen elämää

minä olen aina ajatellut että selviän kaikesta. olen aina ollut toisten tukena ja lohduttamassa, tsemppaamassa, mutta itseäni en nykyisin saa enää kasaan. Olen todella yksinäinen,vaikka ympärilläni on ihmisiä. Yksin vatvoessa asiat tuntuvat vain pahenevan. Nykyään olen ajatellut, että kukaan ei edes huomaisi, jos minua ei enää olisi. Tiedän kuitenkin, etten…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: