Masentava kehityskeskustelu esimiehen kanssa

Masentava kehityskeskustelu esimiehen kanssa

Käyttäjä kilttinainen aloittanut aikaan 15.02.2010 klo 11:58 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kilttinainen kirjoittanut 15.02.2010 klo 11:58

Nyt tuntuu pahalta. Kävin esimieheni kanssa kehityskeskustelun, jossa totesi minun olevan kykenemätön johdon assistentin tehtäviin (en kuulemma tarpeeksi itsenäisesti kehitä mitään). Outo keskustelu kaikenkaikkiaan, oli sitä mieltä, että kolmikantakeskustelun kautta voitaisiin katsoa tulisiko minulle uusi toimenkuva ”sihteerin” rutiinitehtävistä.

Minun kollegani vaihtuu vuosittain (teemme yhteistyötä jonkun verran), joten kyllä sekin vetää mielen siihen tilaan, ettei juuri haluta kehittää/kehittyä.

Mitä ihmettä minun tulisi oikein tehdä? Entä jos yrittävät alentaa palkkaani. En kerta kaikkiaan kestäisi sitä. On täysin eri asia, jos tulisin saamaan kelalta korvausta ja tekisin vain osapäiväisesti töitä.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 20.02.2010 klo 23:15

Itsellä kävi hieman päinvastainen juttu. Työnantaja olisi halunnut minun jatkavan nykyisessä virassani, mutta en mielestäni kyennyt siihen, joten otin lopputilin.

Oma työnantaja ei koskaan kertonut kenestäkään mitään negatiivista, piti kaiken sellaisen omana tietona. Tajusin itse kyllä, mistä oli kyse.