Syömishäiriö.

Syömishäiriö.

Käyttäjä anthema aloittanut aikaan 27.06.2009 klo 16:07 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä anthema kirjoittanut 27.06.2009 klo 16:07

Anteeksi taas mun vanha aihe.
Mun on vaan pakko kertoa tä jollekin!!
Mä SÖIN mun kaikki rahat. Bulimikko kun olen niin mässäsin ja oksensin törkeet määrät RAHAA vessanpöntöstä alas. Jouduin otta pikavipin! :O Kelle siis kertoisin et miks mullei just nyt oo rahaa. 😀 Ei perinteisin selitys, mä söin ne, haha.

Mutta nyt toinen uutinen. Kohta 1,5viikkoa kuivilla oksentamisesta! Hitto että mä oon ylpee. Ja toisaalta se on hyvä et mulla on lompakossa vaan kymppi rahaa ja viel 1,5vkoo palkkaan koska sillä summalla en pysty mässää.. (siis niin helposti ainakaan) Se vaatis paljon ylimäärästä vaivaa jolloin mun on helpompi psyykata itteni siihen et EN tee sitä, en en en. Toiv. putki jatkuu.

Kiitos.

Käyttäjä nettityttö kirjoittanut 29.06.2009 klo 14:40

Hei Anthema!

Mulla on samanlaisia kokemuksia. Mulla ei ole bulimiaa tai anoreksiaa, mutta rav.terapeuttini sanoo, että jokin syömishäiriö vaihe on menossa. Sitä on täälläkin oksenneltu ruan jälkeen, ahmimisen jälkeen... MItä vaan, mutta täyttävää alas kurkusta ja sen jälken ulos suusta. Tuttu juttu. Aina en oksenna, vaan menen nukkumaan. Aamulla hirveä morkkis ja paasto aika alkaa.

Mulla ei ole onneksi vielä ollut noita ahmimisia kuin 3-4 kk. Siihen todellakin menee rahat. Toivottavasti sun hyvin alkanut vaihe jatkuisi! Mulla on nyt viikko viimeisestä ahmimisesta. En ole langanlaiha anoreetikko, mieluminkin lihava (170cm/71kg).

Onnea vain alkaneelle hyvälle putkelle!

Heips! 😉

Käyttäjä nettityttö kirjoittanut 30.06.2009 klo 06:58

Kirjoitan vielä... Nyt on aikaa oksentelusta reilusti yli viikko. 🙂 Olen onnistunut siinä, että en ole lähtenyt illalla kauppaan. En ole uskaltanut edes mennä ulos kävelylle niin että mukana olisi ollut rahaa. Mun ahmiminen on täysin iltapainoitteista. Mutta voi kun sitä on vaikeaa lopettaa!

Kirjoitin ahmivani 3-4 kk, tarkoitin että olin ahminut 3-4 kerta kuukauden aikana ei 3-4 kuukauden ajan. Pääasiassa kerran viikossa. Musta se ei ole vielä kovinkaan pajon. Muuten välissä on hurjia paastopäivä. Nykyään sekään ei enää onnistu, kun kuntoutuskodissa, missä asun, on alettu vahtimaan syömisiäni. Paastoominen vaikeaa. AHDISTAA! Samoin multa vietin henkilövaaka pois. Todella tuskaa kun ei näe painoaan. Nyt paino mitataan kerra kuussa. Viimex oli noussut ☹️

Ahmiminen vielä nostaa painoa. Tunnen olevani lihonnut ja en kestä sitä.

Onko muta samanhenkisiä!?!

Käyttäjä anthema kirjoittanut 17.07.2009 klo 22:46

Mutta se on aivan hiton loistavaa et oot hakenu ja saanu apua tossa vaiheessa. Koita ottaa siitä avusta kaikki irti. Ois parempi et saat ton pysäytettyä ennenko se menee liian pitkälle..
Mä vihaan bulimiaa, mä vihaan syömishäiriöitä, välillä mä niin vihaan kaikkia v*tun ihmisiä jotka vaan syö ja on eikä tajuu et ei se oo niin helppoo! Itellä on nyt aika pitkään ollu se tyyliin, joka toinen päivä ahmimista ja oksentamista, sit yleensä joku 2-3krt päivässä. Joka ikinen kerta mä vannon et tä on vika kerta, huomenna mä oon ihmisiksi, huomenna musta tulee hoikka ja kaunis.. Hah. Nyt olin sen kaks vko kuivilla, olin niin ylpee. Se tosin vaati sen et dokasin melkee jokailta tai sit menin aikasin nukkuun lääkkeiden avulla..jotka on nyt loppu. ☹️ Nyt tahtoisin nukahtaa kun se hirviö mun sisällä huutaa..mut sillon mä en saa unta..ja mä en tiedä mikä sen tyydyttää paitsi antautuminen.
..ja nyt mä aloin miettiin. Käytän nyt cipralexejä. Ne on oikeesti auttanu silleen et jaksan taas tavata ihmsiä, käydä suihkussa ja elää suurinpiirteen normaalielämää. Mut onks se sit ees hyvä ku se pääongelma mihin ne on, eli bulimia, on hengissä ja voi aivan liian hyvin? Nyt mä vaan saan piilotettua sen vielä paremmin ku pystyn paremmin pitämään kulissit yllä. Jeesus et tä on sairasta.
Voimia sulle nettityttö, mä niin toivon, toivon, toivon et paranisit ja saisit asioita hallintaan.