Aikuisen elämää

3 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4567
Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 30.06.2010 klo 20:35 kohteessa Aikuisen elämää

Pelkään monasti nukkumaankäyntiä. Viime aikoina olen usein nähnyt painajaisia. Ne toistuvat usein eikä uskalla nukahtaa takaisin. 😟Äidistä näen usein unta, jossa hän on ensin hyvä ja sen jälkeen menee jotain pieleen ja suojelen itseäni hänen lyönniltä. Jos en itke jo unessa niin itken, kun herään. 😭Toinen painajaistyyppi on, että tuntematon…

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 02.07.2010 klo 01:20 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Lapsena ei kerennyt saamaan kavereita, kun muutettiin. Yläasteella tulin kiusatuksi. Nyt aikuisena olen kuitenkin sosiaalinen ja ulospäin hymyilevä. Pomokin pitää mua kameleonttina, että mut voi laittaa kenen kanssa vaan töihin. On mulla pääasiassa vakipari töissä. Enhän mä töissä pura huoliani.😞 Sitten, kun se ahdistus iskee ja on voimissaan, ei…

Käyttäjä heidie aloittanut aikaan 29.06.2010 klo 15:27 kohteessa Aikuisen elämää

En oikeastaan tiedä miksi edes kirjoitan tänne, koska tuskinpa tämäkään helpottaa oloani.. ☹️ Olen jo neljä vuotta pikku hiljaa sairastunut enemmän ja enemmän masennukseen. Ensin tuli anoreksia ja sitten bulimia, josta en vieläkään ole päässyt eroon. Elän on/off-jaksoissa – pari viikkoa aina ohjakset tiukalla, hirveä vauhti päällä ja kunnon kontrolli,…

Käyttäjä chiron aloittanut aikaan 28.05.2010 klo 19:34 kohteessa Aikuisen elämää

Diagnoosi vaikea toistuva masennus…. Miten teillä, joilla on esim. sama diagnoosi on ystävyys-suhteet kestäneet tätä sairautta? Itse ollut työelämästä poissa 4 vuotta ja nyt myönnetty eläke vuoden 2011 loppuun. Itsellä ei montaa ystävää ole, ja jotenkin hävettää tämä sairastaminen, kun ei jaksa ja osaa yhteyttä pitää, eikä ystävistäkään mitään kuulu…😭

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 31.05.2010 klo 19:50 kohteessa Aikuisen elämää

Siskoni kuoli joulukuussa 2002 ulkomaalaisen aviomiehen melkein sataan puukoniskuun. Siskoni eli vielä, kun kaulanjänteet olivat poikki. Kuolettava isku läpäisi keuhkot. Raaka murha. Syyllinen vankimielisairaalaan. Suru ja tuska ei lopu koskaan. Miten tosta voi koskaan selvitä? Äitikin kuoli viime kesänä. Nyt on sisko ja äiti samassa haudassa. Välillä pystyn objektiivisestikin puhumaan…

Käyttäjä Human aloittanut aikaan 05.06.2010 klo 13:48 kohteessa Aikuisen elämää

Miksi helvetissä sitä on pakko olla olemassa tässä paskassa elämässä?? Mulla on aina paha olo eikä sille kukaan voi yhtään mitään. Ihan naurettava koko ajatus, että kukaan ulkopuolinen voisi mitään sille, että joku on aina yksin joka ikisen asian kanssa. Olen yrittänyt muuttaa elämääni niin paljon, käynyt terapioissa, syönyt masennuslääkkeitä,…

Käyttäjä Adele aloittanut aikaan 09.04.2010 klo 12:08 kohteessa Aikuisen elämää

Olenko sairastunut? Kotonani oleva tavara aiheuttaa minulle paniikkihäiriön. Herään paniikissa joka aamu kun avaan silmäni ja näen kotini tavarat. Kuitenkaan minulla ei ole kamalan paljon tavaraa enkä osta enää mitään uutta. Pitäisikö minun pyytää joku ostava taho kotiini ja antaa heidän viedä kaikki mikä kelpaa ja sitten heittää pois kaikki…

Käyttäjä sonic aloittanut aikaan 20.06.2010 klo 11:28 kohteessa Aikuisen elämää

Olen nyt kevään aikana enimmäisen kerran hyväksynyt tosiasian sairastan masennusta. Nyt olen hakeutumassa hoitoon masennuksen vuoksi, mutta se tuntuu olevan hyvin vaikeaa. Tällä hetkelllä tilani on vaikea masennus ja sen vuoksi hoidon saanti takkuaa. Terveyskeskuksessa lääkärit ei halua ottaa vastaan, koska eivät tiedä mitä pitäisi tehdä. Läääkärin suosituksena on hakeutua…

Käyttäjä Pompula aloittanut aikaan 13.06.2010 klo 22:38 kohteessa Aikuisen elämää

Vaikea edes kirjoittaa. Olen mustassa kuilussa. Tuntuu pahalta. Tuntuu pahalta, että pelkään esittäväni voivani paremmin, kuin oikeasti voin. Välillä kaipaan seuraa ja välillä tuntuu siltä, että voi kun kaikki jättäisivät minut rauhaan. Voi kun ei olisi jotain, josta tarvitsee suoriutua. Väsyttää, enkä osaa kuvata miltä minusta tuntuu. Muutoin kuin, että…

Käyttäjä samppa123 aloittanut aikaan 24.06.2010 klo 15:54 kohteessa Aikuisen elämää

Helppoa ei ole meistä kenelläkään, mutta toivotan mielen rauhaa ja jaksamista kaikille sekä mukavaa jussia! S🙂

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: