Aikuisen elämää

2 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4562
Käyttäjä Paju aloittanut aikaan 05.05.2008 klo 12:36 kohteessa Aikuisen elämää

Menossa elämän pituinen matka tulla siksi ihmiseksi joka oikeasti olen. Luettuani tämän palstan viestejä havaitsin etten ole yksin matkaa taittamassa ja että voin ehkä jollain tavoin lohduttaa toisia oman historiikkini kautta.Se on itsestäni huikea selviytymistarina joskin oma perussairauteni ei väisty mukanaolosta kaiketi koskaan. Olen mokaillut rankasti jokaisella elämään kuuluvalla alueella…

Käyttäjä mamma aloittanut aikaan 18.04.2008 klo 20:45 kohteessa Aikuisen elämää

Itse läheltä masentuneita seuranneena huomaan että masentunut jää yleensä liian yksin asioidensa kanssa. Suku/ystävät kaikkoavat läheltä, monikaan ei tahdo tulla tueksi ja avuksi kun tarve olisi suurin, osittain varmaan siksi ettei masennusta ymmärretä vielä niin vakavaksi sairaudeksi kuin se on (siinähän mieli on rikki, mutta se ei näy fyysisesti ulospäin).…

Käyttäjä voimat loppu aloittanut aikaan 24.04.2008 klo 15:13 kohteessa Aikuisen elämää

Tämä taitaa olla okea ryhmä tälle viestille. Yritän kertoa nyt lyhyesti. Olen aloittanut seurustelun 8 vuotta sitten. Olemme olleet kihloissa jo 7 vuotta. Oeln koulukiusattu ja muuten vähän ujo, enkä kauheasti yksin tykkää liikkua. Minulla on jonkin verran ystäviä. Nykyyn osa heistä asuu jo kauempana. Olen erittäin tyytyväinen siihen, että…

Käyttäjä mamma83 aloittanut aikaan 14.04.2008 klo 08:22 kohteessa Aikuisen elämää

Pelkään palaavani loppuun, välillä tunne helpottaa, mutta sitten se tulee takaisin. Minulla on perhe, haluan saavani elämäni kunnolla raiteilleen, ettei tarvitsisi pelätä. Onko jotain tiettyjä merkkejä joista kannattaisi huolestua?

Käyttäjä Nymphalis Antiopa aloittanut aikaan 22.04.2008 klo 11:29 kohteessa Aikuisen elämää

Tuolla otsikolla tarkoitan avata keskustelua siitä kuinka jollain ihmisellä menee pieleen osapuilleen kaikki mikä voi mennä pieleen. Tunnen olevani sellainen maanantaikappale ihmisenä, josta ei ole mihinkään. En sano, että elämässäni kaikki olisi mennyt niin huonosti kuin voi mennä mutta mikään ei ole mennyt just nappiin tai en ainakaan koe niin.…

Käyttäjä dragofly aloittanut aikaan 16.04.2008 klo 10:38 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, olen uusi täällä ja uusi tällaisten vaikeiden asioiden parissa muutenkin. Ensimmäistä kertaa elämässä tuntuu siltä että ei pysty selviytymään, tai siis tietenkin pystyy kun on pakko mutta tuntuu että se on vähän siinä ja siinä koko ajan. En tiedä mitä hyötyä siitä voi olla että kirjoittaa asioistaan jonnekin palstalle…

Käyttäjä help me whit my miend aloittanut aikaan 09.04.2008 klo 16:56 kohteessa Aikuisen elämää

äitini hukkui 2006 ja veljeni tappoi itsensä neljä kuukautta myöhemmin sen jälkeen olen vain maannut ja lopettanut syömisen enkä ole avautuja ihminen mutta kai se jesse joskus myös jeesaa.

Käyttäjä aabeni aloittanut aikaan 09.04.2008 klo 16:21 kohteessa Aikuisen elämää

Ei tätä aina voi ymmärtää..tätä aikuisen elämää. Kuinka paljon raadollisia asioita joutuu kohtaamaan, olemaan valmis ihan kaikkeen. henkisesti joutuu laittamaan itsensä likoon, terveytensäkin uhalla. Olen 30-vuotias kahden pienen lapsen äiti. Perheeseeni kuuluu lisäksi aviomies, joka sairastui kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön kaksi vuotta sitten. Maanisessa vaiheessa mieheni vei taloutemme kuseen, jonka johdosta maksamme…

Käyttäjä Nirppu aloittanut aikaan 09.04.2008 klo 15:18 kohteessa Aikuisen elämää

Masentaa ja ahdistaa… Vuosi sitten hakeuduimme mieheni kanssa lapsettomuushoitoihin, koska luomuvauvaa ei kuulunut. Tiesin jo alusta lähtien että vika löytyy minusta, hormoonitoimintani on aina ollut kovin sekavaa. Hoidot aloitettiin ja minun toivottiin pudottavan painoa pari kiloa, joka suureksi ihmeekseni onnistui. Lähti kokonaiset 6 kiloa. Syksyllä oli tarkoitus mennä kontrollikäynnille ja…

Käyttäjä marleena aloittanut aikaan 15.01.2008 klo 23:33 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 45-vuotias hoitoalalla työskentelevä nainen. Taloudelliset ja sosiaaliset ongelmat ovat arkipäivääni. Pikkuhiljaa olen huomannut alkoholi käyttöni lisääntyneen.. Aiemmin join silloin tällöin siideriä ja viiniä lähinnä vapailla. Joulukuusta lähtien siirryin terästettyyn glögiin. Viinalla terästettyyn. Viina menee lähes päivittäin. Konjakkipullo kestää muutaman päivän. Siihen bentsoja ja unilääkettä lisäksi. Tappaisin itseni ellei minulla…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: