Aikuisen elämää

15 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4607
Käyttäjä rätti72 aloittanut aikaan 12.03.2009 klo 22:51 kohteessa Aikuisen elämää

Hei olen uusi täällä tukinetissa ja minulla on monenlaisia ongelmia. Kaikki ovat kuitenkin enemmän tai vähemmän perua pitkäaikaisesta lapsuudessa koetusta hyväksikäytöstä. Oma veljeni kavereineen ovat käyttäneet minua usean vuoden aikana hyväkseen. He ovat tehneet mitä milloinkin ovat halunneet, minä pienenä tytönä olen maannut kuin nukke ja antanut poikien työntää sisääni…

Käyttäjä piipeM aloittanut aikaan 03.04.2009 klo 23:24 kohteessa Aikuisen elämää

Mistä apua? Sain kirjeen että vuokra sopimuksemme puretaan asunto pitää olla tyhjänä 1.5 maksamattomien vuokrien takia. Mistä apua? Joudunko asunnottomaksi. mistä saada rahaa takuu vuokraan kun luottohäiriö merkintä. En jaksa enää.. En tiedä mitä tekisin tuntuu kuin olisin elämäni lopussa olen alkanut miettiä olisi parempi vain poistua tästä elämästä taivaaseen…

Käyttäjä nettityttö aloittanut aikaan 27.05.2009 klo 17:34 kohteessa Aikuisen elämää

Miten jotkut menneisyyden tapahtumat voivat vaikuttaa niin nykyisyyteemme? Nuorena olin elänyt ilman alkoholia, tupakkaa ja huumeita. Sitten eräänä viikonloppuna sain kokea jotain kamalaa. Olin ystäväni kanssa pelimatkalla vieraassa kaupungissa. Ilalla joukkoomme liittyi eräs mies. Juteltiin niitä näitä ja hän alkoi tarjoamaan viinaksia. Hän suoraastaan juotti mut todella huonoon kuntoon. Ilta…

Käyttäjä Mies75 aloittanut aikaan 20.05.2009 klo 09:50 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Onko täällä ketään skitso-affektiivista häiriötä sairastavia. Sain eilen moisen lausunnon ja olisi kiva kuulla muidenkin kommentteja.

Käyttäjä nettityttö aloittanut aikaan 10.05.2009 klo 13:54 kohteessa Aikuisen elämää

Ulkona on kovin kaunista, on tullut jo melkein kesä. En itse meinaa millään herätä luonnon kanssa. En nyt tiedä, onko ihan kevätmasennusta liikkeellä mulla, mutta mieliala on matalalla. Välillä käyn niin pohjalla, että luovuttamien elämässä käy meilessä. Kuitenkin yritän katsoa eteenpäin, vaikka erinäisiä ongelmia on näköpiirissä. Olin juuri ulkona kävelyllä,…

Käyttäjä Tiriac aloittanut aikaan 23.05.2009 klo 01:39 kohteessa Aikuisen elämää

Hei lueskelin tässä ja yhtäkkiä tuli mieleen sellane juttu mikä on mielessäni ollut kauan. Miten ja millä perustein voi mennä/joutua/päästä osastolle? Haluaisin saada elämääni jotenki hallintaan, koska vihaan sitä että herään, ahmin tai syön, katson nyyhkyleffoja, itken, raivoon, nukahan jos nukahan. En jaksa elää. . en millään.

Käyttäjä Gothica aloittanut aikaan 31.12.2008 klo 14:40 kohteessa Aikuisen elämää

Tässä sitä taas ollaan, voimattomana, haluttomana ja väsyneenä kaikkeen. Ja niin vihainen kaikille ja kaikille. Tuntuu, kuin valtava taakka painaisi harteilla, olisin eksynyt pimeään metsään enkä löydä ulos…. Enkä tiedä haluankokaan. Onko millään mitään väliä? Haluaisin vaan jäädä peiton alle nukkumaan…. Pahimmillaan haluan kuolla. Mitäpä minä täällä hillumaan.. Olen sairastanut…

Käyttäjä sarida aloittanut aikaan 07.05.2009 klo 23:14 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Onko kukaan muu kokenut ettei saa apua kun itse tuntee että tarvis, vaikka käy hakemassa? Olen sairastanut kauan ja saanut paljon apua ym. mutta ihmettelen kun tuntuu että laskevat nyt sen saamani avun niin että enää ei pitäis tarvita? Eikä meinaa saada apua. Harmihan se itsellekin on että tulee…

Käyttäjä eksynyt4ever aloittanut aikaan 10.05.2009 klo 11:32 kohteessa Aikuisen elämää

Olen nuori nainen ja muuttamassa juuri rakkaani kanssa yhteen. Suurin osa tavaroistani on jo hänen luonaan, mutta isot huonekalut ovat vielä asunnossani. Kaikki tämä tapahtui aika äkkiä (olemme tunteneet vasta alle puoli vuotta) mutta minusta kaikki on kokoajan tuntunut todella oikealle. Nyt kumppanini kuitenkin sanoi että häntä on alkanut epäilyttää,…

Käyttäjä tyttö epäkunnossa aloittanut aikaan 13.05.2009 klo 16:43 kohteessa Aikuisen elämää

Tuntemuksesi ovat hyvin paljon samanlaisia kuin omani. Lähes päivittäin toivon omaa kuolemaani. Rohkeuteni ei riitä tekemään itse mitään, mutta monesti toivon, että vaikka auto ajaisi päälleni. Minäkin tunnen olevani yksin, vaikka ympärilläni on minua rakastavia ihmisiä. En vain jaksa enää heistä välittää. Moni heistä hokee minulle samaa kuin nimimerkki kriisitä…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: