Aikuisen elämää

14 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä sarrukka aloittanut aikaan 08.12.2012 klo 18:47 kohteessa Aikuisen elämää

Jälleen yksinäinen lauantai ilta. Masentaa ahdistaa. Mikään ei huvita. Tuntuu ettei elämällä ole mitään annettavaa enää. Taapertaa vain päivästä toiseen. Maanataina taas työpäivä. Toki pitäis olla onnellinen että on töitä. Tuntuu vain ettei jaksa. Onneks lääkäri kirjoitti kelalle lausunnon. Olen osasairauspäivärahalla vielä kuukauden. Muta päivä kerrallaan. Joulua odotellessa. Yrittää nauttia…

Käyttäjä Lourdes1978 aloittanut aikaan 09.12.2012 klo 21:24 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 34v. nainen ja olen yksinäinen. Ulkoisesti elämäni on kunnossa, mutta sisällä on suuri ahdistus. Olen sairastanut pahan työuupumuksen kolmisen vuotta sitten, mutta selvisin siitä. Vuosi sitten päätin muuttaa elämäni ja laihdutin useita kymmeniä kiloja. Kuvittelin, että jos olen laiha, löytäisin miehen ja minun ei tarvitsisi olla enää yksinäinen. Ja…

Käyttäjä pikkuinen mörkö aloittanut aikaan 02.12.2012 klo 13:31 kohteessa Aikuisen elämää

Miten onnistun purkamaan agression ja vihan järkevästi? Kirjoitin jo aikaisemmin hieman infoa siitä mitä kaikkea olen elämässäni kokenut.(kriisistä kriisiin) Ongelmaksi on vuosien varrella tullut, kykenemättömyys purkaa negatiivisia tunteitani. Aloitin itseni vahingoittamisen 8 vuotiaana. (vaikkakaan en silloin ymmärtänyt sen olevan itsetuhoisuutta.) Jo vuosia olen viillellyt, hakannut itseäni yms. Kaikki se viha…

Käyttäjä toivoton opiskelija aloittanut aikaan 05.12.2012 klo 19:38 kohteessa Aikuisen elämää

Hienoa että löysin tälläisenkin paikan kun tarve avautua iski tänään aika vahvasti. Olen siis parikymppinen Britaniassa yliopistossa tänä syksynä opiskelut aloittanut poika/mies. Kuten iästä näkyy pidin siis välivuoden joka taisi osoittautua virheeksi. Lukiosta valmistuttuani siis hain kyllä suomalaisiin yliopistoihin mutta YO-kokeet veivät mehut niin pahasti ettei pääsykokeisiin lukemisesta oikein tullut…

Käyttäjä ekita aloittanut aikaan 06.12.2012 klo 08:37 kohteessa Aikuisen elämää

Istun kirjoittamassa sähkökynttelikön valossa, muuten ei valosta tai joulutunnelmasta ole tietoakaan. Läheinen ihminen, jota olen vuosia hoitanut, on nyt siinä pisteessä, että edessä on siirtäminen laitoshoitoon. Suru sen vuoksi on musertava, sillä emme kumpikaan olisi halunneet joutua tähän tilanteeseen. Lisäksi itse tunnen putoavani tyhjän päälle. Jäin hiljattain vuodeksi töistä vuorotteluvapaalle…

Käyttäjä Pieniminä aloittanut aikaan 04.12.2012 klo 19:14 kohteessa Aikuisen elämää

Nyt en tiedä mitä tehdä. Miten olla. Olen kirjoitellut tänne paljon velkaongelmastani ja siitä, miten pohjalla olen aiheen vuoksi ollut. Itsetuhoinen teko ollut niin lähellä monesti. Kaikki ongelmat on tuntunut jo vuosia siltä, että kohta katkeaa selkä, viimeisillä voimilla menty jo pitkään. Sain sitten vihdoin kerrottua vanhemmilleni osan ongelmistani ja…

Käyttäjä kuunvalo aloittanut aikaan 13.11.2012 klo 21:58 kohteessa Aikuisen elämää

Olen alle 25-vuotias. Kaikki oli tuntunut olevan vuosia mallillaan, ihana perhe, hyviä pitkäaikaisia ystäviä sekä hyvä opiskelupaikka korkeakoulusta. Kaikki alkoi kuitenkin vähitellen murtua palasiksi, kun isäni teki itsemurhan raa-alla tavalla. Kukaan ei aavistanut mitään. Hän oli ihana ihminen, äärimmäisen tunnollinen ja huolehtivainen. Elämäni muuttui yhdessä päivässä. Tunnen olevani täysin loppu,…

Käyttäjä lilia aloittanut aikaan 19.09.2012 klo 19:56 kohteessa Aikuisen elämää

hei, olen uusi täällä. Löysin tieni googlen kautta. Ongelmani on ajoittan hiipivä masennus ja velkaongelmat, jotka kulkevat käsikädessä, kai. Kaikki alkoi jo oikeastaan 10v sitten, mutta nyt vasta ymmärrän mistä on kyse. Olen saanut lapsen nuorena, asunut vieraalla paikkakunnalla, hankala suhde, ei ystäviä, ei sukulaisia. Yritin pärjätä itse, kaikessa. Otin…

Käyttäjä Tuumaaja68 aloittanut aikaan 25.11.2012 klo 18:28 kohteessa Aikuisen elämää

Heitelkääs hyvät lähimmäiset jotain ideoita. Itse kun alkaa pyörimään omaa oravanpyöräänsä niin kannattaa kuunnella muita, olen huomannut. Sellanen ongelma olis että ihmisten ilmoille tarttis päästä. Nyt kun on tässä vuoden verran sairastanut, ja alkaa olemaan tautinsa hyväksynyt, niin jotain korviketta tuolle menetetylle työpaikalle tarttis kehittää. Ei se työnteko välttämättä aina…

Käyttäjä MentalGod aloittanut aikaan 02.12.2012 klo 04:34 kohteessa Aikuisen elämää

Olen suhteellisen nuori mieshenkilö ja on alkanut epäilyttämään on lääkityksessäni enää mitään rotia. Päivässä menee: Seroquel: 400mg aamulla 300mg päivällä ja 600mg illalla Serenase: 10mg aamulla 10mg illalla Abilify: 30mg aamulla Zyprexa: 20mg illalla Tenox: 40mg yöksi Xanor depot 2mg: 1 aamulla 1 päivällä 1 illalla ja 1 yöksi Olen…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: