Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä aloittanut aikaan 02.09.2012 klo 07:14 kohteessa Aikuisen elämää

Syksyllä aloitetaan yleensä kaikkee kivaa ja uutta, siksi aattelin haastaa teitä liikkumaan. Tähän voisi merkitä ihan pienetkin liikkumiset, myös hyötyliikunnan kuten lehtien haravoinnin. Itse olen lähösä kattomaan onko puolukat kypsiä. Kävelen n neljä tuntia mutta sinä aikana lepäilen laavulla ja syön eväitä.

Käyttäjä IisaMari aloittanut aikaan 27.08.2012 klo 08:12 kohteessa Aikuisen elämää

En enää jaksa tätä itsesyyttelyä. Varmaan kaksi kuukautta olen kohta joka päivä miettinyt tekemääni mokaa. Toisaalta hirveä syyllisyys, toisaalta häpeä. Nämä tunteet vievät hirveästi energiaa. En osaa sanoa, pitäisikö moittia itseään näin hirveästi – enhän kuitenkaan ole fyysisesti ketään satuttanut, enkä oikeastaan henkisestikään niin pahasti, että sille toiselle olisi varmaan…

Käyttäjä annoyed_angel aloittanut aikaan 03.09.2012 klo 11:50 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikille! Löysin tän sivuston juuri, ja mulla on suuri tarve päästä purkamaan omia tuntojani tänne. Olen ollut kohta vuoden päivät ilman ciproja. Olen ollut niin tyytyväinen itseeni, ja ajatellut, että nyt mun elämä taisi vihdoin oikeasti alkaa. Olen parantunut, ja kaikki on mainiosti. Mutta kyllähän se on nyt itselleen…

Käyttäjä Unhappy2 aloittanut aikaan 05.09.2012 klo 18:43 kohteessa Aikuisen elämää

Työssäni ei anneta mitään mahdollisuutta saada vapaaksi tärkeitä päiviä. Minulla oli viime maanantaina muutto ja olin jo ennen työvuorolistojen tekoa sanonut pomolle, että tarvitsen päivän vapaaksi, sillä minulla on silloin muuttopäivä. Maanantaiksi oli sitten kuitenkin pantu töitä viime torstaina, kun työvuorolistat oli jo aikoja sitten tehty. Pomo muuttelee listoja jatkuvasti…

Käyttäjä Jojo2012 aloittanut aikaan 08.08.2012 klo 13:40 kohteessa Aikuisen elämää

Olen alkanut vasta ihan viime aikoina ymmärtää, että minussa täytyy olla jotain perusteellisesti vialla. Olen nyt ollut lähes 16 vuotta yhdessä saman miehen kanssa, jota rakastan. Olen kuitenkin pettänyt häntä varmaankin 30 eri miehen kanssa, aina muka hyvästä syystä. Osa suhteista on ollut pitkiä. Olen myös pettänyt vakituisia rakastajianikin. Mnulla…

Käyttäjä juka aloittanut aikaan 29.07.2012 klo 20:17 kohteessa Aikuisen elämää

Haluaisin kommetteja ja kokemuksia Henkilöiltä/Perheiltä jokta ovat tehneet tai suunnittelemassa elämänmutosta (Työ, Koti jne..) siirtymistä uudelle alalle tai muuttoa täysin uuteen ympäristöön. Miten olette suunnitelmissanne onnistuneet, mikä oli vaikeinta, perheen suhtautuminen, talous jne.. Oma motiivini muutokseen on tyytymättömyys nykyseen elämääni. Minulla on hieno perhe, talo ja autot, ura nousussa ja…

Käyttäjä Alundra aloittanut aikaan 01.09.2012 klo 21:46 kohteessa Aikuisen elämää

En tajua milloin minusta tuli tällainen. Elämäni on aivan sekaisin. Koitan pitää kulisseja yllä, mutta sisältä olen aivan rikki. Olen tehnyt aivan kamalia tekoja ja loukannut useita ihmisiä. Olen ollut huono äiti. Viime aikoina kuolema on alkanut tuntua ihanalta ajatukselta. Lapseni takia en voi kuitenkaan itseltäni elämää riistää. Hänellä ei…

Käyttäjä Oryx aloittanut aikaan 30.08.2012 klo 15:34 kohteessa Aikuisen elämää

Minä olen puhunut tästä monesti ennenkin, mutta nyt tilanne on saavuttanut jonkinlaisen kriittisen massan, jossa kaikki vain eskaloituu loputtomiin. Olen yrittänyt puhua tästä mieheni kanssa, mutta hän ei pysty käsittämään ajatuskulkujani. Otetaanpa esimerkki. Painovoima on olemassa, ja sen pysyvyyteen uskotaan sillä perusteella, että se on ollut aina. Mutta se ei…

Käyttäjä aloittanut aikaan 31.08.2012 klo 12:30 kohteessa Aikuisen elämää

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288495860885.html Miksi tämän annettiin tapahtua ja miksi biol. vanhemmlille on oikeus lapseen vaikka ovat täysin paskoja? Eikö jo viimein aleta ymmärtää ettei lapset ole joku leikkikalu joita sijoitetaan, palautetaan ja taas sijoitetaan ja lopulta vaikka sitten tapetaan. Jos siltä tuntuu.

Käyttäjä Fugace aloittanut aikaan 31.08.2012 klo 18:16 kohteessa Aikuisen elämää

Katselin tässä muita aloitettuja ketjuja ystävistä ja kavereista, mutta päätin sitten aloittaa ihan erillisen ketjun tälle aiheelle. Käyn koulua, jossa on mukavia ihmisiä. Muutaman kanssa oleilen koko ajan niin koulussa kuin vapaa-ajallakin. Ongelmana on kuitenkin se, että en uskalla avautua kunnolla kavereilleni, haluaisin heistä ystäviäni jotka tietävät minusta paljon, jotka…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: