Vihaan Seksiä

Vihaan Seksiä

Käyttäjä särkynytN aloittanut aikaan 20.03.2011 klo 19:03 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä särkynytN kirjoittanut 20.03.2011 klo 19:03

vuosia olen ollut miesten objekti hyväksikäytetty…kaikki haluaa vain seksiä.
Nyt kun olen jo keski-ikäinen sama jatkuu.
Minulla on lyhyessä ajassa kuollut monta läheistä.
Viimeksi äiti ja olen surun murtamana. Hän kuoli 8kk sitten.
Olen ollut seurustelusuhteessa erään miehen kanssa n. 5v ja sinä aikana olen muuttunut kuin yö ja päivä.
Alussa olin aika villi ja juotiin joka toinen viikonloppu. Oli kai hauskaa, mies petti sitten ja kertoi sen iloiten että on rehellinen ja oli ällö muija jonka kaa petti.
hakkas mut espanjassa kun ostin tyttären miehelle lahjan. no siitä on aikaa sit mä aloin muuttua n. 2 v sitten tuli seksi inho ja vaihdevuodet jonka yhteydessä tuli totaalinen seksikammo.Johtuu siitäkin että mies aina mun kimpussa ja jos en anna niin saa raivarin ja lennän pihalle. en koskaan voi edes mennä miehen ohi ns. vähemmissä vaatteissa että ei halua…
olen totaalisen kyllästynyt pakko seksiin.
mulla on kaikki ystävät kuolleet, paras likkakamu 3 v sitten.siksi olen tästä miehestä riippuvainen koska olen muuten niin yksin. Olemme välillä erossa 3vko ja sitten hän alkaa kinua mua takas.mulla ei ole tunteita mutta haluan olla ystävä.
En enää juo en käy kapakoissa enkä halua seksiä.
Äsken mieskamu oli kylässä ja laitto rasvaa mun selkään kun oli palanut solariumissa no eipä muuta tarvinnut kun kävi kiinni taas ja sain hirveen raivarin ja hän lähti ovet paukkuen…olen niin totaalisen loppu. Itken vain äidin kuolemaa ja suuri tyhjyys on sisällä tuntuu että mikään ei kiinnosta enää maailmassa. Olen kuin tyhjä kuori olen vain ollut aina objekti ilman oikeaa rakkautta.

😭

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 21.03.2011 klo 11:56

Hei särkynyt.

Kosketti tuo sinun tarinasi koska itseäni myös ällöttää seksi ja olen ollut liitossa seksiaddiktoituneen miehen kanssa. Kaikkeen liittyi seksi eikä muuta hellyyttä ollut tarjota. Se viimeistään sai minut vihaamaan sitä.
Sinun kannattaa ihan rauhassa surra koska jos niin ei tee, suru seuraa mukana.
En ole hyvä neuvomaan toisia kun en osaa itsekään elää kuin yksin enää. Olen niin pettynyt muihin ihmissuhteisiin. En löydä oikeita sanoja.
Toivon vaan sinulle jaksamista 🙂🌻

Käyttäjä dinah52 kirjoittanut 21.03.2011 klo 16:40

Hei!

Tulee mieleen, oletkohan toistuvasti ajautunut suhteeseen
juuri sellaisten miesten kanssa, kuten kuvailit...

On olemassa myös miehiä, joille seksi ei ole pakkomielle,
eikä nainen objekti.

Mutta vaihtoehtona yksin oleminen usein pelottaa,
ja siksi pysytään huonossakin suhteessa.
Myös vaihdevuosi-oireet vievät monelta seksihalut ihan tyystin.

Sinulla on oikeus surra läheisen menetystä!
Ja toisen ihmisen pitää tämä asia ymmärtää.

Jospa kävisit jonkun ammattiauttajan luona. Voimia! 🙂

Käyttäjä Mara70 kirjoittanut 21.03.2011 klo 19:42

Näin on sure surusi ensin, sitten mietit muita asioita.
Miehesi käytös on todella väärin, en hyväksy tuollaista kimppuun käymistä ollenkaan.
Ja luulen että saat takaisin seksin ilon vain siten että tulet ensin rakastetuksi, hellityksi sinun omilla ehdoillasi ja vasta sitten kun sinusta tuntuu, että voisit nauttia seksistä kerrot sen miehellesi ja kokeilette miten käy.
Mutta joka tapauksessa onnea eheytymisen tielle.

Käyttäjä särkynytN kirjoittanut 22.03.2011 klo 10:21

kiitos kaikille vastanneille..mua itketti kun sain ymmärrystä teiltä enkä haukkuja kuten yleensä saan että olen tiukkapipo ym...ois kiva kirjoittaa jonkun kanssa jolla samanlaisia ongelmia elämässä...

liikuttaa tää että joku välittää kiitos 🌻🙂🌻

Käyttäjä särkynytN kirjoittanut 22.03.2011 klo 19:38

olen tilannut ulkomaanmatkan ja mulla ei ketään muuta kuin tää Ex olen jo maksanut oman osuuden ja nyt sitten alkoi pommitus puhelimeen hän kotona kännissä ja huutaa kun en anna ja aina sanon että mulla on vaihdevuodet ym ja kuka häntä sit tyydyttäää ja että mun pitää tyydyttää hänet koska se mun velvollisuus.Se uhkas nyt perua matkansa (olisinkin siitä tietty onnellinen mutta en tiedä enää käykö se kun markaan enää vajaa 3vko)
tulee alapää viestejä ja haukkuu mua miten en anna ja olen niin kova ja julma akka
mun sydän hajoaa tässä en jaksa kohta elää ...
miksi mulla ei ole yhtään ystävää??? miksi kaikki on kuolleet????
😭

Käyttäjä dinah52 kirjoittanut 23.03.2011 klo 10:33

Hei!

Hyvä ihminen, ei se ole sun velvollisuus tyydyttää häntä!
Eihän hänkään pysty/halua tyydyttää sun tarpeita mitenkään.
Näin ymmärsin.

Kaikenlainen toisen kiristäminen on henkistä väkivaltaa.

Tyydyttävää suhdetta sinulle tuskin nyt löytyy,
kun olet edelleen tämän miehen "armoilla"
ja se kuulostaa pahalta.

Avaapa silmäsi, elämä jatkuu...
Välttämättä ei nykyinen suhteesi,
koska yhteisymmärrystä ja halua ymmärtää
ei hänen puoleltaan tule.

Kevät tulee, valon määrä lisääntyy! Löydät uuden kumppanin matkallesi. Voimia! 🙂

Käyttäjä doomchild kirjoittanut 23.03.2011 klo 15:25

Mara70 kirjoitti 21.3.2011 19:42

Ja luulen että saat takaisin seksin ilon vain siten että tulet ensin rakastetuksi, hellityksi sinun omilla ehdoillasi ja vasta sitten kun sinusta tuntuu, että voisit nauttia seksistä kerrot sen miehellesi ja kokeilette miten käy.

Paremmin tätä ei voisi sanoakaan! Ei seksi ole kuitenkaan elämän tarkoitus, vaikka siitä sellainen joillekin tuleekin. Seksi on parhaillaan hyvä tapa rentoutua, olla lähellä ja saada ja antaa energiaa. Toivottavasti myös sinä löydät siitä ne hyvät puolet, ajan kanssa kun saat ensin itsesi kokoon ja rinnallesi Miehen (iso alkukirjain tarkoituksella).

Käyttäjä särkynytN kirjoittanut 23.03.2011 klo 18:39

paha juttu vaan että vihaan seksiä tän miehen kanssa olen aina inhonnut.Olen vään jäänyt ns. riippuvuuteen hänessä.Kivaa on kun reissataan ym mutta seksi yök ...En ole koskaan jaksanut miesten kanssa yli 4v suhteita kun alkaa tympiä ja kaikki on vain suoritusta ilman tunteita.
Asuin lapsuuden mummolassa 1-10v kunnes äiti otti takas ja tuli 3veljeä.Äiti ja isä meni takas avioon ja isä alkoin juoda 10pv häistä ja hakkas äidin ja toi aina naisia kotiin.Sitten he erosivat ja äiti alkoi juhlia
isä halusi minua ja pelkäsin häntä ja himokasta katsettaan ja veljeni humalassa aina kimpussani...olen aina ollut pelkkä ulkokuori kaikille ja muuta en ollut edes tottunut toteuttamaan.
Äiti oli kaunis kuin marilyn ja hällä sama juttu...miehiä riitti joka viikko uusi ja minä sitten sain välillä turpaan kun joku mies vilasi minua äidin sijaan.
Tietty sitten ite aloin samaa tekemään ja miehiä on riittänyt.
Kunnes mitta tuli täyteen yli 40-vuotiaana alkoi kaikki inhottaa.
Inhoan seksiä ylikaiken, ei voi vähempää se aina sama kiinnostaa.
Olen kuin nukke ollut miesten käsissä
😯🗯️

Käyttäjä särkynytN kirjoittanut 24.03.2011 klo 08:20

Ja luulen että saat takaisin seksin ilon vain siten että tulet ensin rakastetuksi, hellityksi sinun omilla ehdoillasi ja vasta sitten kun sinusta tuntuu, että voisit nauttia seksistä kerrot sen miehellesi ja kokeilette miten käy.Paremmin tätä ei voisi sanoakaan! Ei seksi ole kuitenkaan elämän tarkoitus, vaikka siitä sellainen joillekin tuleekin. Seksi on parhaillaan hyvä tapa rentoutua, olla lähellä ja saada ja antaa energiaa. Toivottavasti myös sinä löydät siitä ne hyvät puolet, ajan kanssa kun saat ensin itsesi kokoon ja rinnallesi Miehen (iso alkukirjain tarkoituksella).

Tämä mies ei toimi mun ehdoilla vaan omillaan.Mulle heti tai muija ulos tyylillä.Tunnen oleva riistaa tai esine jota vain käytetään.Hänen ainanen heti kosketus tympii...muija nyt mua himottaa anna anna ja ei se siitä kulu kommentit...😞

Käyttäjä Mara70 kirjoittanut 24.03.2011 klo 12:30

särkynytN kirjoitti 24.3.2011 8:20

Ja luulen että saat takaisin seksin ilon vain siten että tulet ensin rakastetuksi, hellityksi sinun omilla ehdoillasi ja vasta sitten kun sinusta tuntuu, että voisit nauttia seksistä kerrot sen miehellesi ja kokeilette miten käy.

Paremmin tätä ei voisi sanoakaan! Ei seksi ole kuitenkaan elämän tarkoitus, vaikka siitä sellainen joillekin tuleekin. Seksi on parhaillaan hyvä tapa rentoutua, olla lähellä ja saada ja antaa energiaa. Toivottavasti myös sinä löydät siitä ne hyvät puolet, ajan kanssa kun saat ensin itsesi kokoon ja rinnallesi Miehen (iso alkukirjain tarkoituksella).

Tämä mies ei toimi mun ehdoilla vaan omillaan.Mulle heti tai muija ulos tyylillä.Tunnen oleva riistaa tai esine jota vain käytetään.Hänen ainanen heti kosketus tympii...muija nyt mua himottaa anna anna ja ei se siitä kulu kommentit...😞

ei näin, miehen pitää kunnioittaa naisen tunteita ja pyyntöjä, ei ärhennellä eikä pakottaa, minä sanoisin,, että jos tilanne menee sietämättömäksi älä lähde sille matkalle, muuten voit joutua taas? väkivaltaisen purkauksen, jopa raiskauksen kohteeksi.

toivotan sinulle voimia rakkaudella.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 15.08.2012 klo 19:43

Itse taasen olen 24-vuotias mieshenkilö, enkä ole ikinä harrastanut seksiä tai suudellut. Seurustelusuhteitakaan ei siis ole ikinä ollut.

Omalta kohdaltani voin kertoa, että itselläni on lukuisia seksihaaveita ja unelmia, mutta en halua toteuttaa niitä kenenkään kanssa. Kyseessä on minun ikioma seksuaalisuuteni, eikä siihen täten kajoa kukaan muu kuin minä. Itsetyydytystä harrastan 3-5 kertaa päivässä, eli seksihaluja on, mutta kuten sanottu, vain ja ainoastaan minua varten.

Kyseisissä unelmissa ja haaveissa voin olla juuri sitä mitä haluan, kumppanini voi olla juuri sitä mitä haluan, hän voi haluta minua juuri niin paljon kuin haluan, jne. Kaikkea sellaista, mikä ei oikeassa elämässä ole mahdollista. Se seksi itsessään on se fantasia, jota en halua toteuttaa kuin vain ja ainoastaan itseni kanssa.

Jos olisin sellainen mies kuin haaveilen ja unelmoin, varmasti harrastaisin seksiä ja menisin perustaisin parisuhteen. Mutta koska en ole, ehkä ikinä kykene olemaan sellainen mies kyseiselle naiselle kuin haluan (tämä on siis täysin mahdotonta, kyse on ulkonäöstä, fyysisistä asioista, jne.). Haluan olla täysin erilainen mies, joten unelmoin ja haaveilen olevani sellainen. Haaveilen niistä naisista, joihin olen ollut ihastunut ja joista olen ollut kiinnostunut. Haluan antaa kyseisille naisille paljon, paljon, paljon, paljon enemmän kuin mitä itse pystyn antamaan. Ja koska en tuohon kykene, niin haluan vain haaveilla ja unelmoida kyseisistä asioista.

Olen tehnyt tätä jo parisen vuotta ja voin kertoa, etten muuhun vaihtaisi. Saan seksuaalista tyydytystä vaikka kuinka paljon haluan.

Onhan se totta, että kun kaksi toisilleen sopivaa ihmistä kohtaa, niin se seksikin on silloin oikeanlaista ja sopivaa. Mutta nyt ei kuitenkaan ole millään lailla kyse siitä. Vaan siitä, mitä haluan antaa naiselleni, oli kyse sitten parisuhteesa, seksisuhteesta, yhden illan jutusta, jne. Enkä koskaan kykene antamaan sellaista nautintoa ja tyydytystä naiselleni kuin haluan. Vaikka hän kuinka väittäisi vastaan, niin se ei kuitenkaan riitä minulle lainkaan.

Minua itseäni ei kiinnosta seksi minkäänlaisena parisuhteen velvollisuutena, ei kiinnosta minkäänlaisena arkisena asiana, ei minkäänlaisena luonnollisena asiana, jne. Vaan minulle se seksuaalisuus on paljon, paljon, paljon, paljon enemmän. Ja koska tuota en vain kykene antamaan naiselle/naiselleni, niin en sitä oikeassa elämässä halua harrastaakkaan. Kuten sanottu, unelmissani voin olla mitä vain, hän voi olla mitä vain, hän voi haluta minua juuri niin paljon kuin haluan, se voi tapahtua miten vain, missä vain, koska vain, jne. Oikeassa elämässä en tuota voi tarjota, se on mahdotonta, koska haluan itse olla ulkonäöltäni, fyysisesti, henkisesti ja sisäisesti TÄYSIN erilainen, siis TÄYSIN erilainen. Ja tuota kun ei voi tapahtua kuin pelkissä haaveissani ja unelmissani.

Käyttäjä troubles kirjoittanut 16.08.2012 klo 13:15

Anteeksi jos yleistän, mutta useimpien miesten on lähes mahdoton käsittää, että esim. omaisen menetys sekä muut ongelmat vaikuttavat seksihaluihin. Olin aiemmin aika aktiivinen makuukammaripuuhissa, mutta vaihdevuodet veivät halut kokonaan. Lisäksi jos parisuhteessa on muutenkin ongelmia, ei silloin kyllä houkuttele sänkypuuhatkaan miehen kanssa. Ei mene millään jakeluun tämä miesten ajatusmaailma, jossa toisessa hetkessä haukutaan vaimo/naisystävä pataluhaksi, tämän jälkeen pitäisi olla valmis tyydyttämään miehen himot. YÄK, ei kiitos.
😝

Käyttäjä särkynytN kirjoittanut 10.09.2012 klo 10:34

tää viimenen oli paras kommentti mulle ...nyt aikaa on kulunut kun löysin tänne takaisin ja mulla meni kesä että sain syövän ja toinen rinta poistettiin ...
mutta olen edelleen sen miehen kanssa , tosin hän ei enää ole vongannut seksiä kuulemma tekee sen nyt muuten mutta kuitenkin aina pelko on...

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 12.09.2012 klo 19:11

Juu, ihmettelenpä minäkin miesten ajatusmaailmaa jossa nainen ilman miestä ei voi olla tyytyväinen. Minä olen saanut seksistä traumoja jo nuoruudessa ja avosuhteessa lisää joten kuulun niihin jotka todella vihaa seksiä ja miehen läheisyys ällöttää.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 13.09.2012 klo 15:45

Siis nainen nimenomaan voi olla onnellinen ilman miestäkin, eihän se siitä ole kiinni. Voi tietysti mieskin olla, mutta yleensä se menee niin päin, että miehillä kun on yleensä kovemmat halut kuin naisella, niin miesten tarve naisiin on suurempi kuin päinvastoin.

Minulle itselle on ihan tasan riittänyt se, että olen katsonut naisten tekemisiä ja sanomisia kaiken aikaa. Millaiset miehet kiinnostavat, minkälaisille miehille tekevät aloitteita, mitä kaikkea puhuvat miehistä, jne. Tämä siis YLEENSÄ, siis YLEENSÄ, YLEENSÄ. Naiset toki ovat yksilöitä, mutta on tietynlaisia miestyyppejä, jotka kiinnostavat naisia YLEISESTI.

Ehkä ne kiltit ja marginaaliryhmään kuuluvat naiset ovat eri mieltä, mutta SUURIMMALLE osalle naisista miehen pituus, komeus, karismaattisuus, sosiaaliset taidot, itseluottamus, kalun koko ja sen käyttötaita, hyvät sänkytaidot, naisen ottaminen huomioon, jne. ovat juuri niitä asioita, mihin naiset YLEENSÄ JA YLEISESTI kiinnittävät huomiota. Ei kaikki, mutta yleensä.

Miksiköhän tuo tuttuni, joka on miehekkään pitkä, miehekkäät ja TODELLA KOMEAT kasvot, tummapiirteinen, lihaksia, itseluottamusta ja varakkuutta omaava, karismaattinen, tyylikäs vaatteineen päivineen, huumorintajuinen, hyvät keskustelutaidot omaava, isokaluinen, hyvä sängyssä oleva, jne. on TODELLA SUOSITTU JA HALUTTU eri-ikäisten naisten keskuudessa? Miksi hänellä ei ikinä ole puutteita naisten huomiosta, miksi hänelle rittää sänky, parisuhde, seksi, keskustelu, yms. seuraa PALJON ENEMMÄN, siis PALJON, PALJON, PALJON, PALJON, enemmän kuin toisenlaisilla miehillä?

Miksi hänellä on noita kaikkia ominaisuuksia, joihin naiset kiinnittävät huomiota? Itseluottamuksella, keskustelutaidoilla, sisäisellä komeudella, naisen huomioon ottamisella, jne. on varmasti se suurin vaikutus, mutta miksi hän on saanut vielä mahdollisuuden olla TODELLA KOMEA, ISOKALUINEN, KARISMAATTINEN, jne. Miksi hän on saanut mahdollisuuden olla se mies, joille naiset tekevät aloitteita, joka saa seksiseuraa NIIN PALJON KUIN HALUAA kauniilta, fiksuilta, viehättäviltä, jne. naisilta?

Miksi kaikenlaiset naiset, nuoret, vanhemmat, kauniit, ei niin kauniit, fiksut, viehättävät, jne. naiset ovat kiinnostuneita hänestä? KOSKA HÄN VAIN ON SELLAINEN MIES, JOLLA ON NIITÄ KAIKKIA OMINAISUUKSIA, JOISTA NAISET KIINNOSTUVAT. Miksi hän on saanut tuollaisen mahdollisuuden, miksi hän on saanut sellaiset geenit, että ULKONÄKÖ, MIEHEKKYYS, KARISMAATTISUUS, jne. ovat sellaisia, joista naiset kiinnostuvat? Miksi, MIKSI, MIKSI, MIKSI, MIKSI, MIKSI, MIKSI?

Totta kai se itseluottamus, keskustelutaidot, naisen huomioon ottaminen, jne. ovat se tärkein pointti, mutta SEKSUAALISEEN VETOVOIMAAN vaikuttavat myös ulkonäkö. Naiset viehättyvät PALJON myös miehen ulkonäöstä, myöntävät sitä tai eivät. Jokainen nainen viehättyy myös miehen ulkonäöstä, jokaisella naisella on silmää myös miesten komeudelle, kasvon piirteille, jne.

Minua ei kiinnosta PÄTKÄN VERTAA se, että onko minulla keskustelutaitoja, fiksuutta, itseluottamusta, tms. jos minulla ei ole ulkonäköä, sisäistä karismaa, pituutta, komeita kasvoja, isoa kalua, jne. Nuo KAIKKI YHDESSÄ, siis SE KOKONAISUUS, joka tuossa miehessä on, tekee naisiin vaikutuksen, ei vain yksittäinen piirre. Naiset kehuvat tuota miestä, naisett haluavat hänet sänkyynsä, naiset haluavat hänet parisuhteeseen, NAISET VIEHÄTTYVÄT TUOSTA MIEHESTÄ. Hänen ULKONÄÖSTÄÄN, ETTÄ SISÄISESTÄ MIEHEKKYYDESTÄ, ETTÄ TYYLISTÄ, ETTÄ KARISMASTA, jne.

Tuollaisten miesten takia kaikkien naisten kosketus ällöttää ja pistää vihaksi. KUKAAN NAINEN ei koske minuun, KUKAAN NAINEN EI IKINÄ KAJOA MINUN SEKSUAALISUUTEENI.

En halua yhtäkään naista MIHINKÄÄN SEKSISUHTEESEEN, EN PARISUHTEESEEN, EN YHDEN ILLAN JUTTUIHIN, EN TREFFEILLE, EN TANSSIMAAN, EN TODELLAKAAN HALUA.

Sitten vasta, kun muutun tuollaiseksi TODELLA HALUTTAVAKSI mieheksi, sitten kun se kaikki, SE KOKONAISUUS ULKONÄKÖÄ, SISÄISTÄ KOMEUTTA, KARISMAATTISUUTTA, JNE. myöten on kunnossa. Minua ei todellakaan kiinnosta mikään yksittäinen minusta kiinnostunut oleva nainen, ei todellakaan, EI TODELLAKAAN, EI TODELLAKAAN. Se ei kerro minun vetovoimastani, SEKSIKKYYDESTÄNI YLEISESTI yhtään mitään. On vain yksi nainen, joka on kiinnostunut ja se on minulle aivan sama. Sitten kyllä kiinnostun hänestä, kun muutun toisenlaiseksi.

Itsetyydytystä harrastan kyllä parhaimmillaan jopa 4:kin kertaa päivässä, mutta en halua todellakaan sitä kenenkään kanssa. Unelmissani ja haaveissani voin olla JUURI SITÄ, MISTÄ HAAVEILENKIN OLEVANI, jokainen nainen niissä haaveissani ja unelmissani NAUTTII MINUSTA JUURI NIIN PALJON KUIN HALUAN. Minulla ei ole minkään maan valtakunnan tarvetta harrastaa seksiä KENENKÄÄN NAISEN KANSSA.