Aikuisen elämää

3 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4573
Käyttäjä pilkkumi aloittanut aikaan 18.01.2010 klo 20:45 kohteessa Aikuisen elämää

miten jaksan eteenpäin menetettyäni kaiken irtaimen tulipalossa,eikä ollut vakuutusta. lähdemme nollasta ylöspäin… aineellista puutetta saa toki korjattua ja olemme avustusta saaneetkin, mutta miten selvitä henkisesti tästä eteenpäin?😯🗯️ tulipalosta on nyt 4kk aikaa pahin shokki on ohi ,mutta helppoa ei ole vieläkään… kriisiryhmässä käyty ja kriisityöntekijä soittelee vieläkin ja kysyy jaksamista.käyn…

Käyttäjä mata10 aloittanut aikaan 10.02.2010 klo 10:41 kohteessa Aikuisen elämää

Kyllä elämä on kummallista. Tapasin viime lauantaina ensimmäistä kertaa 12 vuoteen poikani vanhinta lasta eli lastenlastani. Hän kävi luonani ja nyt minä vain itken. Itken koska minusta tuntui ettei minulla ole minkäänlaisia tunteita lasta kohtaan. 12 vuotta olen kaivannut ja ikävöinyt. Tehnyt surutyötä luopumisesta. Kaksi nuorempaa lasta näin viime kesänä.…

Käyttäjä krisnel aloittanut aikaan 09.02.2010 klo 12:59 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olen 23 vuotias nainen ja aloittamassa yaz-ehkäisypillerien käytön. Minua ahdistaa ihan suunnattomasti pillereiden käytön aloittaminen, koska ne voivat kuulemma pahentaa masennusta. Viimeksi kun kokeilin e-pillereitä, se oli yhtä helvettiä. Itkin ja raivosin. Olen miettinyt näin jälkeenpäin, että suurin syy siihen, että se oli niin kamalaa, oli se, että olin…

Käyttäjä Kattinenkin aloittanut aikaan 06.02.2010 klo 22:12 kohteessa Aikuisen elämää

Kun työssä ei riitä vaikka tekee kuinka parhaansa ja ylikin. Kun ei riitä muille: pitäisi olla iloinen, kaunis, hauska. Kun ei riitä vanhemmille: miksi sinä synnyit? Se oli virhe. Kun ei riitä. Miksi yrittää? Ei miksikään. Antaa olla. Ja lopettaa se kaikki.

Käyttäjä aloittanut aikaan 09.01.2010 klo 07:41 kohteessa Aikuisen elämää

Olisikohan täällä kirjaihmisiä jotka haluaisivat puhua kirjoista. Ihan vaan mistä kirjasta tahansa. Minä luin viimeksi Laura Honkasalon Eropaperit. kirja kertoo eri vuosikymmenistä. Mummosta, ukista, heidän lapsistaan, miniöistä ja avioerosta. Kun tulee avioero, 6 vuotiaan Saran on elettävä kahta elämää, toinen isän ja uuden vaimon luona, toinen äidin luona. No en…

Käyttäjä klikkaa aloittanut aikaan 16.10.2009 klo 09:36 kohteessa Aikuisen elämää

Sain tuon diagnoosin ja nauroin,vaikka eihän minun pitäisi osata tunteita näyttää…siis nauroin koska en pitänyt sitä pahana.jos olen niin olen,minkäs sille voin!menenkö hautaan,ei kannata tämmöisen epäihmisen elää,vika kuin vika.?siis sitten monet sairaalassa kyseli:oletko järkyttynyt????oletko hukassa.YM.YM…kertokaahan minulle…PITÄISIKÖ minun olla kuin maani myynyt,siis järkyttynyt???eikö minulla tämän jälkeen ole elämisen mahiksia,eikö minulle ole…

Käyttäjä bentso aloittanut aikaan 05.02.2010 klo 14:17 kohteessa Aikuisen elämää

Sain ensimmäisen Imovane-reseptin avioeron jälkeen,kun valitin psykologille nukahtamisvaikeuksiani.Hän tilasi minulle samantien ajan tk lääkärille,joka kirjoitti ko.reseptin ja sanoi,että ota yksi tabletti joka ilta.Ja edelleen syön unilääkkeitä. Vuosien saatossa on kokeiltu kaikki mahdolliset lääkkeet ja annokset,nyt on tilanne se,että normiannos Tenoxia ei auta,tässä kuukausi sitten huomasin,että otan joka yö 40-60 mg(pitkin…

Käyttäjä minniliini aloittanut aikaan 03.02.2010 klo 13:52 kohteessa Aikuisen elämää

Haluasin saada jonkinlaista vertaistukea, kuinka saada elämä rullaamaan itsemurhayrityksen jälkeen. En nyt tarkoita terapeutteja jne. vaan lähinnä sitä mikä on se henkinen pääoma millä jaksaa mennä eteenpäin, kun viikossa jää monta tuntia kun on aivan yksin omien ajtustensa kanssa. Itse yritin 3 kerran itsaria syyskuussa 2009. mulla kuitenkin elämässä perusasiat…

Käyttäjä Adele aloittanut aikaan 03.02.2010 klo 15:06 kohteessa Aikuisen elämää

Ostin terveyskaupasta myös apteekista saatavia laihdutuspillereita: 4321 niminen. Apteekissa oli joku A:lla alkava tuote, joka on ennen ollut reseptilääke. Nyt ajattelin kokeilla tätä, koska paino on noussut ja kirurgi sanoi vuosia sitten polvileikkauksen yhteydessä, että paino ei saa yhtään nousta, mutta on noussut jotain 5 kg. Onko sinulla kokemusta tällaisista?…

Käyttäjä Adele aloittanut aikaan 02.02.2010 klo 15:02 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla ei enää ole mitään syytä nousta ja elää elämääni. Mitä tekisin, jotta pääsisin aamuisin sängystä ylös? Aamulla menee yhä pidempään ennen kuin kömmin ylös sängystä – nykyään kello on melkein yksitoista ennen kuin pääsen ylös.

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: