Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4612
Käyttäjä Snowangel aloittanut aikaan 30.08.2010 klo 02:43 kohteessa Aikuisen elämää

Tapahtui viime perjantaina, olin yksin liikenteessä, koska ystäväni olivat töissä, ja yksi sairaslomalla, joten se on riskibeelia lähteä ulos yksin, niin kuin tiedän! Mutta kun ei saa seuraa,niin lähdin sitten.! Joten olin kapakassa, ja oli hauskaa seuraa, juttu lensi, ja yksi kundi ihastui minuun, sitten vain muisti meni poikki klo.…

Käyttäjä Etsijä aloittanut aikaan 24.08.2010 klo 19:51 kohteessa Aikuisen elämää

Työpaikalleni kaavaillaan melkoisia muutoksia, jotka ahdistavat minua valtavasti. Olen ollut sillä tapaa onnekas, että olen jossain määrin pystynyt yhdistämään työni ja harrastukseni. Nyt ovat sitten molemmat vaarassa ja olen todella ahdistunut. Joudun tietysti myös samalla kamppailemaan vihaa, katkeruutta ja muita voimakkaita kielteisiä tunteita vastaan. 😠 En ole saanut menestystäni ilmaiseksi,…

Käyttäjä man80 aloittanut aikaan 30.08.2010 klo 15:03 kohteessa Aikuisen elämää

Moi olen kirjoitellut tänne ennenkin. Vaikeista mielenterveys ongelmista pitkään kärsineenä ja monta vuotta valituskierrettä takana ja hylätyjä hakemuksia, terveyden menoa vielä huonompaan suuntaan. Sain tänään kuulla, että työeläkelaitos suostuu kuntoutustukeen/eläkkeeseen vuoden alusta lähtien. Haluaisinkin jonkun teistä kertovan, koska tämä päätös mahtaa minulle tulla ja kuinka minkä suuruinen se on. Olen…

Käyttäjä Mä vaan aloittanut aikaan 20.08.2010 klo 17:42 kohteessa Aikuisen elämää

Ajattelin vähän purkautua täällä kun kellään ystävällä ei samaa tilannetta..olen vajaa 30 vuotias ja… …avomiehellä lapsi ja välillä tuntuu etten vaan jaksa sitä..ihana tyttö mutta aina kun tulee meille tulee ärsyyntynyt olo. ei oikein tottele kun pyydän siivoomaan jälkensä..jättää astiat pöytään, vaatteet eteisen lattialle..tiedän on hänenkin koti niinkun poikakaverini sanoo…

Käyttäjä MK aloittanut aikaan 20.08.2010 klo 14:52 kohteessa Aikuisen elämää

Moi! Haluaisin vaan keskustella Punk rockista. Nimittäin monet isot punkin legendatkin on olleet ”syrjäytyneitä”, mielenterveysongelmaisia, ”tavallisten” ihmisten mielestä luusereita. Esim. Ramoneksen Joey ja Dee, Johnny Thunders, Sid Vicious… Silti nää tyypit sai aikaan vaikka mitä. Ei ne antaneet lannistaa tavallisten, pinnallisten koulu/työpaikka-kiusaaja-tyyppisten lannistaa… Jos ette oo kuulleet/lukeneet aiheesta, niin suosittelen.…

Käyttäjä Metakeskustelija aloittanut aikaan 21.08.2010 klo 21:37 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 30 vuotias mies ja elämässäni koen olevani hieman epäonnistunut. Olen oikeastaan jo aivan lapsesta asti ollut ainakin herkkä ja ainakin nyt uskon, että minulla on ollut mielenterveyden kanssa ongelmia jo lapsesta pitäen. Olen ollut koulukiusattu ja myös koulukiusaaja. Pienenä lapsena minulla on ollut erittäin vahva kuoleman pelko. Tämä teki…

Käyttäjä Puudutusaihe aloittanut aikaan 18.07.2010 klo 22:03 kohteessa Aikuisen elämää

Olen yksinäinen. Onhan mulla kavereita ja hyviä ystäviäkin, mutta olen ”poikkeava” siinä mielessä että en ole koko ikänäni ollut minkäänlaisessa seurustelusuhteessa tai muussakaan läheisemmässä kanssakäymisessä naisten kanssa. 30 vuotta on oltu täällä ihmettelemässä maailman menoa. Kun tätäkin ryhmää selailin niin huomasin kuinka erilaisista ongelmista kärsivät ihmiset on kuitenkin löytäneet elämänkumppanin.…

Käyttäjä Kahvipannuenkeli aloittanut aikaan 22.08.2010 klo 19:43 kohteessa Aikuisen elämää

Ajattelin kirjoittaa kun en tiedä enää mitä tekisin, mitä ajattelisin ja miten selviän. Elämäni kääntyi aivan päälaelleen. Tapasin unelmieni miehen ulkomailla työmatkalla, suuressa kaupungissa uudessa täysin erilaisessa kulttuurissa. Rakastuin tulisesti. Määräaikainen työsopimukseni oli juuri päättymässä ja päätin että lähden ko.maahan etsimään töitä jossa mahdollisuudet ja palkat ovat hyvät. Olen aina…

Käyttäjä DeadEndGirl aloittanut aikaan 26.07.2010 klo 10:58 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla on hoitosuhde psykiatrian poliklinikalle jossa minulla on lääkärinä ihan hirveä ihminen. Minulle on jostain syystä diagnosoitu alkoholiriippuvuus vaikka en edes juo joka päivä eikä juomiseni koskaan ole humalahakuista. Tämä lääkäri ei kirjoita minulle maksusitoumusta psykoterapiaan, vaikka TODELLA tarvitsisin sitä. Hän ei kirjoita sitä koska minulla on alkoholiriippuvuus ja psykoterapiasta…

Käyttäjä timuk aloittanut aikaan 25.02.2010 klo 08:17 kohteessa Aikuisen elämää

olen saanut paniikikohtauksia, voimakkaita ja lievempiä.. ne on pelottavia kokemuksia… kysynkin nyt miten te olette selvinneet niistä? mistä on ollut apua? lääkkeestä? vai mistä? miten saa parhaiten sen menemään ohi? sain eilen paniikkikohtauksen, ja olen edelleenkin vielä tänään sairas jotenkin levoton vapisen….

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: