En tiedä mihin kuulun

En tiedä mihin kuulun

Käyttäjä Whatever aloittanut aikaan 13.07.2008 klo 09:32 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Whatever kirjoittanut 13.07.2008 klo 09:32

Olen 23-vuotias. En enää nuori, mutta kun en osaa pitää itseäni aikuisenakaan. Nyt vasta heräsin siihen etten voi enää nuorten puolelle kirjoitella. Ongelmani on hyvin monisäikeinen. Päädiagnoosina tällä hetkellä syömishäiriö. Lisäksi löytyy masennusta, persoonallisuushäiriö, skitsofrenia. Tuota skitsoa mä en kylläkään pysty sisäistämään, kuulen ääniä ruokailutilanteissa, ja syöminen siksi vaikeaa.. 😐

Haluaisinkin kysyä että minkä ikäisenä muut ”tajusivat” olevansa aikuisia ja miten hyväksyä se tosiasia? Itse varmasti kehitin syömishäiriön juuri siksi että halusin olla ikuisesti nuori, lapsi. Kuulostaapa tyhmältä kun sen tähän kirjoittaa. 🙄
Onko muilla siis ollut samanlaisia ongelmia itsensä hyväksymisessä?

Käyttäjä Tammikuu kirjoittanut 22.07.2008 klo 22:54

Minulla on ollut ehkä hieman samanlaisia ajatuksia.. joskus huomaan ihmetteleväni minne 'nuoruuteni' on mennyt, mitä tein ja koin nuorena? Olenko jo aikuinen? Masennus kai ne vuodet on vienyt, jättänyt ilman mitään kummempia muistoja. Tällaisen tyhjän päälle on ollut vaikea lähteä luomaan 'aikuista' identiteettiään...