Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä typerys2 aloittanut aikaan 28.08.2012 klo 13:37 kohteessa Aikuisen elämää

Olen aivan loppu tässä taistelussani. Olen tehnyt semmoisen typeryyden et en tiedä selviänkö siitä enää ikinä. Minulla on talo myynnissä ollut vuoden verran eikä millään löydy ostajaa vaikkakin hinta on edullinen, talo hyvällä paikalla, tontti iso nyky tontteihin verratuna. Remonttikohdehan tämä on mut kumminkin asumis kelpoinen suurin satsaus kaiketi on…

Käyttäjä matias aloittanut aikaan 27.08.2012 klo 23:58 kohteessa Aikuisen elämää

Mistä ystäviä joille puhua ja saada muuta ajateltavaa kun olla yksin. Olen psykologini kanssa pohtinut asiaa ja nyt kun kesä ohi ja muutenkin pimeys alkaa laskea niin olo on tuskaisa. Tulee vaan valitettua että kun ei seuraa ja se ei näköjään seuraa lisää ollenkaan. tarviin ongelmaan apua ja pian tai…

Käyttäjä ssl aloittanut aikaan 25.08.2012 klo 22:42 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä mistä aloittaa. Olen täällä ensimmäistä kertaa. En tiedä mistä saisin apua, mutta jotain on pakko yrittää. Luulen, että olen uudelleen masentunut/masentumassa yli kymmenen vuoden jälkeen, mutten enää tiedä mikä johtuu mistäkin. Haluaisin kertoa jollekulle kaiken, mutten voi. Yritän kirjoittaa asiat edes tähän: Erosin vähän yli vuosi sitten pitkästä,…

Käyttäjä lunaenkeli22 aloittanut aikaan 23.08.2012 klo 18:13 kohteessa Aikuisen elämää

APUA Hei, ja kiitos siitä että olet siellä. Olen nuori nainen pahoissa talousvaikeuksissa. Sairastin masennuksen toista kertaa syksyllä 2011 ja alkutalvella 2012, silloin sorruin pitämään talouttamme pikavipein ja lainoin yllä. Jouduin maksuvaikeuksiin, ja en ole uskaltanut puhua asiasta avomiehelleni, vaan olen kantanut asiaa yksin. Olen ollut niin alhaalla, lähellä kuolemaa,…

Käyttäjä Villasukka aloittanut aikaan 02.08.2012 klo 22:32 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Minulla olisi kysymys teille. Kerron ensin vähän taustaa. Olen jo teinistä asti kärsinyt masennuksesta ja itsemurha-ajatuksista. Virallisen diagnoosin sain vasta 26v eli 1,5v sitten hyvin vakavan itsemurha yrityksen jälkeisessä hoidossa. Sitä ennen olen ollut hoidossa vaihtelevasti, koska en ole kenenkään mielestä ollut liian sairas. Eli minun piti tipahtaa pohjalle…

Käyttäjä Dolorous aloittanut aikaan 04.06.2012 klo 00:00 kohteessa Aikuisen elämää

Olen kamppaillut (vähintäänkin) muutaman vuoden masennuksen ja yleisen ahdistunesuushäiriön kanssa ja päivä päivältä tulen epätoivoisemmaksi sen suhteen, voinko enää koskaan parantua tästä sairaudesta niin, että voisin elää elämääni ollen siihen tyytyväinen. Onko toivoa elämästä nauttimiseen? Ajatuskin siitä, että voisin joskus elää ”normaalia” elämää, josta voisin ajatella, että on upeaa olla…

Käyttäjä brix aloittanut aikaan 20.08.2012 klo 12:58 kohteessa Aikuisen elämää

Synnytin 3 vuotta sitten ja menetin nukkumakyvyn kokonaan. Nyt 3-vuoden jälkeen on keksitty 7 eri lääkkeen coctail millä saan nukuttua jotenkuten.. Syy miksi kirjoitan tänne on se, etten enää jaksa ja keksi ketä rasittaisin ongelmillani. Toisaalta myös olen angsti vaiheessa että karkoitan kaikki läheltäni, eritoten läheisiä. Olen tooosi herkässä tilassa…

Käyttäjä Mantelinen aloittanut aikaan 22.08.2012 klo 20:34 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Kaipaan kipeästi kokemuksia ja vinkkejä, jos kenelläkään on vastaavasta kokemusta. Ongelmanani on (ilmeisesti) sosiaalinen jännittäminen, jota en ymmärrä. En ole ujo, tykkään esiintyä, ja minulla on hyvä itsetunto. Yksin ja tiimin kanssa puurtaminen sujuu ongelmitta, mutta kokoukset ovat kauheita. Pelkään tekeväni jotain kauheaa, alkavani kirkua, lyöväni jotain tmv. Kun…

Käyttäjä ElämänValo aloittanut aikaan 30.09.2011 klo 18:25 kohteessa Aikuisen elämää

Samaan tapaan kuin musiikki ketju, niin voisi tehdä videoista oman ketjun. Vinkkaa linkki tai ainakin videon tiedot, jotta video löytyy youtubesta tai vastaavasta palvelusta. Painoarvo tässä ketjussa on enemmän visuallisella (kertomus) puolella kuin äänellisellä. Millaisia videoita huomaat katsovasi silloin tällöin uudestaan? Mitkä koukuttaa haaveilemaan? Mikä koskettaa sydäntä? Missä on hyvä…

Käyttäjä salainen55 aloittanut aikaan 23.08.2012 klo 18:45 kohteessa Aikuisen elämää

Kyselisin onko kenelläkään tietoa mikä olisi sellainen foorumi, jossa aikuiset ihmiset keskustelee kaikenlaisista asioistaan, asialliseen sävyyn ja jossa ei olisi näitä häiriköitä jotka kirjoittelee kaikenlaista niin ettei sellaista jaksa lukea, eikä halua sellaiseen osallistua. olen yrittänyt hakea sellaista mutten löydä. Täällähän on turvallista kirjoittaa, mutta haluaisin jo muutakin kirjoittaa kuin…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: