Aikuisen elämää

15 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Taara aloittanut aikaan 13.12.2012 klo 19:48 kohteessa Aikuisen elämää

Olen jo pitkään miettinyt, että näkeekö ihmiset minussa mitään hyvää. Toissakesänä minulla todettiin keskivaikea masennus/ uupumus, ja koko viime vuosi on mennyt siinä toipumiseen. Siinä sivussa riitaannuin erittäin pahasti parhaan ystäväni kanssa eikä välimme ole olleet parantuneet, minulla ei ole ketään kenelle puhua, koska olen varma että olen rasittanut heitä…

Käyttäjä PunkNancy aloittanut aikaan 12.12.2012 klo 11:07 kohteessa Aikuisen elämää

Tiedän, että tämä on vain ”turhaa napinaa” toisten oikeiden ongelmien joukossa. En vain tiennyt mihin kirjoittaisin, kun päiväkirjatkin on jo tullut toistamiseen täyteen. On asioita joista voi syyttää vain itseään, ja ehkä tämän kirjoittamisen kautta opin ymmärtämään miten asiani oikeasti ovat ja jaksaisin vielä kerran ottaa itseäni niskasta kiinni. Tämä…

Käyttäjä Luuska aloittanut aikaan 16.12.2012 klo 21:46 kohteessa Aikuisen elämää

Tämä on typerä ongelma, mutta aina päätän, että nyt en juo, mutta juon kuitenkin ja aina menee johonkin aamuun että olen kotona. Tämä tapahtuu ”vain” kerran viikossa, mutta ei mielestäni ole silti kovin tervettä. Kai nyt normaali ihminen osaa olla juomatta jos on niin päättänyt. Sitten aina saatan tehdä jotain…

Käyttäjä repukka aloittanut aikaan 24.11.2012 klo 13:18 kohteessa Aikuisen elämää

Minua on alkanut toden teolla ärsyttää tämä valtaisa uupumus ja jaksamattomuus. Kun aamulla herätessä ensimmäinen ajatus on, että olisipa jo ilta ja pääsisi taas nukkumaan. Kun pelkkä ajatus nousemisesta ja päivän puuhiin ryhtymisestä tuntuu aivan liialta. Kun voimaa ei ole edes pieniin asioihin. Kun vain makaa sohvalla ja tuijottaa tyhjyyteen…

Käyttäjä Outoliina aloittanut aikaan 18.09.2012 klo 19:38 kohteessa Aikuisen elämää

Olen vähän alta kolmekymppinen nainen ja edelleen epäselvillä vesillä siitä, mikä todellinen diagnoosini olisi… Olen saanut vuosituhannen alkupuolella (eli siis jo aikuisiällä) ADD-diagnoosin, mutta olen varma, että siinä ei ole kaikki. Lääkkeet meinaan eivät parantaneet tilaani ollenkaan ja aiheuttivat sivuoireita. Lisäksi tiedän joitakin ADD/ADHD-tapauksia, jotka näyttävät pärjäävän huomattavasti paremmin, kuin…

Käyttäjä lindorie aloittanut aikaan 19.11.2012 klo 14:03 kohteessa Aikuisen elämää

Olen uusi täällä, enkä aivan varma miten tämä toimii…Olen sairaslomalla ollut reilun kuukauden. Väsymys ja toivottomuus on hiipinyt pikkuhiljaa elämääni niin työssä kuin kotonakin. Olen naimisissa ja lapsiakin on, aikuisia kaikki, onneksi niin, koska pienet lapset tässä vielä puuttuisi… Keski-iän kriisikö tämä on? Töihin palaaminen tuntuu ahdistavalta..ei minusta ole siihen,…

Käyttäjä ikaros aloittanut aikaan 09.12.2012 klo 19:14 kohteessa Aikuisen elämää

Olen keski-ikäinen nainen. Olen työelämässä. Lapset ovat maailmalla omassa elämässään. Mies jäi kiinni suhteesta toiseen naiseen. Kiitos siitä, että olin antanut mahdollisuuden luoda uraa ja omaisuutta. Olemme kuitenkin edelleen yhdessä ja ehkä onnellisempia kuin moniin vuosiin jotka olin yksin. Nyt pitäisi laittaa joulua rahaa ei ole ja mieheni ei sitä…

Käyttäjä SyrjäytynytNuori aloittanut aikaan 05.12.2012 klo 02:34 kohteessa Aikuisen elämää

Lovi yhteiskunnan budjetissa tässä hei. se turhin kaikista, syrjäytynyt nuori ! Lehdissä puhutaan että meitä ois paljon, mutta paskanmarjat. tai sitte ne muut ei oo ”oikeasti” syrjäytyneitä, sitä sanaa käytetään mun mielestä ihan liian kevein perustein ! Nyt musta itestä vähän, pakko avautua kun tuntuu että henki lähtee muuten, nyt…

Käyttäjä Elämääkö aloittanut aikaan 24.11.2012 klo 14:58 kohteessa Aikuisen elämää

Niin, ei kai tässä enää mitään toivoa ole, enää. Kaikki, pienikin hyvä elämässäni, on romahtanut / romahtamassa. Ja kukaan ei välitä pätkääkään.

Käyttäjä Cairmin aloittanut aikaan 06.12.2012 klo 23:50 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 21v nuori nainen, joka on käynyt elämässään todella vaikeita vaiheita läpi. Lapsuuteni jouduin kärsimään katsomalla isäni alkoholin suurkulutusta ja äitini pahoinpitelyä. Itkin joka ilta itseni uneen ja toivoin, että huominen olisi hyvä päivä. Toivomukseni ei kuitenkaan koskaan toteutunut 😞 Koulussa minua kiusattiin päivittäin. Kiusaaminen alkoi ala-asteelta ja jatkui ylä-asteen…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: