Aikuisen elämää

3 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4569
Käyttäjä unelmoija aloittanut aikaan 20.02.2009 klo 10:31 kohteessa Aikuisen elämää

Löytyisiköhän täältä toisia, joilla elämä on heittänyt häränpyllyä? Itse olen sairastanut jo lähes kymmenen vuotta. Ensin oli tukalaa masennusta, sitten iloista lääketokkuraan, sitten pitkä psykoosijakso ilman lääkkeitä ja nyt viimein tasaista harmaata arkea lääkkeiden ottaessa pahimman psykoottisuuden pois. Suru on valtava seuralainen ja lisäksi minulla on suuri murhe, kun koen,…

Käyttäjä Meri N (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 21.01.2009 klo 10:37 kohteessa Aikuisen elämää

Tukinetissä on julkaistu mielenterveysaiheisia verkkoartikkeleja. Verkkoartikkelit jakautuvat neljään sarjaan: itsensä vahingoittaminen ja itsetuhoisuus, masennus, mielenterveyden häiriöt ja kriisit. Artikkelit löydät Tukinetin siniseltä Tietopalvelut -kanavalta kohdasta Aineistohaku ja sieltä valitsemalla oikeanpuoleisesta pudotusvalikosta Tukinet-verkkoartikkelit. Vasemmanpuoleisesta pudotusvalikosta ei tarvitse valita mitään, ellet halua lukea pelkästään kriisi-aiheisia artikkeleja. Tällöin vasemmanpuolisesta valikosta voi valita kohdan…

Käyttäjä Timotomi aloittanut aikaan 11.02.2009 klo 23:38 kohteessa Aikuisen elämää

Ok, olen 27-vuotias masentunut ja selkävammainen mieshenkilö. Syön masennukseen Sertraliinia ja selkään Tramalia. Ongelma on se (masennuksen lisäksi siis), että Tramal aiheuttaa vaikeuksia nukkua ja sitten kun saa nukuttua, nukkuu 12 tuntia putkeen. Saattaa tietysti olla myös masennuksen tekosia, tosin syy on mulle sinänsä yhdentekevä. Joten, miten helpottaa heräämistä /…

Käyttäjä Livia aloittanut aikaan 12.02.2009 klo 13:27 kohteessa Aikuisen elämää

Tänään jätettiin jäähyväiset äidille. Veljeni halusi että arkku on auki, minä että kiinni. Aiemmin meni veljeni katsomaan äitiä ja oli tarkoitus että arkku suljetaan sen jälkeen. Yksi veljistäni ei kuitenkaan kyennyt liikkumaan arkulta, seisoi siinä kauan, liian kauan. Kävin hakemassa hänet pois istumaan… Laulettiin 2 laulua, toinen kertoi linnuista ja…

Käyttäjä Elba aloittanut aikaan 12.02.2009 klo 14:39 kohteessa Aikuisen elämää

Olen työskennellyt kyseisessä työpaikassa reilun vuoden. Tämä mennyt vuosi on ollut hyvin risainen. Ensin majailimme reilut puoli vuotta tiloissa jotka olivat hyvin puuttelliset meidän työhömme, syksyllä saimme uuden rakennuksen mihin sitten muutimme. Nyt kevät on ensimmäinen ns. ehjä kausi. Vuosi on kuitenkin ollut raskas. Muutimme itse, eli kannoimme huonekalut, kokosimme…

Käyttäjä Aurora aloittanut aikaan 01.02.2009 klo 15:17 kohteessa Aikuisen elämää

Tuntuu, että olen lievästi masentunut. Mikään ei oikein huvita, ei jaksaisi oikein mitään ja mieliala on apea. Tuntuu, kaikkeen on helppo sanoa”ihan sama”. Ennen en ole ollut sellainen. Olen tehnyt jonkun testin netissä ja sain tulokseksi lievästi masentuneen..huomaan, että en ole oikein oma itseni, mutta välillä tunnen itseni ihan suht…

hei

Käyttäjä Drakan aloittanut aikaan 11.02.2009 klo 11:44 kohteessa Aikuisen elämää

minusta on hienoa että jaksoit tänne kirjoittaa!!! olet kokenut raskaita asioita mutta minusta sinun kannataa mennä lääkäriin ja kertoa masenuksesta ja uupumisesta. lapset kyllä tarvitsee isää ja siinä on jo yksy hyvä syy elää vaikka näkiskin harvoin. jos sulla on läheisiä ihmisiä ystäviä kerro ja puhu heille. ja kannataa mennä…

Käyttäjä Sekalainen tapaus aloittanut aikaan 09.02.2009 klo 18:30 kohteessa Aikuisen elämää

Onko täällä eläkkeelle biposta päässeitä? Onko vaikeaa päästä bipona eläkkeelle? Itellä on bipo II ja toivoisin et voisin siitä päästä eläkkeelle

Käyttäjä rrr aloittanut aikaan 08.02.2009 klo 19:01 kohteessa Aikuisen elämää

hei, huomasin viestin, jossa oli maininta, että opiskelu tuntuu kamppailulta. Niinhän se onkin sitä ! Itse olen koko viikon lukenut yksin, ite, yksikseni, itse, keskenäni sivutoimisen opiskelun tenttiin. Pakkasessa pyörällä kirjastoon. Kauheeta takkuamista välillä. Välillä ei suju yhtään;keitän kahvia, pidän tauon, onko mitään herkkuja syötävää jne jne. Olellista on oma…

Käyttäjä Syyskaunosilmä aloittanut aikaan 27.12.2008 klo 21:43 kohteessa Aikuisen elämää

Hei vaan ja kaikille hyvää joulua, Kun oli tässä aikaa istua koneella ja surffailla, kävin lukemassa joitakin palstoja. Sellainen yleiskatsaus antoi hieman kurjan vaikutelman, josta haluaisin saada kommentteja täällä tukinetissä. Oletko sinä kirjoittanut muualle kuin tänne? Jos et, niin miksi? Olen tällä foorumilla kirjoitellessani kokenut ihmiset aidoiksi ja palautteissaan vastuuntuntoisiksi.…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: