Aikuisen elämää

1 tunti sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Musicbox aloittanut aikaan 02.12.2013 klo 05:41 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, olen 20vuotias opiskelijatyttö, joka on painiskellut masennuksen kanssa suurimman osan elämästään. Varsinaista diagnoosia en ole koskaan saanut, sillä vuosia uskottelin itselleni olleeni ”liian terve” hakeakseni apua. :/ Olin koulukiusattu läpi ala- ja yläasteen, eikä mulla siksi ollut ystäviä peruskouluaikana. Oikeastaan koko lapsuus- ja nuoruusajan päässäni pyörivät pakonomaiset ajatukset itsemurhasta.…

Käyttäjä Linkuttaja aloittanut aikaan 02.12.2013 klo 13:23 kohteessa Aikuisen elämää

Oletko kärsinyt koskaan huimauksesta? Miten olet selvinnyt tilanteesta ja onko sinulla ollut jokin tietty lääke siihen? Kuinka kauan huimausta on ollut? Itse kärsin ja jopa välillä erakoidun kotiin huimauksen kanssa. Olen kärsinyt siitä yhdeksän vuotta. Hoitona pahimpina aikoina rivatril.

Käyttäjä Jaksaako? aloittanut aikaan 01.12.2013 klo 12:52 kohteessa Aikuisen elämää

Unelmointi on kuulemma terveellistä, varsinkin jos on alakuloinen. Ennen unelmoin esim. että joku komea mies tulee ja pelastaa, sitten ihastuu minuun ja meistä tulee pari. Sen jälkeen unelmoin kaikesta ihanasta mitä tekisimme yhdessä. Sitten unelmointi muuttui: komea mies tulee ja pelastaa jonkun muun, minä voin vaikka kuolla. Kukaan ei huomaa…

Käyttäjä kuu29 aloittanut aikaan 05.11.2013 klo 17:23 kohteessa Aikuisen elämää

Kun kuulin päivän mittaan uutisen, tuntui että koko maailma pysähtyi. Vietimme niin paljon aikaa yhdessä ja kävin hänen luonaan joka ilta. Olimme kuin kaksi puuta, jotka oli sinetöity elämään yhdessä. Tällä hetkellä voin jollain tavalla puhua asiasta, mutta välillä itku vie voimat ja pitää vain itkeä ja itkeä. En tiedä…

Käyttäjä sDYxsXF aloittanut aikaan 30.11.2013 klo 21:17 kohteessa Aikuisen elämää

Onko kenelläkään kokemuksia lääkityksestä Sepram + Edronax masennuksen hoidossa?

Käyttäjä Antsa_ aloittanut aikaan 25.11.2013 klo 19:33 kohteessa Aikuisen elämää

En halua olla enään yksin. Oon vain mököttäny kotona päivät pitkät ja dataillu. En haluais mennä minnekkään keskustaan tai muualle koska siel näkee niit onnellisia parisuhteita joita en kestä katsoa. Olen katsonut parhaaksi sulkeutua omaan huoneeseen ja sielä tuijotan 4 seinää ja sentään siel ei ole mitään onnellisuutta. Mitä mun…

Käyttäjä Piakristiina aloittanut aikaan 27.11.2013 klo 19:16 kohteessa Aikuisen elämää

Nyt olisi todella avut ja neuvot tarpeen. Sukulaiselleni rapsahtaa isot vahingonkorvausvaatimukset niskaan tammikuussa. Summa on melkein 10 000 euroa. Kysyisin neuvoa jos jollain on ollut samanlaisia vahingonkorvauksia maksettavana että kuinka olette selvinneet. Tämä nuori mies on työtön ja aloittamassa pian siviilipalvelusta. Rahaa ei siis ole korvausten maksuun eikä varmaan pankitkaan…

Käyttäjä Toivo7 aloittanut aikaan 05.11.2013 klo 13:23 kohteessa Aikuisen elämää

Rekisteröidyin tänne koska tarvitsen apua ja vertaistukea juomisen lopettamiseen. Minun ongelmani on juominen kerralla liikaa, ja siitä seuraava sekavuus. Juon muutaman kerran kuukaudessa, joskus humalatila menee yli, joskus ei. En kuitenkaan enää halua pelata venäläistä rulettia sen suhteen, meneekö kontrolli vai ei. Haluan lopettaa kokonaan. Haluan olla raitis. Haluan elämäni…

Käyttäjä Piakristiina aloittanut aikaan 21.11.2013 klo 10:46 kohteessa Aikuisen elämää

Poikani on arvaamaton ja väkivaltainen kun ottaa alkoholia. Nyt hän on ollut raittiina ja polttamattakin useita kuukausi ja kaikki tuntuu sujuvan hyvin. Hän asuu omassa asunnossaan, mutta ei ole töissä. Mutta kokoajan pelkään että jos hän alkaa juomaan ja riehumaan. Pelkään jopa keskellä yötä että jos hän tulee kotiini riehumaan.…

Käyttäjä hhiltsi aloittanut aikaan 26.11.2013 klo 19:19 kohteessa Aikuisen elämää

Haluaisin tietää mitä tällaisen hoitajan luona tehdään? Tai mikä sen tarkoitus on? Kertani on ensimmäinen ja pelottaa aivan hemmetisti.. pelittaa ettei oteta tosissaan tai syyllistetään… Onko teillä kokemusta ko. Hoitajista? Itse varasin ajan lääkärin ja tuttavan sitä suositeltua..

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: