Aikuisen elämää

13 minuuttia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4570
Käyttäjä History aloittanut aikaan 23.04.2009 klo 13:20 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Olen ollut keskivaikean masennuksen takia sairauslomalla kohta vuoden ja olen jättänyt Kelaan hakemuksen työkyvyttömyyseläkettä varten maaliskuussa. Psykiatri on kirjoittanut minulle sairauslomaa marraskuun loppuun saakka ja Kelan korvaukset loppuvat tämän kuun lopussa. Kauanko työkyvyttömyyshakemuksen käsittely yleensä kestää Kelassa. Minulle sanottiin n. kaksi kuukautta. Jos päätöstä ei tule ennen tämän kuun…

Jep

Käyttäjä Harri R aloittanut aikaan 21.04.2009 klo 05:39 kohteessa Aikuisen elämää

Allekirjoittaisin Syyskaunosilmän sanomiset myös. Olin itsekkin tuossa tilanteessa joskus. Ajattelin joutuvani olemaan yksin ikuisesti, koska kukaan ei halunnut minua. Ongelma taisi olla kohdallani juurikin siinä, että en itse rakastanut tai hyväksynyt itseäni sellaisena, että minussa olisi ollut myös jotain ulospäin suuntautuvaa, sellaista johon tuo etsimäni rakkaus voisi tarttua ja ihastua.…

Käyttäjä johnu67 aloittanut aikaan 05.04.2009 klo 16:28 kohteessa Aikuisen elämää

kertoisiko joku minkälaista lääkitystä maanis-depressioon muut käyttää… itellä tuo lääkitys mut minkälaisia lääkityksiä muilla on efexor 300mg serogue depot 2x300mg seroguel 6x100mg levotzin 3x50mg absenor 3x500mg atarax 250mg kova lääkitys on että pystyn elämään normaalia elämää ihminen joka ei tiedä, että syön lääkkeitä, tulee juttusille niin ei huomaa että olen…

Käyttäjä pillittäjä aloittanut aikaan 12.04.2009 klo 19:59 kohteessa Aikuisen elämää

HEI TAAS! Olin kiirastorstaina pudota pyllylleni,kun avasin Kelan kirjeen.Sairasraha-anomukseni oli HYLÄTTY.Olen juossut viime aikoina h:gin kaupungin eläkeselvitys-yksikössä(sinne vaaditaan työvoimatoimiston lähete kuntoutus neuvojalta),kun yritän päästä työkyvyttömyyseläkkeelle.mulla on kolmen eri lääkärin lausunnot(tav.lääkärin,psykologin ja psykiatrin).psykiatrini on kirjoittanut sairaslomaa 30.9.09 asti.Tuli todella yllätyksenä tuo hylkäävä päätös,olin aivan järkyttynyt.Onko kenellekään vastaavaa tapahtunut?Nyt sit alkaakin paperisota…

Käyttäjä pillittäjä aloittanut aikaan 10.04.2009 klo 22:00 kohteessa Aikuisen elämää

hei!kyllä on yksinäinen olo näin pyhinä.miesystävä on ryyppäämässä kavereidensa kanssa ja minua kun ei noi ryyppäjäiset kiinnosta.suunnittelen tässä juuri,että pitäs kyllä jättää koko tyyppi,eikä roikkua huonossa suhteessa.siis parempi yksin kuin huonossa seurassa!hän kun vain lähtee ajoittain ilmoittamatta mitään sen kummemmin.suhdetta on kestänyt jo useamman vuoden ja alkoholismi vain pahenee hänellä.onneksi…

Käyttäjä 3xäiti aloittanut aikaan 16.04.2009 klo 20:34 kohteessa Aikuisen elämää

Meillä se on mahtava työilmapiiri Yksi miesopettaja saa julkisesti pitää meitä avustajia pohjasakkana, mitään osaamattomina elukoina. Arvostella, moittia, syytellä ja kohdistaa sen jopa meidän lapsiimme jotka ovat samassa koulussa. Ja rehtori puolustaa, puolustaa tätä narsistia hamaan loppuun saakka. Nykyään ei viitsisi sanoa itseään virasta irtikään, kun työpaikat on niin tiukassa.…

Käyttäjä Lenni aloittanut aikaan 17.03.2009 klo 17:05 kohteessa Aikuisen elämää

En ole varma, onko tästä aiheesta aikaisemmin aloitettu keskusteluja, varmaankin, mutta laiska kun olen niin aloitan uuden. Eli onko kukaan kokeillut hypnoositerapiaa jännittämiseen tai sosiaalisten tilanteiden pelkoon? Haluaisin tietää tästä terapiamuodosta enemmän. Mitä siellä tehdään, paljon se yleensä maksaa ja oliko siitä apua ongelmaan? Kaikenlaiset kommentit ja mielipiteet ovat tervetulleita.…

Käyttäjä palo51 aloittanut aikaan 28.03.2009 klo 23:34 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Ajattelin kirjoitella tänne, sillä haluaisin tietää onko kenellekään muulle tapahtunut vastaavaa, tai osaako kukaan neuvoa mitä voisin vai voinko tehdä mitään. Jouduin 8 vuotta sitten työpaikallani työpaikkakiusaajan uhriksi, joka mm. keksi minusta perättömiä valheita. Määräaikainen työni loppui ja ajattelin, että siihen päättyi kiusaaminenkin. Valitettavasti näin ei kuitenkaan käynyt. Asun…

Käyttäjä Cella aloittanut aikaan 09.04.2009 klo 15:54 kohteessa Aikuisen elämää

Halusin vaan kaikille toivottaa hauskaa pääsiäistä ja voimia ja jaksamista erilaisiin elämäntilanteisiin mistä täällä olemme kaikki juttelemassa toinen toisillemme. Lähetän sydämeni pohjasta kaikille halaukset! 🙂🌻

Käyttäjä SuviTee aloittanut aikaan 31.03.2009 klo 12:59 kohteessa Aikuisen elämää

En jaksa kirjottaa koko tarinaa, joten tässä tilanne lyhyesti: Viime kesänä saatiin miehen kanssa viimein viiden vuoden jälkeen asumuseron ja terapian kautta suhde toimimaan. Tunne oli mahtava! Ehkä siitä hullaantuneena tein jotain todella typerää, kun olimme viettämässä anopin kanssa kesäpäivää ravintolaterassilla. Koitin pölliä laukun erään pöydän alta, anoppi näki kaiken.…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: