Aikuisen elämää

11 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4607
Käyttäjä Elisabetha aloittanut aikaan 28.02.2010 klo 20:51 kohteessa Aikuisen elämää

Heips! Jonkin aikaa sitten löysin tämän sivuston ja kovasti lueskellut keskusteluja viime aikoina. 🙂 Kärsin paniikkioireilusta (kohtauksia olen saanut muutaman, joista pari ”kunnollista”, mutta kohtauksen pelko on vain jäänyt kalvamaan mieltä), sosiaalisten tilanteiden pelosta tietyissä tilanteissa, ajoittaisesta ahdistuksesta ja ehkä masennuksestakin. Minuun myös täsmää piirteitä kiltin tytön syndroomasta, läheisriippuvuudesta ja…

Käyttäjä Pilvi9 aloittanut aikaan 22.03.2010 klo 12:30 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikki palstan lukijat Onko kohtalotovereita siihen, että ystävät ovat lähes kaikonneet sen jälkeen, kun elämässäni on tapahtunut rankkoja asioita. Elämäntilanne on itselläni hallinnassa. En vain enää jaksaisi ”hoitaa” vanhoja ystäviä, on ollut niin paljon nyt kuormaa itsellä ja siitä palautumista. Toivoisin voivani olla yhteydessä ihmisten kanssa, jotka ovat edes…

Käyttäjä Oryx aloittanut aikaan 13.03.2010 klo 20:42 kohteessa Aikuisen elämää

Millaisia kokemuksia täällä on ihmisillä unta parantavista/uni/nukahtamislääkkeistä? Saatteko niillä nukuttua vai nouseeko toleranssi käytön myötä? Itse saan sekä bentsoja että aika kasan neurolepteja iltaisin nukkumista varten. Annostus on tällä hetkellä 950mg Seroquelia ja 40mg Tenoxia. Olen pienikokoinen naisihminen joten pelkästään tuon Seroquel-määrän pitäisi kolauttaa minulta taju pois noin 10-12 tunniksi.…

Käyttäjä Sauron aloittanut aikaan 16.03.2010 klo 14:53 kohteessa Aikuisen elämää

Olen syönyt Cymbaltaa 60 mg päivässä nyt 3,5 kuukautta. Lääke lienee auttanut masennukseen ja ahdistukseen ihan mukavasti, mutta enemmän minua rassaavat nämä selkeät haittavaikutukset. Olen siis `naimisissa oleva mies. Haittavaikutuksina olen kokenut lihomisen, seksuaalisen halun hiipumisen ja tunteiden puuttumisen. Säikähdin itsekin eilen näitä vaikutuksia kun rupesin niitä tosissani miettimään. Käyttöä…

Käyttäjä krisnel aloittanut aikaan 15.03.2010 klo 11:12 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Kirjoitin tänne aiemmin e-pillereiden aloittamisesta ja pelosta, että sekoan niiden takia. En halunnut laittaa tätä saman otsikon alle, koska en ole varma siitä, että aiheutuvatko nämä asiat pillereistä vai jostain ihan muusta. Ongelmanani on siis se, että näen ihan sairaita painajaisia joka yö ja painajaisten näkeminen aiheuttaa valveilla ollessani…

Käyttäjä K83 aloittanut aikaan 26.01.2010 klo 19:22 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olen tämän vuosia kestäneen kuntoutumismatkan aikana kohdassa, jossa pystyin lopettamaan masennuslääkityksen 7,5 vuoden syömisen jälkeen. Olen muutaman kuukauden pienentänyt annosta pikkuhiljaa ja vähän yli viikko sitten lopetin Cipramilin eli Sepramin syönnin lopullisesti. Haluan nyt tässä kertoa, että mitä lopetusoireita minulle on tullut. Viikko meni ennenkuin oireet alkoivat. Palelua, pahoinvointia,…

Käyttäjä Koppelo  aloittanut aikaan 25.02.2010 klo 05:59 kohteessa Aikuisen elämää

Elämäni heitti kuperkeikkaa joulukuussa 2009. Mieheni kuoli alle 40v, aivan yllättäen ilman ennakkovaroitusta. Jäin 3 lapsen kanssa yksin. Välillä olen ollut aallon pohjalla ja välillä hieman ylempänä. Ensimmäiset 2 kk menivät hyvin kaiken touhuilun keskellä, nyt kun kaikki paperisota ym. ovat ohitse tulikin seinä vastaan. Olen käynyt psykiatrilla 2 kertaa…

Käyttäjä anthema aloittanut aikaan 02.03.2010 klo 20:23 kohteessa Aikuisen elämää

Koska mä tunnustan että en ite pääse täältä mihinkään? Vuonna 2005 sairastuin bulimiaan. Päiväkirjat mitä kirjottelen aina sillon tällön on siitä asti täynnä sitä p*skaa..Ja viimeks eilen oksensin, ja viimeks tänään inhosin itteäni siitä hyvästä et oon niin hiton lihava ja ja ja.. ja kuitenkin. Ja nyt mä yritän hommaa…

Käyttäjä Piakristiina aloittanut aikaan 02.03.2010 klo 19:28 kohteessa Aikuisen elämää

Olen ehkä aikaisemminkin kirjoittanut tänne, koska olen ollut monta kertaa lomautettuna. Taas on lomautus edessä, jos tuo lakko alkaa. Lomautus on minulle vaikea asia, koska joudun paniikkiin ja masennun kun saan lomautuslapun käteeni. Olen yrittänyt henkisesti valmistautua etten alkaisi taas itkemään. Toisille lomautus on iloinen asia, että pääsevät vähäksi aikaa…

Käyttäjä Tammi79 aloittanut aikaan 17.11.2009 klo 12:13 kohteessa Aikuisen elämää

En oikein tiedä mistä aloittaa. Kai syy miksi kirjoitan on päällisin puolin sietämätön ahdistus ja se etten voi tätä mitenkään muuten purkaa. Mtt:lle olen hakenut mutta se aika peruttiin ilman syytä paria päivää aiemmin. Sanottiin ”otetaan yhteyttä sitten kun otetaan” ja terapeuttia en ole vielä löytänyt, ainakaan sellaista jolla olisi…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: