Aikuisen elämää

23 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 22.09.2012 klo 11:44 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Olen tässä vähän aikaa jo miettinyt, että onpa ollut hyvä olo. Ei ole pahemmin ahdistanut eikä masentanut… Nyt tuo masennus sitten tuli. Ei tämä vielä kovin paha ole. En juurikaan ajattele kuolemaa. Mutta huomaan heti, että joko oloani helpottaakseni tai sen näkyväksi tekemiseksi haluaisin alkaa naarmuttaa käsiäni. Alkaa itkettääkin.…

Käyttäjä alone2 aloittanut aikaan 25.09.2012 klo 21:51 kohteessa Aikuisen elämää

Hieman yli kaksi vuotta sitten minulla oli kaikki ja tällä tarkoitan hyvä työpaikka, avoliitto ja ystäviä. Lapsuuden takaisista traumoista kuitenkin sairastuin pahasti ja minulta loppui elämänhalu. Luovutin, mutta sain toisen mahdollisuuden. Menetin kuitenkin kaiken, läheiseni eivät kyenneet sivusta katsomaan ja tukemaan minua ☹️ Oli pitkiä sairaalajaksoja ja hoitoja mitä myöden…

Käyttäjä mari4 aloittanut aikaan 25.09.2012 klo 22:06 kohteessa Aikuisen elämää

Itse olen ainakin tällä tietoa sairauden vuoksi lapseton. Olisi mielenkiintoista kuulla, kuinka muut ovat asian kokeneet.

Käyttäjä White princess2 aloittanut aikaan 25.09.2012 klo 18:52 kohteessa Aikuisen elämää

Olen mennyt itse todellakin paljon eteenpäin tietyistä tapahtumista, joita en vieläkään hyväksy. Tässä yhteiskunnassa on nykyään paljon sellaisia ihmisiä, jotka eivät ns. koskaan jää kiinni teoistaan. Tänään tulin kotiin, ja oli taas tunne, että voin luottaa 100%:sti vain äitiini. Hän on elänyt elämääni, ja opettanut mitä luottamus tarkoittaa. HÄn tuntee…

Käyttäjä turhautunut turha aloittanut aikaan 07.09.2012 klo 16:15 kohteessa Aikuisen elämää

Niin… Kohta on tämä korkeakoulu päätöksessään. Kaikki tehty ja kirjettä, joka sisältää todistuksen odotellaan parhaillaan. Jotenkin hävettää. Hyvät arvosanat, mutta ei hajuakaan töistä. Tunsin itseni melkoiseksi aasiksi, kun täytin tutkintohakulomakkeen. Työttömäksi vuosien opiskelujen jälkeen. Pelkään pahoin ikityöttömyyttä, joka on varsin mahdollista. Ei ollut viisas ratkaisu mennä opiskelemaan luonnontieteitä, kun varma…

Käyttäjä black_swan2 aloittanut aikaan 24.09.2012 klo 17:37 kohteessa Aikuisen elämää

Taas näitä aikoja. Tuntuu siltä, että helpointa olisi luovuttaa, kääntää selkänsä koko maailmalle ja nukkua kuolemaansa asti. Aina välillä, jos heräisi, ottaisi lisää bentsoa ja kömpisi takaisin peiton alle odottamaan, että ”taju lähtee kankaalle”. Olen elänyt vasta lähemmäs ensimmäisen neljänneksen vuosisadasta. Silti tunnen olevani vanha, raihnainen, kärttyisä ja katkera, täysin…

Käyttäjä Riippumatto aloittanut aikaan 24.09.2012 klo 17:49 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Minulla on ongelma, kun en pääse alkuun joidenkin asioiden tekemisessä. Ei minulla tätä vaivaa ole tosiaan kaikkien hommien kanssa vaan ihan tiettyjen juttujen. Sellaisia ovat esimerkiksi kaikkien koulutyöt, kun esim. pitäisi tehdä joku essee, koe tai raportti. Pelottaa oikein mennä koneelle. Sitten kun vihdoin viimein vimetipassa on saanut tekstin…

Käyttäjä tuulia3 aloittanut aikaan 23.09.2012 klo 21:43 kohteessa Aikuisen elämää

Kaksi viikkoa sitten mieheni ilmoitti minulle, että haluaa erota ja, että hänellä on toinen nainen. Kaikki tieto tuli minulle täysin yllätyksenä. Olin kyllä huomannut mieheni etääntymisen, mutta luulin ja minun annettiin ymmärtää, että häntä vaivasi työasiat, koska nekin ovat olleet tapetilla. Meillä on kolme lasta joista nuorin vasta 4v. Olemme…

Käyttäjä Pieniminä aloittanut aikaan 24.07.2012 klo 22:35 kohteessa Aikuisen elämää

Onko kellään muulla suuria vaikeuksia jaksaa sairaana hoitaa kaikkia talouden asioita? Itse olen sairastanut niin pitkään, että talousasiat ovat menneet metsään ja niiden kanssa saa taistella joka kuukausi pysyäkseen jotenkin hyvin kiikkerästi pinnalla. Kysymys kuuluukin, että mistä ihmeestä taas voimia taistella tämän kuun taistelu perintäfirmojen kanssa?? Joku päivä voimat vielä…

Käyttäjä Dolorous aloittanut aikaan 18.09.2012 klo 23:32 kohteessa Aikuisen elämää

Katsoin tänään elokuvan The New World ja sain itseni kiinni useamman kerran leffan aikana ajattelemasta, että toisen ihmisen syvästi rakastaminen on jotenkin epäuskottavaa. Ensin ajattelin, että en oikeastaan sydämmessäni usko, että mies voisi syvästi rakastaa naista (heh, ja nyt en tarkoita siksi, että naisissa olisi jotain vikaa, vaan että ylipäätään…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: