Talous sairaana

Talous sairaana

Käyttäjä Pieniminä aloittanut aikaan 24.07.2012 klo 22:35 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Pieniminä kirjoittanut 24.07.2012 klo 22:35

Onko kellään muulla suuria vaikeuksia jaksaa sairaana hoitaa kaikkia talouden asioita?
Itse olen sairastanut niin pitkään, että talousasiat ovat menneet metsään ja niiden kanssa saa taistella joka kuukausi pysyäkseen jotenkin hyvin kiikkerästi pinnalla.
Kysymys kuuluukin, että mistä ihmeestä taas voimia taistella tämän kuun taistelu perintäfirmojen kanssa??
Joku päivä voimat vielä loppuu aivan totaalisesti ☹️

Käyttäjä Pieniminä kirjoittanut 23.09.2012 klo 09:24

Minä pääsin velkaneuvojalle ja se oli tosi hyvä juttu.
En vaan tajunnut sitä, että miten rankkaa sekin prosessi on. Velkaneuvoja sanoi heti, että oletko tarpeeksi kunnossa tähän prosessiin?
Sanoi, että kun hän alkaa soittelemaan perintäfirmoille veloista, tapana on että ne alkaa lähettelemään tosi törkeitäkin ukaaseja ja uhkailukirjeitä veloista.
Kehoitti varautumaan siihen..
Ja nyt tuntuu suoraan sanottuna siltä, että kunto ei riitä.
Olen näiden firmojen kanssa taistellut nyt vuosia ja tämä on se nimenomainen syy, miksi sairauteni jatkuu pahana, enkä pääse mustasta aukosta pois.
Voi vitsi näitä juttuja.
Välillä tulee sellainen "marttyyri"- olo, että jos mun elämä oli alusta asti ihan hemmetin vaikeeta, mikä tarkoitus tällä on että se on sitä aina vaan?!
Miksei koskaan voi mennä hyvin kauempaa kuin muutama hetki?
Miksei onni voi jo kääntyä?
Vai olenko vaan itse tehnyt/ ansainnut kaiken?