Päivät loppuu kesken

Päivät loppuu kesken

Käyttäjä J88 aloittanut aikaan 17.04.2010 klo 18:52 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä J88 kirjoittanut 17.04.2010 klo 18:52

Eli itselläni on se ongelma, että päivät loppuu aina useita tunteja liian aikaisin. Tekemistä on vaikka muille jakaisi. Töistä kun pääsee, niin yhtä asiaa ehtii tekemään, niin kello onkin jo ties mitä, ja nukkumaan pitäisi mennä.

Asia on alkanut vituttamaan oikein toden teolla. Päivän tekemiset jää joka kerta kesken ja erittäin pahasti. Pitäisi urheilua seurata, sekä harrastaa liikuntaakin. Pitäisi töissä käydä ja siivotakkin. Pitäisi päivän lehdet lukea ja pitäisi vielä kavereita ja vanhempienkin luona käydä.

Lätkän seuraamiseen menee päivässä about 6 tuntia, töissä 5 päivää viikossa 8,5 tuntia, salilla kolme kertaa viikossa 1 tunti, matkantekoon 1 tunti, siivoamiseen, ruoan tekemiseen ja päivän lehtien lukemiseen 3 tuntia, nukkumiseen 8 tuntia, jne. Parhaimmillaan päivässä menisi siis 27 tuntia. Jossain on siis vikaa.

Nyt kun tuolla toisessa ketjussa jo kirjoitinkin, niin parisuhteelle ei jää aikaa kuin se pari minuuttia viikossa. Tuon mukaan itselle jää aikaa -3 tuntia päivässä ja -21 tuntia viikossa. Joku voisi sitten kertoa, että miten tuohon enää parisuhteen ymppäisi mukaan. Tietysti se kumppani voisi siivota ja tehdä ruoat, mutta silloin jäisi se 0 tuntia aikaa, kun siitä 27 tunnista vähennetään se 3 tuntia.

Tuo pelkkä lätkän seuraaminen tuskin kenellekkään valkenee, koska täällä ei kukaan oikeastaan tuota lätkää seuraile. Mutta turhaa on mielestäni mitään pelejä ja joukkueita seurata, jos niitä ei seuraa kunnolla. Ja kunnolla tarkoittaa sitten aika pelaajatarkasti. Mitä kukin pelaaja teki missäkin pelissä ja millä tilastoilla. Ja kun on pelattu ne 3 mielenkiintoista ottelua, niin minkä niistä valitset? Aivan. Tasapuolisesti katson ne kaikki matsit. Menee seuraamisesta kaikki maku pois, kun seuraa vain pintapuolisesti.

Aikaa kunnon tekemiselle ei vain yksinkertaisesti ole. Ja vielä pitäisi joku runsaasti aikaa vievä parisuhdekkin hankkia? Ei hyvää päivää. Ei millään onnistu. Eikä onneksi tee mielikään.

Kuka kumppani oikeasti jaksaisi tällaista? Menisi ainakin oma elämä täysin päin h*******ä, kun pelejä ei pääsisi seuraamaan paljoa, harrastuksia ei pääsisi harrastamaan KUNNOLLA ja töitäkin pitäisi tehdä. Siihen päälle kaikki parisuhdehössötykset, niin kyllä aika mahdottomaksi menee.

Käyttäjä jokujossakin kirjoittanut 19.04.2010 klo 23:02

Heipsan

Mietin vaan tuossa, että onko työsi urheilun parissa, sillä ellei ole ehkä sitä kautta saisit lisää aikaa, jos työsikin olisi sitä mikä on sinulle rakkainta.

Ja taidampa sanoa sen, mitä isoäitini kuulemma oli äidilleni neuvonut, että naimisiin menolla ei ole kiirettä. Nuoruudesta kannattaa nauttia, eikä hosua perheellisen elämään, sitä kun riittää sitten vielä vuosikymmeniksi. Aika edistyksellinen veto naiselta, joka oli viime vuosisadan alussa syntyneitä. Ja kun lisään tuohon oman elämänkokemukseni, eipä kannata parisuhteisiin hosua. Hosuten solmituissa sellasissa tulee vaan paha jälkipyykki. Ja kun lisään tuttavienikin kokemukset, ikäkriiseissä solmituissa vielä pahempi. Eli ihan coolisti vaan. Sit kun asioitten tärkeysjärjestys muuttuu, aikaa löytyy taas uusille tärkeille asioille.

Käyttäjä Etsijä kirjoittanut 20.04.2010 klo 13:13

Päivät loppuvat kesken kaikilta kun on niin paljon kivaa tekemistä ja toisaalta velvollisuuksia hoidettavana. Masennuksen kokeneena voin vain sanoa, että se on terve ilmiö, vaikka harmittaakin. Masentuneena ei viitsi eikä jaksa tehdä mitään, joten aikaa on siis liikaakin. Terve ihminen harrastaa ja puuhaa ja menee iloisena nukkumaan - ja nukkuu hyvin, nautinnollisesti. Niin kuin minä nyt. 🙂👍

Hyvä parisuhde vaatii aina aikaa toteutuakseen. Mutta jos ihastuu todella johonkuhun, niin asioiden tärkeysjärjestys kyllä muuttuu, ja ainakin tälle rakkaalle ihmiselle sitä aikaa sitten löytyykin. Ehkä voitte katsoa lätkää yhdessä! Monet naisetkin tykkäävät kiekosta. Etsi sellainen nainen, jota peli kiinnostaa.

Iloista vappua ja sen odotusta kaikille, niin hyperkiireisille kuin vasta kevääseen hitaasti heräävillekin!🙂🌻

Käyttäjä kirjoittanut 20.04.2010 klo 13:37

Mitä teet jääkiekko-ottelun erätauoilla?
Esmes minä ja poikakaverini hyvin ehdimme hoitaa seurustelun erätauoilla.
Esileikki eka tauolla, itse homma toka tauolla ja kolmannella tauolla syömme.
Ja nyt on tulossa pitkä tauko jääkiekossa, tänä aikana etsit sen tyttöystävän ja opetat sen tavoille ennen uuden kauden alkamista.

Et sinä muuten ole täällä ainut joka seuraa tiiviisti jääkiekkoa ja muutakin urheilua. 😐

Käyttäjä kirjoittanut 20.04.2010 klo 13:41

Kolmas tauko ei tietenkään ole enää erätauko vaan peli loppuu ja siirrymme syömisen jälkeen katsomaan muiden otteluiden tuloksia.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 20.04.2010 klo 15:22

Erätauoilla katson aina muiden otteluiden koosteita ja jos on jotakin mielenkiintoista erätauko-ohjelmaa, esim. haastatteluita, niin sitten katson niitä. Varsinkin nyt NHL-pudotuspelien aikaan, niin 2-3 matsia per päivä tulee aina katsottua.

Kierroksen koosteidenkin katsomiseen menee helposti puolitoistakin tuntia, jos on esim. 12 peliä pelattu. Lisäksi uutisten ja kolumnien lukemiseen toiset puolitoista tuntia.

Lätkäkausi päättyy vasta kesäkuun alkupuolella, vielä 10. päivän jälkeen pelataan ainakin yksi ottelu.

Kesällä alkaa sitten futiksen MM-kisat, josta perinteen mukaan joka ottelu katsotaan, niin kuin EM-kisojenkin aikaan. Nyt tulee lisäksi Mestareiden liigaakin, sekä jalkapallon Veikkausliigakin pyörähti taas käyntiin. Matseja en niin jaksa katsella tuosta kotimaisesta liigasta, mutta juttuja tulee kyllä luettua.

SM-liigaa katselen aika harvoin, ennen NHL-kauden alkua tulee jotain matseja kateltua. Sekä kauden aikanakin jotain.

Mutta kun NHL-kausi alkaa, niin kiirettä pitää, eikä seurustelulle löydy kyllä millään aikaa. Ja muutakin tekemistä löytyy. Itselläkin liikuntaharrastuksia löytyy, ja töitäkin pitäisi tehdä. Eli seurustelulle ei sitä aikaa jää, vaikka se joltain ehkä siltä täällä palstalla tuntuukin.

Helppoa on sanoa, että seurustelee erätaukojen välissä. Kukakohan haluaisi sellaisen suhteen, jossa vain erätaukojen aikana seurustellaan? Eikö omassa tapauksessa silloinkaan, kun on sitä muutakin tekemistä.

Eli kyllähän seurusteluun pitäisi olla enemmän aikaa kuin ne pari minuuttia viikossa. Tai jos jostain sellaisen löytää, niin ehkä sitten. Tosin tuskin edes mihinkään suhteeseen edes alkaisin, kunhan nyt vain tämän ilmoitin.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 20.04.2010 klo 15:28

maanvaiva

Eli kun te lopetatte pelin katsomisen 3. erän jälkeen, niin silloin aloittelen jo uutta peliä. NHL-matsit kun voi katsoa jälkikäteenkin. Niitä vain ei voi loputtomiin lykätä, kun uutta kierrosta pukkaa. Viime yönä katsoin yöllä suorana Montreal-Washington ottelun ja sitten aamulla aloin seurata myös livenä Los Angeles-Vancouver ottelua. Sitten piti hieman nukkuakkin, koska yökahdesta ollut hereillä. Kohta salille, sen jälkeen hieman syömistä ja Boston-Buffalo ottelu netistä. Huomenna taas töiden jälkeen uudet pelit.

Eli teillä onkin tuon SM-liigan takia hieman eri tilanne kuin itsellä. Itsehän en ole SM-liigan pudotuspelejä paljoa seurannut, tilastot olen toki katsonut.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 20.04.2010 klo 20:34

Etsijä kirjoitti 20.4.2010 13:13
Hyvä parisuhde vaatii aina aikaa toteutuakseen. Mutta jos ihastuu todella johonkuhun, niin asioiden tärkeysjärjestys kyllä muuttuu, ja ainakin tälle rakkaalle ihmiselle sitä aikaa sitten löytyykin. Ehkä voitte katsoa lätkää yhdessä! Monet naisetkin tykkäävät kiekosta. Etsi sellainen nainen, jota peli kiinnostaa.

Voisihan sitä lätkää katsella yhdessäkin, mutta asiassa on vain muutama mutta.

1. Kukakohan nainen jaksaisi katsella lätkää yhtä paljon kuin minä? Itse en tiedä edes miehistä niin paljoa katsovia.

2. Koskaan en ole tavannut naista, joka seuraa NHL-kiekkoa aktiivisesti.

3. Jos en ole hallilla katsomassa jotain SM-liigahöntsää, niin katson pelit kyllä ihan yksinäni. Jos on joku vierellä katsomassa, niin siitä ei ole muuta kuin pelkkää haittaa. En katso edes kavereiden kanssa mitään urheilua, koska haluan syventyä otteluun/kisaan täysin rauhassa.

Eli naiset kyllä täällä kokosuomessa katsovat kiekkoa, mutta ovat kiinnostuneita juuri niistä peleistä, jotka eivät kiinnosta itseäni, SM-liigaa ja maajoukkuepelejä. Kaikki tuntemani naiset eivät osoita mitään kiinnostusta NHL:ään.

Eikä nyt ole kyse mistään pelkästä lätkästä, vaan kaikesta muustakin. En halua vaihtaa näitä omia tekemisiäni edes vähääkään mihinkään parisuhteeseen. Ainakaan itselle se ei tuo mitään sellaista, mitä nämä muut jutut tuovat. Kyllä mielestäni jännä Devilsin ja Flyersin peli jonkin seksin voittaa täysin 6-0.

Kyllähän täällä kaikki sanovat, että sitä aikaa on jne. Mutta ette ehkä tajuakkaan koko tilannetta. Tänään oli vapaapäivä töistä. Kuinka paljon minulla olisi ollut aikaa jollekkin parisuhteelle? Aivan. Ei yhtään. Nytkin on vielä hommia tekemättä ja ajattelin painua pehkuihin. Olisiko aikaa seksille? Ei todellakaan, koska menen nukkumaan, koska väsyttää. Ja väsyttää aina muulloinkin kun menen maate. Sitä ennen yleensä aina joku peli tai sen huippuhetket ja silloin en halua kuulla minkäänlaista marinaa jostain seksistä. Eli nukkumaan aina ilman seksiä. Piste.

Käyttäjä Tiitiäinen kirjoittanut 21.04.2010 klo 08:22

Jaa-a. tuohon ongelmaan en osaa sanoa muuta kuin että harrasta ja nauti sinkkuudesta niin kauan kuin et ole valmis kompromisseihin. Kun tuntuu siltä, että jotain puuttuu tai että parisuhde mahtuisi kuvioihin, toimi.
Tuolla yhtälöllä ratkaisu taitaa olla melko mahdoton.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 21.04.2010 klo 12:12

Parisuhde ei mahdu koskaan kuvioihin, koska en tällaisena ihmisenä halua minkäänlaista parisuhdetta tai seksiä. Jos minulla olisi vientiä naisten keskuudessa tai olisin jollain tavalla haluttu niin sitten. Mutta kun en ole. Ja sitä on kenenkään turha edes yrittää kiistää.

Niin kuin aiemmin jo sanoin/kirjoitin, niin on jännä juttu, että toisilla miehillä on vain enemmän vientiä ja ovat suositumpia naisten keskuudessa. Että toiset miehet vain ovat niitä laatumiehiä, ja toiset eivät. Toiset saavat oikeasti niiltä kauniilta ja seksikkäiltä naisilta huomiota, mutta toiset (kuten itse) joutuvat tyytymään niihin syrjäytyneisiin ja epätoivoisiin naisiin. Viimeksi kun olin baarissa, niin baaritiskillä eräs sairaaloisen ylipainoinen nainen katsoi minuun pitkään hymyillen.

Oli oikeasti sen oloinen, että hänen etsimiltään miehiltä ei mitään huomiota tule. Kuten itsellänikään ei tule etsimiltäni naisilta. En tietenkään kiinnittänyt sitten häneen mitään huomiota, koska hän ei ole etsimäni nainen.

Myös tietynlaiset naiset sitten saavat osakseen miesten huomiota. Leveä lantio, kiinteät rinnat, kauniit kasvot, jne. Tällaiset naiset saavat aina miesten päät kääntymään ja ovat eri paikoissa niitä miesten etsimiä naisia. Ja näkeehän sen kaikki jo kaikki ominkin silmin.

Mutta näillä naisilla onkin sitten varaa valita juuri niitä etsimiään miehiä. Komeita, karismaattisia, huumorintajuisia, miehisiä miehiä, jne. Eivät heidän tarvitse hakea minunlaiselta mieheltä mitään kysyntää, kun en ole sellainen. Heillä on varaa valita ne laatumiehet.

Se, että joku sairaaloisen ylipainoinen nainen ottaa itseeni kontaktia, ei merkitse itselleni mitään. Hänhän olisi ottanut kehen tahansa mieheen kontaktia, koska oli epätoivoinen ja syrjäytynyt. Eli se ei tarkoita, että myös ne oikeasti ja muidenkin silmissä suositut naiset ottaisivat minuun kontaktia ja haluaisivat minun kanssani jotain.

Ja kyllä tiedän miehiä, joiden luo naiset tulevat. Aina puhutaan, että jotkut miehet eivät saa seuraa mistään, koska eivät mene naisen luo itse ja ota kontaktia. Entäs sitten miehet, joiden luo naiset menevät ja yrittävät iskeä? Silloin on kyseessä aika laatumies.

Käyttäjä poropeukalo kirjoittanut 21.04.2010 klo 15:30

Hohhoijaa, taas tämä meni ulkonäköasioihin. Ehkä voisit vihdoin ja viimein aloittaa oman ketjun sille, miksi rumien ja viallisten ihmisten pitäisi olla sinkkuja. Siinä et saa täältä mitään tukea tai kannustusta!

Kukin tekee omat valintansa siitä, miten päivänsä ja elämänsä viettää. Elämästä voi hyvin pysyä syrjässä istumalla urheilua katsomassa ja sanomalla sitä harrastukseksi. Minulla on useita harrastuksia enkä vietä niiden parissa tuntikausia ja lopetan kun siltä tuntuu. Pelien katsominen yöunien kustannuksella alkaa kuulostaa jo pakonomaiselta toiminnalta.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 21.04.2010 klo 16:07

poropeukalo kirjoitti 21.4.2010 15:30
Pelien katsominen yöunien kustannuksella alkaa kuulostaa jo pakonomaiselta toiminnalta.

En oikein ymmärrä tätä juttua. Siis jos Ottawa-Pittsburgh peli alkaa klo 02.00 yällö, niin mitenköhän tuon ottelun sitten oikein näkee? Kaikkia pelejä ei oikein pääse näkemään uusintana. Tiedän kyllä muitakin henkilöitä, jotka katsovat suosikkijoukkueidensa pelejä aina suorana. Kello voi olla silloin juurikin 02 tai vaikka 04 jos peli alkaa silloin.

Käyttäjä jokujossakin kirjoittanut 21.04.2010 klo 19:11

Hei J88,

Puutumpa vaan yhteen kommenttiisi - kun minulla on itsellä ollut pari sellaista "laatumiestä", kuten sinä niitä kuvailisit. Eli niitä vietiin nenäni edestä ja selkäni takaa. Onko se nyt sitten sitä elämää, mitä haaveilet parisuhteelta? Että sulla olis muija, jonka perään kaikki vinkuu (muutkin kuin sinä) ja joka hyppisi miehestä mieheen. Sitäkö tosiaan on se laatu...Itse sorruin laatumiehiini vain siksi, että olin se epätoivoinen nainen, joka tarttui ensimmäiseen vastaan tulevaan joka huoli minut...eli kyllä heillä molemmilla oli valinnan varaa pilvin pimein ennen tapaamistani, aikana ja jälkeen - vaan "huolivat" minut, epätoivoisen naisen, koska toin heille sitä selustaa ja turvaa, jota rakkaat don juanikin sitten kuitenkin kaipasivat. Se vaan, että entäs minä sitten??? En jaksanut kummassakaan tapauksessa täyttä vuosikymmentä...eli enää en aio olla se "epätoivoinen nainen", kun kumppaniani valitsen. Joko ilman - tai sitten ihmisen kanssa, joka on minun silmissäni kaunis juuri siksi mitä hän on, eikä vain teatraalisuudellaan vie mennessään.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 22.04.2010 klo 16:08

Ovatko kaikki kauniit naiset mielestäsi kukasta kukkaan hyppiviä?

Miksei kaunis nainen voi olla ihan tavallinen kaduntallaaja, niitäkin olen elämäni aikana nähnyt satoja.

Olet ehkä tässäkin asiassa saanut väärän kuvan? Luulet ehkä, että tarkoitan kauniilla naisella jotain erityistä tai erityisnaista? Ei todellakaan.

Vaan ihmistä, joka mahtuu näihin kauneusihanteisiin. Tavallisia ihmisiä nekin ovat.

Ja kyllä itselleni kelpaisi sellainen nainen, jonka perään muutkin miehet kuolaavat.

Ja jos hyppisi kukasta kukkaan, niin entäs sitten? Niinhän voi tehdä lähtökohtaisesti kuka vain. Mistä sitä tietää, kuka ihminen pettää? Eihän parisuhteessa voi millään olla varma missään vaiheessa, pettääkö toinen vai ei. Sen takia tuo luottamus onkin aika hanurista. Kun pelkän luottamuksen varjolla koskaan ei voi olla varma.

Eli ei tuo miehestä mieheen hyppiminen niin vaarallista ole. Eihän ketään voi omistaa. Itse en kyllä pettäisi, tai ainakin niin luulen tässä vaiheessa, kun suhdetta ei ole.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 22.04.2010 klo 16:10

Ja myös pettäminen on yksi syy myös, minkä takia en seksiä harrasta. Koskaan ei voi olla 100 % varma. Ja luottaminen tuollaisessa asiassa on täysin p:stä.

Mutta sillä taas ei ole väliä, millainen nainen pettää, kun sitä voi tehdä lähtökohtaisesti kuka vain.