Aikuisen elämää

24 minuuttia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4570
Käyttäjä Despered aloittanut aikaan 06.05.2009 klo 00:18 kohteessa Aikuisen elämää

Velkoja on kertynyt monta tuhatta, omaa tyhmyyttäni. Ja nyt olen liemessä niiden kanssa, kun mies on työttömänä ja joudun yksin kustantaa kaiken…Pankista kysyin järjestelylainaa mutten saanut. Ja nyt pelkään että menetän vielä luottotietoni. Tietääkö joku sosiaalisesta luototuksesta? Onko siihen jokin tuloraja😑❓ Se taitaa olla viimeinen oljenkorteni tästä ahdingosta

Käyttäjä Leijonamieli aloittanut aikaan 09.01.2009 klo 18:37 kohteessa Aikuisen elämää

Halusin aloittaa uuden ketjun aiheesta, kun en toista löytänyt. Haluaisin keskustella muiden työttömien tai muuten pois työstä olevien kanssa. Mitä ajatuksia tai tunteita se herättää? Itselläni loppui juuri vajaan vuoden sairausloma ja nyt olen työtön. En palaa entiseen työhöni, sillä en kertakaikkiaan enää viihdy siellä. Olen vaihtamassa kokonaan alaa ja…

Käyttäjä nettityttö aloittanut aikaan 04.05.2009 klo 16:44 kohteessa Aikuisen elämää

Asun kuntoutuskodissa, kymmenen muun ihmisen kanssa. Paikka on viihtyisä ja tekemistä on järjestetty usein. Kuitenkin tunnen itseni kovin yksinäiseksi. Puhun jonkun verran muiden asukkaiden kanssa, mutta keskustelu on kovin pinnallista. En voi puhua ongelmistani. Hoitajien kanssa voi keskustella, mutta he eivät ala pitämään ”terapeuttisia” meetinkejä. Olen nyt onneksi saanut keskusteltua…

Käyttäjä Orchid aloittanut aikaan 04.05.2009 klo 04:15 kohteessa Aikuisen elämää

Lueskelin juuri ketjut ”Ajatuksia kuntoutumisesta”, ja täytyy sanoa että olen totaalisesti eri mieltä kirjoittajan kanssa. Miten voi olla mahdollista, että niin suunnattomasti rahaa ja muita resursseja käytetään noin hyödyttömään ja triviaaliin toimintaan? On kursseja, päivätoimintaa, työtoimintaa, koulutusta, ryhmiä ja valmennusta. Ja mihin tämä tähtää? Siihen, että mielenterveysongelmainen hyväksyy ongelmansa ja…

Käyttäjä koiraneito aloittanut aikaan 14.01.2009 klo 20:59 kohteessa Aikuisen elämää

Olen juuri saanut tietää sairastavani maanis-depressiivistä sairautta eli toisella nimellä bipolaarinen mielialahäiriö. ☹️ onko kellään kokemusta millainen tämä tauti on ja mit’ tuleman pitä, että pystynkö edelleen pysymään täyspainoisena työelämässä ja onko lääkitykset miten haitallisia elimistölle? Psykiatri teki tuon diagnoosin kun minulla on nyt olu useamman kuukauden ajan että mieleialat…

Käyttäjä Mies75 aloittanut aikaan 23.04.2009 klo 11:21 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä, onko tämä oikea foorumi tälläiselle keskustelulle, mutta on tässä kyse kuitenkin aikuisen elämästä ja sitä suuresti haittavasta asiasta. Olen sairastunut noin kaksi vuotta sitten psykoottiseen masennukseen. Sairastuessani oli elämässäni suuria muutoksia: lapsen syntymä, työpaikan vaihto, asunnon ostaminen, naimisiin meno… Olen aina ollut mustasukkainen vaimolleni hänen entisistä poikaystävistään. Tuolloin…

Käyttäjä meebu aloittanut aikaan 28.04.2009 klo 21:27 kohteessa Aikuisen elämää

HEI! Kyselenpä taas teidän kokemuksia… Eli tällä kertaa seurakunnan järjestämästä terapiasta, keskusteluryhmistä, sielunhoitjan tai papin kanssa keskusteluista?? Mä itse koin erittäin hyväksi päiväsairaalassa papin ryhmän (se taisikin olla ainoa hyvä juttu siellä). Ja joskus kun olin sairaalassa, siis leikkauksessa, ei psyk.osasto, siellä tuntui hyvältä jutella sairaalasielunhoitajan kans. Se auttoi jaksamaan,…

Käyttäjä Sekalainen tapaus aloittanut aikaan 14.02.2009 klo 09:32 kohteessa Aikuisen elämää

Miten pärjäätte sen kanssa? Mikä on lääkityksenne? ym……. Itelle ei tunnu löytyvän sopivaa lääkitystä, ja oon masentunut enimmäkseen. Lääkitys Seroquel 250 mg ja tarvittaessa 25 mg *? ahdistukseen efexor 225 mg abilify 12,25 mg buspar 25 mg Opamox 15 mg 1-6kpl tenox 20mg 1-2 nukkumiseen

Käyttäjä aikakevät aloittanut aikaan 23.04.2009 klo 10:46 kohteessa Aikuisen elämää

Olen surua kohta monta kuukautta kan tanut miten vielä jatkaisin Onko ketään surua kantavaa toista joka lähestyisi näiin??????😭😭

Käyttäjä p aloittanut aikaan 31.01.2009 klo 21:53 kohteessa Aikuisen elämää

Minä olen 27-vuotias ja Yksin. Minulla ei ole yhtäkään kaveria, en ole koskaan edes suudellut ketään, viimeisen vuoden aikana olen tavannut yhden ihmisen (netin kautta ja siitä ei kuulunut sen jälkeen enää mitään), en tiedä miten voin koskaan saada kaverin edes. En saa enää edes nettikavereita. Kaikki tuntuu täysin turhalle.…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: