Aikuisen elämää

12 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4569
Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 25.05.2010 klo 15:25 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Enpä tiedä, mitä tänne kirjoittaisin, kun en ole ennen täällä ollut. 😞 Olen sairastunut masennukseen äidin kuoleman jälkeen enkä pääse siitä eroon. Vuorotyö ei edes auta jaksamisessa. En jaksa tehdä mitään. Itken usein. Kuolemaakin ajattelen. Olen niin väsynyt.😭

Käyttäjä Koppelo  aloittanut aikaan 26.04.2010 klo 06:50 kohteessa Aikuisen elämää

Tiedättekö kun ei vaan jaksa enää! En halua surra, en ahdistua, en masentua, en vajota alas. Haluan luovuttaa kokonaan. Elämässäni ei ole mielekkyyttä eikä mitään tarkoitusta enää. Joku nyt tuttavani sanoisi että onhan sinulla lapset ja pohjalta ei ole kuin yksi suunta ylöspäin. Kyllähän minä sen tiedän mutta jos niistäkään…

Käyttäjä rrr aloittanut aikaan 13.06.2010 klo 22:00 kohteessa Aikuisen elämää

hei, en tiedä miten suhtautua yhteen läheiseen henkilöön. kyse on aika lähipiirin henkilöstä. eli sisarestani. minusta sillä ei ole ´kaikki ole ollu kotona´. Ja tietyt piirteet vaan kärjistyy iän myötä. Se on jotenkin surullista, että kun ite kasvaa ja oppii uusia asioita, niin huomaa toisessa, että se ei kasva, niin…

Käyttäjä aloittanut aikaan 07.06.2010 klo 13:57 kohteessa Aikuisen elämää

Minua vieläkin ahdistaa nettituttuni viime viikkoinen kuolema joa tuntuu niin turhalta. Miksi anorektikkoa ei pakkosyötetä, miksi ihmisen annetaan tappaa itsensä nälkään? Minä en ymmärrä tätä, voisiko joku selittää?

Käyttäjä metallia aloittanut aikaan 09.06.2010 klo 16:28 kohteessa Aikuisen elämää

Hei ! Ajattelin kirjoitella tänne jos täältä saisin vertaistukea? Mun tilanteeni on mahdoton. Kaikki mun ihmissuhteeni menevät pieleen enkä jaksa tätä enää. Tiedän kyllä miksi ne menevät pieleen ainakin osittain.. En viitis kirjoittaa tänne koko elämänkertaani, mutta jotku sanoo tietty, että kavereita tulee ja menee, mutta kun niitä on useita…

Käyttäjä Adrienne aloittanut aikaan 06.06.2010 klo 22:08 kohteessa Aikuisen elämää

Olen joskus aikaisemminkin kirjoitellut tänne, mutta siitä on aikaa. Mistähän aloittaisin. No, vaikka tästä: stressi on jatkuvaa. Repivä tunne siitä, ettei voi tehdä omalle elämälleen yhtään mitään, ajelehtii vain ympäriinsä yhteiskunnan rahojen armoilla. Valmistuin juuri, mutta väärään ammattiin: töitä ei ole. Minulla ei ole juuri työkokemusta, ja se tekee minusta…

Käyttäjä jossu86 aloittanut aikaan 12.12.2009 klo 00:12 kohteessa Aikuisen elämää

Olen tänne muutaman kerran kirjoitellut mutta en ”omaa tarinaani” saanut ikinä raapustettua. Ehkä nyt alkaisi olla sen aika pikkuhiljaa 🙂, kun jos tässä olen apua ongelmiini saamassa niin pitäisi ehkä alkaa opetella puhumaan asioista joista olen tottunut pysymään hiljaa, kirjoittaminen voisi olla se helpompi tapa alottaa. Masennukseni uusi tässä muutama…

Käyttäjä samppa123 aloittanut aikaan 19.05.2010 klo 13:47 kohteessa Aikuisen elämää

Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta. Itsellä tuo liittynee pahaan ahdistuneisuus häiriöön.. Ei saa tehtyä mitään, eikä aloitettua mitään. Jatkuva huoli jostain ja ajatukset eivät pysy kasassa sen vertaa, että saisi tehtyä edes itselle mieluisia asiota ja sitä kautta unohdettua ahdistuksen. Tuntuu, että pitäisi tehdä jotain hyödylllistä eikä vain olla, koska oleminenkin…

Käyttäjä mari4 aloittanut aikaan 08.06.2010 klo 10:43 kohteessa Aikuisen elämää

Millaisissa tilanteissa olette saaneet/ mikäli olette saaneet kuulla omasta tavastanne kommunikoida negatiivisia asioita?

Pelot

1
Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 14.05.2010 klo 13:06 kohteessa Aikuisen elämää

Tässä kk aikana olen huomannut pari pelkoa, jotka tuuppaavat nousemaan ja ahdistamaan todella. Ihan arki juttuja, mutta en tiedä miten niistä selviytyisin. Niitä en voi välttää. Onhan mulla muitakin pelkoja, mutta nämä ainakin on niin rajuja taas, että pelkkä ajatus saa ahdistamaan ja itkettämään. Pelkään ukkosta. EIlen näin tv:ssä ja…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: