Aikuisen elämää

10 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4569
Käyttäjä yönkyyhky aloittanut aikaan 02.07.2010 klo 15:50 kohteessa Aikuisen elämää

Moi!Mun motto on ollut, että hymyillen eteenpäin. Vastoinkäymisiäkin on ollut. Siskon kuolema on jättänyt ison surun. Siitä on kyllä vuosia. Olen jutellut siitä terveydenhoitajan kanssa. Hän sanoi, ettei aina tarvitse hymyillä.🙂Jotenkin en ole päässyt siitä vieläkään yli. En tiedä, mitä pitäisi tehdä. En jaksa enää hymyillä. En meinaa jaksaa nousta…

Käyttäjä jentskuli aloittanut aikaan 23.06.2010 klo 01:30 kohteessa Aikuisen elämää

Olen sellane aikuisuuden kynnyksellä oleva immeinen, siis parikymppinen. ja viina maistuuuu, apua!! työtä teen, mutta kun vähääkään vapaata on nii viina/kalja enemmän maistuu. itellä alko vanhemmat ja aina itse luvannut et en oo niinku ne omille lapsille(ei oo omia vielä) miten saan kierteen loppumaan, mihinkään en viitti mennä ettei kasvot…

Käyttäjä Miiuli123 aloittanut aikaan 20.03.2009 klo 13:38 kohteessa Aikuisen elämää

Olen hakeutumassa psykoterapiaan ja yksityinen terapeutti,joka kylläkin kuuluu kelakorvattavien piiriin alueellani ottaa käyntikerrasta 68eur. Tässä taloustilanteessa ku nyt oon ei ole itse mahdollista maksaa tuota kyllä. En tiedä vielä mikä on lähtötilanne,että onko tapaamisia 1 vai 2 krt/vko. Kela korvaa enimmillään jonku 45eur kerta eli itselle jäis maksettavaa 23 eur…

Käyttäjä rrr aloittanut aikaan 13.07.2010 klo 12:37 kohteessa Aikuisen elämää

hei, minulla pyörii aihe ´kostava isä´. Olin taas eilen puhelinyhteydessä isääni, ja koska emme pystyneet sopimaan kellonajasta, jolloin tapaamme tällä viikolla, niin isä sanoi, että parempi ettei tavata sitten ollenkaan. Sitä edelsi keskustelu siitä, kuinka minun pitää vastata heti puhelimeen kun HÄN soittaa ja hankkia puhelinvastaaja, kun ei tekstiviesti-yhteys käy.…

Käyttäjä Neferet aloittanut aikaan 02.05.2010 klo 16:22 kohteessa Aikuisen elämää

Olen aina ollut erilainen, porukkaan kuulumaton. Koulussa olin hiljainen ja syrjäänvetäytyvä, kiusattu, syytetty ja poissuljettu. En tuntenut kuuluvani minnekkään. Pelkäsi, että minut huomataan ja joudun taas syntipukiksi asioille joihin minulla ei ollut osaa eikä arpaa. Tein itselleni suojakuoren jonka sisällä kehitin itselleni uuden roolin. En näyttänyt mitään itsestäni, suojauduin kirjojen…

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 12.06.2010 klo 23:13 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikille!Mikä ihana olotila niin vapautunut ja rento. Työpaikan kesäjuhlat ovat takana ja syödä ja juoda sai niin paljon kuin halusi. Join juhlissa kuusi siideriä. Hyvin harvoin otan mitään, mutta pieni nollaus on välillä paikallaan. Oma jännityskin kaikkoaa. Kadutaan sitä sitten aamulla. :/

Käyttäjä heidi h aloittanut aikaan 12.04.2010 klo 00:00 kohteessa Aikuisen elämää

Olen aikuinen nainen jo 31v. Jolla on syvä masennus ollut vuodesta 2004 ja välillä on ollut hyviä päiviä mutta nyt on taas niitä huonoja päiviä jolloin myös unettomuus vaivaa jolloin myös joudun syömään lääkkeitä. En tiedä kyllä saako täällä mainita lääkkeiden nimiä joten jätän lääkkeen nimet mainitsematta suosiolla. Tällä Hetkellä…

Käyttäjä Adele aloittanut aikaan 05.02.2010 klo 12:36 kohteessa Aikuisen elämää

Haluaisin toimivan Jumala ja Jeesussuhteen, mutta he ovat hiljaa eivätkä sano minulle mitään. Kuuntelen hiljaisuutta, mutta en kuule mitään – ei mitään vastauksia hätähuutoihini. Haluaisin osata lukea ja ymmärtää Raamattua, mutta Raamattu ei tule minulle eläväksi kirjaksi vaikka niin haluaisin. Koska kohdallani on näin niin en ymmärrä uskovaisia. Mikä heissä…

Runo

1
Käyttäjä VimmaVamma aloittanut aikaan 07.07.2010 klo 20:51 kohteessa Aikuisen elämää

Kirjaani kirjoitan, Katkeria sanoja näytölle vuodatan Yhä itseäni etsien tässä samaa toistan vaan Olen löytänyt rakkauden ja sisälläni kasvaa uusi ihminen Vaan en kykene unohtamaan mennyttä Kaikkea julmaa ja pahaa Puran vihani lääkäreihin, kunnes yksi heistä ottaa minua hartiasta kiinni ja sanoo, kyllä sinuun saa koskea Ja niin saakin, Halatkaa…

MINÄ

5
Käyttäjä ZzZzZzZzZ.. aloittanut aikaan 07.07.2010 klo 11:40 kohteessa Aikuisen elämää

Moikka! Sairastuin 13-vuotiaana sosiaalistentilanteidenfobiaan,elämäni on aika rajottunutta ja kärsin tästä kun en uskalla tehdä oikein mitään mitä haluaisin tehdä.Olen yrittäny parantua tästä jo vuosia.Oloani ei helpota se että mieheni odottaa koko ajanparantumistani,hän sanoo että jonkin on muututtava ettei tämä toimi näin,hän kysy multa yksi päivä että ”onko tuo nyt hienoa…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: