elämä hukassa ja pahasti

elämä hukassa ja pahasti

Käyttäjä eskapolitsi aloittanut aikaan 10.07.2009 klo 02:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä eskapolitsi kirjoittanut 10.07.2009 klo 02:41

minulla on ihana vaimo, paremaa ei voisi edet kuvitella! muta miksi tämä ei riitä..
jos suutelen toistsa naistsa, niin uskomston mielihyvä täyttää mielini ja se vainoaa minua viikkoja, ei se eettä tein väärin, vaan miksen mennyt pidemälle, kun molemmin puolis haaluu olisi ollu!

En koskaan ole hyväksynyt pettämista, missään olosuiteissa, mutta kun se jokin osuu silmiisi, niin kaiki nuo esteet murtuu ja sydän vie eten päin, vaikka joissain pää kopassa tietää, ettei tämä oikein!

tästä minun typistestänyt tarinasta halusn kertos muutaman seikkan ja opatuksen!

Olen tehnyt niin paljon pahaa ja tuntenut hirveää katumusta teoista ja etekin puheistani mitän olen sanonnut rakkaimelle ihmisille, en ole fyysisesti agressiivinen ja se viha purkaatuu usein töissä tai ulkona koiran kanssa elottomiin esineisiin.
Kiitos ja kumarrus, minä jätän näytämön

Käyttäjä eskapolitsi kirjoittanut 10.07.2009 klo 09:23

niin hieman lisäykseksi, tämä oli humalaisen miehen ajatuksia ja ehkä asian pointti ei tullut oikein selväksi, mutta sellaistahan se elämän pikkukoukerot on