Aikuisen elämää

39 minuuttia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4570
Käyttäjä sonic aloittanut aikaan 20.06.2010 klo 11:28 kohteessa Aikuisen elämää

Olen nyt kevään aikana enimmäisen kerran hyväksynyt tosiasian sairastan masennusta. Nyt olen hakeutumassa hoitoon masennuksen vuoksi, mutta se tuntuu olevan hyvin vaikeaa. Tällä hetkelllä tilani on vaikea masennus ja sen vuoksi hoidon saanti takkuaa. Terveyskeskuksessa lääkärit ei halua ottaa vastaan, koska eivät tiedä mitä pitäisi tehdä. Läääkärin suosituksena on hakeutua…

Käyttäjä Pompula aloittanut aikaan 13.06.2010 klo 22:38 kohteessa Aikuisen elämää

Vaikea edes kirjoittaa. Olen mustassa kuilussa. Tuntuu pahalta. Tuntuu pahalta, että pelkään esittäväni voivani paremmin, kuin oikeasti voin. Välillä kaipaan seuraa ja välillä tuntuu siltä, että voi kun kaikki jättäisivät minut rauhaan. Voi kun ei olisi jotain, josta tarvitsee suoriutua. Väsyttää, enkä osaa kuvata miltä minusta tuntuu. Muutoin kuin, että…

Käyttäjä samppa123 aloittanut aikaan 24.06.2010 klo 15:54 kohteessa Aikuisen elämää

Helppoa ei ole meistä kenelläkään, mutta toivotan mielen rauhaa ja jaksamista kaikille sekä mukavaa jussia! S🙂

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 23.06.2010 klo 00:11 kohteessa Aikuisen elämää

Mä olen itkenyt ja itkenyt. Mistä niitä kyyneleitä riittää. Parhaillaan mulla on ahdistuskohtaus päällä. Hengityskin on kuin kalalla kuivalla maalla.😞On niin vaikea hetki. Nukkua tahtoisin, mutta uni ei tule. Otin lääkkeen ahdistukseen. Toivon, että se auttaisi pian. Minä, joka yleensä olen, mitä positiivisin henkilö, olen ihan kipsissä. Mä en kestä.…

Käyttäjä chi-chi aloittanut aikaan 18.06.2010 klo 17:11 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 1978 syntynyt nainen, jolla pitäisi olla kaikki hyvin. Monen mielestä onkin, onhan minulla hyvä avomies, kaksi ihanaa lasta (4 ja 2 v), uusi, iso talo, kaksi hienoa autoa. Mutta mieleni on musta. Ensimmäisen lievän masennuksen sain v 2000. Sen jälkeen elämä on vain kulkenut eteenpäin, en ole ollut kunnossa…

Käyttäjä _hirmu_ aloittanut aikaan 25.05.2010 klo 12:22 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä enää mitä tehdä.. Elämäni helvetti alkoi reilu kaksi vuotta sitten Olin onnellisesti naimisissa ja pienen tytön onnellinen äiti, juuri ostettu ”uusi isompi” talo, taloudellinen tilanne hyvä. Elämä hymyili meille. Mutta koko elämämme muuttui yhdessä vuorokaudessa, mieheni siirsi muuuttolaatikkoa (pieni ja kevyt) varastossa, selkä rusahti kipeästi ja luultii et…

Käyttäjä rantakaisla aloittanut aikaan 17.06.2010 klo 15:47 kohteessa Aikuisen elämää

Minulle suositeltiin psykoterapiaa,hain sitä kelalta ja sain hylkäävän vastauksen kun en tiennyt laittaa hakemukseen terapeutin nimeä…no kun en sitä tiennyt ja nyt sitten kun aloin sitä etsiä…miten ihmisillä on varaa mennä terapiaan???Ei minun tulot riitä 40 euron omavastuisiin joka 45 minuutilta.Paha olo ja toivottomuus vain kasvoi kun tajusin ettei ole…

Käyttäjä Reptilianbrain aloittanut aikaan 11.06.2010 klo 20:30 kohteessa Aikuisen elämää

Loppui koulu ja kiusaaminen. Mikään ei ole ohi siltikään, ikinä. Joka päivä muistot vainoavat ja en muista edes päivää jolloinka en olisi mielessäni taas välitunnilla tai kotsanluokassa piinattavana. Nykyään kaiken pitäisi olla kunnossa ainakin ulkopuolisen silmin. Silti vihaan ihmisiä, varsinkin tietyn ikäisiä miehiä, vihaan suomalaisuutta. Kavereita on, luottamusta ei, vuosien…

Käyttäjä Johanna3 aloittanut aikaan 28.05.2010 klo 12:08 kohteessa Aikuisen elämää

Olen keski-ikäinen kriisiytynyt ja tarttunut pulloon, perheellinen ja kun luin tekstejä, itkin lukiessani alkoholivanhempien lasten kirjoituksia. Olen sellainen vanhempi. Mikä ajaa tähän tilanteseen ? Onko täällä ketään jolla itsellä on alkoholiongelma, päivittäinen, vaikka on töissä, elämä vakaata, ainakin pitäisi olla ja silti hölmöilee eikä itsekuri toimi. Saa haukkua, olen sen…

Käyttäjä Violila aloittanut aikaan 15.06.2010 klo 11:24 kohteessa Aikuisen elämää

Ajattelin, että minulle voisi sopia (ainakin kokeilun kannalta) jokin sellainen työ, missä voisin olla esim. 3 päivää viikossa esim. 4h/päivä. Onkohan tällainen yleensäkin mahdollista? Toimia siis vointinsa mukaan, vaikka eläkkeellä onkin. Onko muilla kokemusta?

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: