Aikuisen elämää

9 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4607
Käyttäjä bentso aloittanut aikaan 05.02.2010 klo 14:17 kohteessa Aikuisen elämää

Sain ensimmäisen Imovane-reseptin avioeron jälkeen,kun valitin psykologille nukahtamisvaikeuksiani.Hän tilasi minulle samantien ajan tk lääkärille,joka kirjoitti ko.reseptin ja sanoi,että ota yksi tabletti joka ilta.Ja edelleen syön unilääkkeitä. Vuosien saatossa on kokeiltu kaikki mahdolliset lääkkeet ja annokset,nyt on tilanne se,että normiannos Tenoxia ei auta,tässä kuukausi sitten huomasin,että otan joka yö 40-60 mg(pitkin…

Käyttäjä minniliini aloittanut aikaan 03.02.2010 klo 13:52 kohteessa Aikuisen elämää

Haluasin saada jonkinlaista vertaistukea, kuinka saada elämä rullaamaan itsemurhayrityksen jälkeen. En nyt tarkoita terapeutteja jne. vaan lähinnä sitä mikä on se henkinen pääoma millä jaksaa mennä eteenpäin, kun viikossa jää monta tuntia kun on aivan yksin omien ajtustensa kanssa. Itse yritin 3 kerran itsaria syyskuussa 2009. mulla kuitenkin elämässä perusasiat…

Käyttäjä Adele aloittanut aikaan 03.02.2010 klo 15:06 kohteessa Aikuisen elämää

Ostin terveyskaupasta myös apteekista saatavia laihdutuspillereita: 4321 niminen. Apteekissa oli joku A:lla alkava tuote, joka on ennen ollut reseptilääke. Nyt ajattelin kokeilla tätä, koska paino on noussut ja kirurgi sanoi vuosia sitten polvileikkauksen yhteydessä, että paino ei saa yhtään nousta, mutta on noussut jotain 5 kg. Onko sinulla kokemusta tällaisista?…

Käyttäjä Adele aloittanut aikaan 02.02.2010 klo 15:02 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla ei enää ole mitään syytä nousta ja elää elämääni. Mitä tekisin, jotta pääsisin aamuisin sängystä ylös? Aamulla menee yhä pidempään ennen kuin kömmin ylös sängystä – nykyään kello on melkein yksitoista ennen kuin pääsen ylös.

Käyttäjä pilkkumi aloittanut aikaan 29.01.2010 klo 08:53 kohteessa Aikuisen elämää

Onko mahdollista saada B-lausunnosta (josta maksaakin reilu 33e) itelle kopio ? 😑❓

Käyttäjä Viktoria85 aloittanut aikaan 29.01.2010 klo 22:13 kohteessa Aikuisen elämää

Ekaa kertaa elämässään,jouduin kohtaamaan seksuaalista hyväksinkäyttöä! Tämä tapahtui 2vk sitten. Mun maailma totaalisesti muuttui kerta heitolla, lähdin laulamaan karaokea tuttuun lähibaariin,sekä oli tuttu ulkomaalainen baarimikko,joka manipuloi ja puhui mulle valheita,mukamas hänellä on töitä minulle, kerran viikossa voin vetää karaokekeikkaa siinä baarissa, tekijä oli tietoinen minkä luontoinen ihminen olen, vilpitön ja…

Käyttäjä Naano aloittanut aikaan 12.01.2010 klo 11:10 kohteessa Aikuisen elämää

Poikani kuoli perjantai aamulla 8.11 klo 7 kotona. Yritin elvyttää häntä, mieheni soitti ambulanssin ja kun ambulanssi tuli ei mitään ollut tehtävissä. Poikani oli vasta 8 viikkoa vanha. Olimme viikko sitten käyneet sairaalassa hänen flunssan takia, mutta arvot olivat hyviä ja pääsimme takaisin kotia. Tuntuu että maailma on kaatunut päälleni.…

Käyttäjä pilkkumi aloittanut aikaan 27.01.2010 klo 06:39 kohteessa Aikuisen elämää

Olen sairastanut keskivaikeaa masennusta jo 9v. vakinainen työpaikkani 18v jäi kun minut irtisanottiin…(oli työpaikkakiusausta…ja esimieheni ei hyväksynyt sairastumistani…joten vuosien taistelun jälkeen sain potkut) Siitä toipuminen on ollut rankkaa nämä 4v…ja nyt sitten koin tuon tulipalonkin vielä, josta jäi traumoja/pelkoja.. lääkärini esitti nyt sitten, mahdollista kuntoutustuen hakua…mutta sanoi että senkin saanti…

Käyttäjä J88 aloittanut aikaan 23.12.2009 klo 21:25 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä, mistä aloittaisin, mutta ongelmani on jatkuva epäonnistuminen lähes joka asiassa. Edes kinkun paistaminen ei onnistu, vaan joudun jatkuvasti esim. ravaamaan kaupoissa ostamassa välineitä tuon kinkun paistamiseen. Jatkuva epäonnistuminen on alkanut vituttaa siinä määrin, että olen alkanut heittämään tavaroitani pitkin seiniä, esim. tuoleja ja pöytiä, laseja, kännyköitä, ym. Olen…

Käyttäjä aloittanut aikaan 28.01.2010 klo 10:02 kohteessa Aikuisen elämää

Minä eilen jo tästä puhuin livessä eli että olen alkanut kuulemaan ihmisten kirjoituksia ikään kuin he puhuisivat eivätkä kirjottaisi. En kaikkien vaan niiden jotka ovat siellä enemmän ja ovat tuttuja. Esmes kuulen vanhojen tukihenkilöiden kirjoitukset äänellä mutta en uusien tukihenkilöiden. Eilen laitoin sitten puolivälissä liveä korvatulpat ja äänet hävisivät. kuitenkin…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: